Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Beste Forumgenoten, er viel mij van de week weer eens iets op aan mijn fijne bolide.
Ik weet dat de mistlampen voor ook dienen als bocht verlichting en dat is alleen maar prima.
Maar nu valt mij op dat zodra er met de Captur achteruit wordt gereden dat beide mistlampen voor gaan branden.
Wie weet wat hier de toegevoegde waarde van is, of misschien? hoort dit uberhoud?
Groeten,
Eric
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst
Is bij Seat en zo ook zo. Vermoed dat het is omdat bij achteruit manouvreren je neus zich verplaatst en dat je zo beter kan zien of je met je neus niets zal raken. Die mistlichten verlichten laag en onder grotere hoek.
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
@DHL, ik denk dat jou conclusie hier goed bij past, vooral dus in de avond tijdens het achteruitrijden is het belangrijk goed te zien waar je neus zich bevind, zover had ik zelf nog niet gedacht.
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Weet iemand hoe dit systeem werkt.
Wat doet uiteindelijk deze hotSpot en is die wel nodig wanneer je Bleutooth werkt.
Werkt CarPlay afzonderlijk omdat ik ook dikwijls een melding krijg Geen communicatie .
Lopen jullie tegen het zelfde ongemak aan als ik?
In de Austral heeft Renault er voor gekozen om geen mistlampen onder in de bumper te monteren, maar lijkt het erop dat de koplampen wat dimmen als je hem op de slechtweer stand zet....
Voor de twingo van mijn dochter had ik graag een extra kabel vanuit het motor gedeelte naar binnen gebracht ivm dagrijlichten te kunnen aan en uit te kunnen zetten.
Iemand ervaring hiermee of een ander idee hoe ik de lampjes zou kunnen...
Al een enige tijd hoor ik een voor mij irritant geluidje bij het sturen en het lijkt alleen maar links voor bij het wiel vandaan te komen. Heel af en toe ook met een drempel.
Het geluid kan ik het beste vergelijken met een soort licht getik wat...
Vraagprijs: € 150,-
Foto's:banden en velgen voor Renault Captur 1.
Banden en velgen zijn destijds nieuw gekocht bij Renault dealer, met TMPS systeem, en dus geschikt voor de Captur1.
Profieldiepte 6mm , verkoop wegens aanschaf Captur 2
Er is 1...