Waterlek aan voeten,ruitenwisser of goot ?

Alle overige technische vragen over de Kangoo
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
de mon
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 938
Lid geworden op: 17 mar 2010 23:09
Actief als: particulier

Waterlek aan voeten,ruitenwisser of goot ?

Bericht door de mon »

Kangoo 1 .Die rubbers van ruitenwisseras in paravent vertrouw ik niet. Bij harde regen staat de goot vol me dunkt.
De rubber zit nogal los van de wisseras en zit zowat ter hoogte van die paraventgoot.
De wisseras gaat door carrosserie en paravent.Daar is een waterkansje dat er water binnenkomt.
Voeger zaten in de auto's ter hoogte van bumper openingen om lucht weg te laten bij dichtklappen koffer of deur.Die ruit zat dan ook nog eens is vast in een rubber wat flexibel was. Nu is dat een rups die de ruit op zijn plaats houdt.En geen gaten die lucht laten weggaan.
Maar door dichtklappen van deur of klep zou die rups wel wat kunnen lossen en gaan lekken.
Zijn de gaatjes te klein aan zijkanten paraventgoot of moet ik onder de paravent gaan zoeken?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
de mon
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 938
Lid geworden op: 17 mar 2010 23:09
Actief als: particulier

Re: Waterlek aan voeten,ruitenwisser of goot ?

Bericht door de mon »

Ik heb gewoon wat ducktape bovenaan die doorvoerubbers van wisseras geplakt en lek aan voeten bleef weg. Die rubbers ga ik dus sealen.
Voorts boor ik een gat in de gleufjes van paravent-goot voor betere afvoer .Het zijn de laagste punten en die ruitenwisserassen staan dan onder water.
Ik snap niet waarom het niet op Google staat. Of is het onwetendheid.Bovenkant vloermat is rubber en schijnbaar droog maar je moet die lichten waar de mousse zit,daar moet je checken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht