Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hebben hem nu drie maanden en al 8k gereden, heerlijk!
Veel plezier ermee.
En voor de rest: het wachten duurt lang, maar is achteraf zeker de moeite waard!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
2017: Scenic Collection Tce 115 benzine met Easy Life pack, Technology pack en trekhaak in de kleur Goud
2014-2017: Captur Helly Hansen 0.9 TCE in de kleur Rouge Flammé/Noir met achteruitrijcamera.
Hallo Peter Prinsen. Leuk dat je volgende week je Captur krijgt. Ben benieuwd naar je foto's. Welke uitvoering heb je genomen. Ik heb sinds november 2014 de Helly Hansen uitvoering. Ik vind hem heerlijk rijden en nog steeds veel bekijks onderweg.
Captur TCe 90 Start en Stop HH Gris Casiopée / Noir, met Ruimtebesparend reservewiel, Achteruitrijcamera incl. optische en sonische weergave, windschermen voor, Premium pakket met waxoyl, luxe platen, luxe matten + gratis luxe matten voor. Besteld 16-08-2014 en aflevering 18-11- 2014.
@capturHH53, ik heb de ZEN versie, en dat is eigenlijk hetzelfde als bij jullie de DYNAMIQUE versie, hij is besteld eind nov 2014 en zou volgens de verkoper in de 2de helft van feb worden geleverd. Het is een cassopia grijze, met look pakket en het city1 pakket.
1997 - 2007 Renault Megane Classic 1.9 Diesel, 2007 - 2015 Renault Clio Ph III 1.5 Dci 2015 - .... Renault Captur 0.9 Tce
Twingo I (1995), Clio III (1998), Megane Classic (2001), Megane Grand Tour (2004), Megane Grand Tour Dynamique Business 2007, Megane Estate Dynamique (07-2009), Captur Dynamique Tce 90 (12-09-2013)
Net gaan kijken bij de dealer, en hij staat er, ben ook meteen de documenten gaan ophalen zodat ik hem kan inschrijven, en heb meteen ook alle uitleg gekregen zodat ik Zaterdagmorgen direct kan instappen en wegrijden. Mijn Captur werd exact geleverd zoals beloofd (2de helft van Februari)...
1997 - 2007 Renault Megane Classic 1.9 Diesel, 2007 - 2015 Renault Clio Ph III 1.5 Dci 2015 - .... Renault Captur 0.9 Tce
ik zou volgens mijn dealer m'n captur de 3de week van februari moeten hebben , heb nog steeds niets gehoord dus denk ik dat ik hem waarschijnlijk volgende week heb
Sinds ik moest werken dacht ik 'laat ik eens langs de dealer rijden om te kijken of m'n captur eral staat' en jawel hoor , buiten de showroom als uithandbord stond hij , een rode HH captur in al zijn pracht en praal , dus nu enkel wachten op het telefoontje
Net mijn eerste kilometers met mijn nieuwe Captur gereden. Vrienden en familie waren allemaal aangenaam verast, door de ruimte, gemakkelijke instap en het comfort van de wagen. Ik heb er wel op de dezelfde manier mee gereden als met mijn vorige renault (een 1,5 dci) en heb dus meestal vroeg geschakeld en dus op koppel gereden, en dat ging bijzonder goed,in tegenstelling tot de auto van mij vrouw (Fiat 500) die je echt in de toeren moet jagen om een beetje vlot te rijden. Binnen een paar uur naar Brussel om mijn vrouw te gaan ophalen. De eerste indrukken zijn goed, binnen een paar duizend kilometer zal hij waarschijnlijk rijden zoals het testmodel (Die had al 17.000 km op de teller)...
Heb van de week mijn renault clio 4 ingeruild voor een nieuwe captur .
hh jensen uitvoering rood met zwart dak verwachte levertijd september dit jaar dit omdat ik even voor me werk
even buiten amsterdam ben dus heb ik het bij laten stellen tot september dit jaar .
Ben zeer happy met me clio maar de captur trekt me over de streep heb hem bijna 1 jr maar omdat ik 6 dagen in de
week op en neer rijd en kilometers rijd wilde ik meer luxe hebben dus heb ik besloten de captur te kiezen .
Heb vele modellen bekeken bij de dealer en op internet en me keuze is gevallen op de hh jensen model die bij de
dealer stond alleen de prijs kaartje van bijna 24000 euro was even goed na denken maar de keuze is gemaakt .
Papieren getekend en hij is aangevraagd en word besteld tot die tijd even met me clio 4 rond blijven rijden wat ook geen straf is is een zalige wagen om in te rijden heb er geen een klacht over ben er eerder zeer tevreden mee .
Heb alle luxe aanboord maar als je net zoals ik 6 dagen in de week er mee rijd naar je werk en af en toe op zondag ergens heen wil je toch alle luxe die je je eigen maar ken wensen .
Straks ben ik een happy eigenaar van een bloed rode captur met zwart dak en 17 inc velgen met groom pakket en alles op en aan ...
Net even gebeld met de dealer , captur is al binnen maar het roze papiertje helaas nog niet , weet niet hoelang zoiets duurt maar als alles goed gaat heb ik mijn rode schoonheid eind deze week
Vrijdag nog onze dealer in Venlo gebeld, de auto had 13 februari bij hun binnen moeten komen.
Maar .........helaas nog geen Helly Hansen binnen.
Ik zie al die gelukkige reacties, maar ik word toch een beetje droevig.
Vorige auto: Clio IV 0.9 TCe Collection, nu Captur Helly Hansen met alle toeters en bellen!
Na 3 weken wachten dat is behoorlijk snel. Uit voorraad leverbaar wij hoefde zelfs maar 1 week te wachten maar op ons verzoek een weekje later laten afleveren.
Blijft een hele mooie kleur, moet je wel vaak wassen....
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Heb even gekeken op mijn renault en die geeft aan dat hij gearriveerd is in Nederland.
Ik denk dat het ongeveer nog een week duurt voor dat ik met de hellie hansen kan gaan rijden.
Ik verheug mij er nu al op.
Groetjes henk
ex total loss Renault Grand Scenic 2.0 16V 2004 benzine in afwachting van een Renault Captur HH 1,2 EDC met extra Toeters en Bellen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Hallo!
Ik heb een Captur II met Easy Link 283C38773R. Dat is dus branch1 . Kan ik updaten naar branch2 , bijvoorbeeld 283C33813R?
Voor een hint, alvast bedankt.
JayTee
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...