Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
mijn buur vrouw heeft een twingo type II gekocht
bouwjaar 2008 invoer van uit buitenland Duistland
Renault 8200446231 --C
RNRDBM80080110
RENRDD304-09
BS0508170080110
beste,na een nieuwe accu te laten plaatsen werkt de radio niet meer! het gaat om een scenic van 2005,radiogegevens,model:rewrdw 13210 , securitycode w870 ,produkt nummer fd0204030049181 ,rnrd0440049181.
kan er ons iemand helpen aan de code?
goede middag ik heb ook problemen met de code van een renault clio 2001 de radio dus wat ik gevonden heb is 8200029541tr702 0098043 model 22dc279 /62f serie nr 8200029541 wie helpt mij uit de brand
Hallo wij zijn eigenaar van een Renault senic rxi2.0 16v
Nou is bij ons de accu vervangen en nu blijkt dat onze originele radio dr niet in zit nu heb ik dus geen code wie kan ons helpen alvast bedankt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Goedemorgen,
lekker die winter! Nu alleen platte accu en de radio code van de auto van mijn vrouw kwijt. Wie kan me helpen?Gaat om een Scenic uit 2004
Model nr:renrdw132-10
security p336
rnrd0440073607
Prodnr fd0404170073607
Alvast bedankt en iedereen op dit forum een zeer prettig uiteinde !!!
Mvg
Goedemorgen,
lekker die winter! Nu alleen platte accu en de radio code van de auto van mijn vrouw kwijt. Wie kan me helpen?Gaat om een Renault Scenic 1.6i 16v uit 2004
Model nr:renrdw132-10
security p336
rnrd0440073607
Prodnr fd0404170073607
Alvast bedankt en iedereen op dit forum een zeer prettig uiteinde !!!
Mvg
Ik kreeg de foto niet vergroot. Daarom kon ik hem niet lezen....
Maar... opgelost!!!
Gerben
Mwaaaa.....ik heb ook moeten improviseren en ik meen te lezen dat z'n security code "Q953" is
Dus als ik het goed heb gelezen en ik heb me niet verkeken dan is de code van @lammetak89 code 9045
Ehh... Demi... Wel respect! Ik kon het helemaal niet ontcijferen... Ik ben toch al voorzien van een bril, maar een Q of een O is niet zo'n groot verschil... Knap!
Gerben schreef:
Ehh... Demi... Wel respect! Ik kon het helemaal niet ontcijferen... Ik ben toch al voorzien van een bril, maar een Q of een O is niet zo'n groot verschil... Knap!
Tja....euhm.....een "Q" i.p.v. een "O" is wel een foutieve code gegenereerd....grrrr en ik had nog wel zo m'n best gedaan foto gekopieerd uitvergroot en met hellingshoek van laptop scherm zitten experimenteren....
Helaas is mijn accu uitgevallen. Wie kan mij helpen aan de radio code?
Ik heb een Renault senic 22-JP-HT. Wat op de radio staat is: tor677 8200152346tr677
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender