Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb een nieuw electrisch raammechanisme in een renault clio ingebouwd. Nu komt de raam tegen het kunstof aan wat aan de binnenkant van de deurbekleding zit. Ik dacht dat ik misschien de schroeven te hard aangetrokken had maar daar ligt het niet aan. De deurbekleding zit verder prima op z'n plek?
Heeft iemand dit ook gehad?
Ik ga vanavond de bekleding er maar weer afhalen en een stuk van het kunstof aan de binnenkant afhalen/zagen!
hoi niet gaan zagen enzo
maar probeer het raam af te stellen
zaten er al electrische ramen in de clio?
zoniet dan moet je ze zeker afstellen
als het goed is kan je het complete geleidings frame stellen
Er zaten al elec. ramen in.
Ik heb inderdaad iets kunnen stellen met de geleider stang van het mechanisme zelf, maar hij komt er toch nog een klein beetje tegen. Dit lijkt me niet ernstig want de raam drukt het kunstof gewoon naar binnen. En je hoort er ook niets van.
Ik heb het bij mijne clio ook gehad, toen die defect was had men renault garage een nieuw mechanisme ingedaan van de clio maar niet officieel van renault
Daar zit een beetje verschil in, kmeen dat het was in breedte van de geleidershoes die op en neer ging, ze hebbe de binnekant beetje uitgeknipt en probleem was opgelost
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wegens probleem met slot heb ik de bekleding van de schuifdeur(Kangoo 1,5 dci 2007) verwijderd; dit zat vast met 7 clipjes, zie foto. Het herplaatsen is me nog niet gelukt. Door de verborgen bevestiging zie je de pennetjes waarin de clipjes moeten...