Als ik googel op "Mobile EV Charger" (afbeeldingen) kom ik een paar mobiele laadstations tegen, meer voor gestrande ev auto's.
Brainstorm....
Zou hiervoor in Nederland ook geen markt voor zijn?
Ik vraag me daarbij ook af wat het samenstellen van een dergelijk voertuig gaat kosten?
Ze zouden ook tijdelijk ingezet kunnen worden bij bijvoorbeeld festivals, evenementen, campings, beurzen waar veel automobilisten op af komen .
Daarbij zijn er verschillende varianten mogelijk, met energie aan boord (hele grote accu of (generator

Kan dat ook met een snellader?
Op de taxiapp Uber zie je de taxi's op een plattegrond live rond rijden. Wat als een organisatie die reeds bussen met chauffeurs op de weg heeft, bijvoorbeeld Fietsned (http://www.fietsned.nl ) een dergelijke faciliteit in de bus toevoegt en de bussen zichtbaar maken met een soortgelijke app als Uber?
Als ik hoor dat Fastned 200.000 euro voor 1 station investeert, en dat denkt terug te verdienen. Mogelijk is er dan ook wel een verdienmodel voor een ambulante stroomleverancier, een soort carglass die je auto op je eindbestemming van energie voorziet.....Stel dat bijv. een Fietsned ipv een band plakken, een auto in 20 min weer op 80% laadvermogen brengt? Tijdens jou afspraak . Mogelijk ook in combinatie met een jaarabonnement, om het iets aantrekkelijke te maken...
Wie brainstormt er mee....