Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Dit model heeft veel veiligheidsvoorzieningen inparkeerhulp, etc. etc. Wat mijn model niet heeft is een witte streep overschrijding signalering. In de handleiding wordt deze wel genoemd. Ik vraag mij af of iemand weet of dergelijke systemen bij de...
Vandaag te horen gekregen dat mijn Renault kadjar uit 2015 (90.000 km)een nieuwe motor nodig heeft omdat de 2e cilinder geen compressie meer heeft. Totaalkosten rond de 5 a 6 duizend euro. Nu is de vraag of dit nog rendabel is, maar...
Nieuw op dit forum, heb aan mn eigen auto merk forum altijd veel gehad. Nu hier beland omdat mijn moeder op haar Captur uit 2015 een kapotte / afgebroken antenne. Dermate afgebroken dat resten erin zitten en ik de nieuwe antenne er...
De USB poorten van het R-link 2 systeem werken niet meer. Herstellen van de fabrieksinstellingen heeft helaas niet geholpen. Wat zou het probleem/de oplossing kunnen zijn? En hoe kan ik de middenconsole demonteren om de bedrading te controleren of...
Sinds een aantal weken merk ik een aantal zaken op aan mijn Clio:
- start soms moeizaam
- dashboardverlichting wordt tijdens het rijden soms ineens minder fel om dan na een paar seconden weer 'normaal' te worden
- verlichting koplampen dimt zodra ik...
Hallo beste leden ik,heb pas een twingo gekocht uit 2015 en een grote beurt laten geven en ik hoor een snerpend geluid bij de aandrijving ,de monteur zei dat is je multi riem dus die heb ik laten vervangen met nieuwe rollen maar het geluid is er nog...
Hallo allemaal. De chromenrand rond de navi is nogal beschadigd. Ik wil deze vervangen. Heeft Iemand deze nog liggen toevallig? Of een tip waar te vinden?
Is de rand los te vervangen of moet de hele voorzijde vervangen worden?