Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hulp gevraagd bij het volgende.
Mijn Clio 1.4 Automaat lekt versnellingsbak olie. Dit komt doordat dit onderdeel (toegevoegd in de bijlage) gebroken is.
Helaas weet Renault niet hoe het onderdeel heet en kan ik het nergens op de sloop krijgen.
Erg vervelend dus!
Weet iemand hier op het forum hoe dit onderdeel heet? en waar ik het evt. nog kan krijgen?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo
Ben in bezit van een Grand Scenic Initiale diesel met automatische versnellingsbak van 2017, de laatste 2 jaren al enkele keren en dit telkens bij het goed optrekken op autosnelweg een rode pop-up op dashboard met melding controle automatische...
Ik ben in het bezit van ene Captur uit 2020 met een 7-traps EDC automaat. Nu hebben we dit jaar een caravan gekocht. We zijn ermee op vakantie geweest en op de terugweg toen we vlakbij huis waren verscheen een melding: STOP, risico op...
Sinds Juni in het bezit van een Clio V,1.0 Evolution.
Km stand nu 19000.
Zes versnellingen.
Zit dus nog fabrieksgarantie op.
Zit een fluittoon in welke duidelijk in de versnellingsbak zit.Vanaf 70 km per uur tot en met 110 ,harder dan 110 km...
beste mensen,
waar kan ik een tweedehands paravan (net onder de voorruit) vinden. die van mij is verrot door vocht. een nieuwe kost 250 euro wat ik dus te veel vond. de paravan vangt het vocht/ water op en voer deze naar de beide zijkanten af.
MVG...
Ik ben in het bezit van een Renault Clio 4. Het valt me sinds de aanschaf al op dat wanneer ik de motor afzet en vervolgens van de bestuurderskant naar bv. de passagierskant loop, de deuren automatisch worden vergrendeld. Dit is...
Hallo,
Ik heb een grand scenic uit 2009 met een 2.0 liter en automaat. Nu krijg ik soms kort na het starten de melding controleer automatische transmissie en de auto valt dan stil. Als ik dan weer start werkt alles weer normaal. Wat kat het euvel...