Besteld op 1 juni en nu, jaaaaaaah, mijn Captur (Dynamique) is er. Ik kan het nog steeds niet geloven... Voor degenen die het leuk vinden om te zien, zal ik in de loop van de tijd een paar foto's maken.
Autohaag Zeeuw Den Haag (Loosduinseweg) heeft de afgelopen maanden een mooie service geleverd door mij af en toe in een leen Captur te laten rijden. Verder was de aflevering heel feestelijk: de auto stond onder een beschermhoes en ik kon hem zelf onthullen. De heer Willem Hoekstra nam alle tijd voor de uitleg en was zelf ook heel enthousiast.
De skidplate achter - meegespoten in de kleur van het ivoire dak - vind ik erg gaaf geworden. Verder heb ik gekozen voor de beschermstrip aan de binnenzijde van de kofferbak en de armsteun (ook nog eens handige extra opbergruimte).
Bij aflevering hoorde ik dat deze auto al is uitgerust met de automatische bandenspanning controle. Enige minpuntje is, is dat bij het rijden bleek dat de navigatie nog niet up to date is, maar gelukkig wist ik de weg naar huis
Het lijkt me super om naar de eerstvolgende Renault dag te komen om kennis te maken met andere Captur rijders. Mijn geduld wordt dus weer op de proef gesteld, want volgens mij is dat ergens in september. Maar wat in het vat zit...
Iedereen bedankt voor het meeleven en allemaal veel veilige en mooie kilometers toegewenst!
Groetjes,
Caroline
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Captur TCe 90 Dynamique - Pack City Camera - Pack Style - R-Link - beige cendé / ivoire
Besteld in juni, geleverd in november - met dank aan service van Autohaag Zeeuw Den Haag