Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoewel er al een tijd een prachtige Fuego Turbo te koop staat op Marktplaats, zijn er nu ook 2 anderen bij gekomen die al geruime tijd de openbare weg niet meer gezien hebben....
Wauw, die Turbo is een plaatje! Die andere twee lijken me leuke projecten maar ja, ik heb d'r al een. Ik ken de auto's niet maar de twee opknappers gaan niet goedkoop weg inderdaad. Aan de andere kant, vind nog maar eens een "harde" ONK Fuego. De tijd dat goede Fuego's slechts een paar honderd euro waard zijn is schijnbaar voorbij.
Fuego GTX Automatic '82
Xantia 2.0i Hydractive II '93
Inderdaad die 2 zijn behoorlijk aan de prijs.
Maar zelf heb ik er toch nog een aan kunnen schaffen voor 250.
En in Frankrijk staan ook nog minder dure Fuegos.
Mijn versnellingsbak doet het niet zo goed wat misschien maar een kleinigheidje is want hij zit nog ongeveer 100 kilometer van de 50000 af dus veel heeft hij nog niet gelopen maar wissel hem liever om voor dat ik hem uit elkaar haal, kan ik er tenminste in blijven rijden.
1450 voor beide auto's is nog veel.
Bij 1200 voor beide auto's zou ik het nog eens gaan overwegen.
Al vind ik ze met 1000 ook wel betaald.
Ook de turbo vind ik aan de dure kant, de vraagprijs zit niet heel ver onder de taxatiewaarde.
De taxatiewaarde is over het algemeen een leuk stuk hoger als de verkoopwaarde.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
de turbo heeft ook niet de originele look helaas, anders zou ik wel eens gaan kijken, helaas zit de kleur ook niet mee :-p maar da's een mening natuurlijk
begrijp me niet verkeerd, ik vind het een mooie wagen, en je ziet dat er veel tijd is ingestoken, maar voor die prijs wil je natuurlijk wel hetgene jou juist aanstaat meningen verschillen uiteraard
Zeker ziet het er gaaf uit.
En zo zie je ze niet veel meer.
Maar de wielen horen er niet onder, ik heb de auto graag orgineel.
Al hoewel de witte GTS welke ik aan het opbouwen ben iets anders wordt dan het orgineel van voor de demontage.
Gr Ben.
De turbo van Ed staat al een tijdje te koop. Zo jammer dat er niemand met een beetje
geld deze auto leuk vindt, origineel of niet. De bordeaux Fuego is wel heel bijzonder.
Mooi om als voorbeeld te dienen.
Hoe snel kan die donkerrode turbo en wat zijn de compressiewaarden?
Zijn er goede foto's van de genoemde roestplekken beschikbaar?
Is er al eens gelast aan de onderkant?
Heeft ie een open dak?
Werkt de turbo nog goed?
Algemene vraag: wat kost een turbo-revisie (bij een normale garage), mocht dat (nu of in de toekomst) nodig zijn? Mijn broer zegt altijd: koop nooit een turbo; dat zijn maar weer extra onderdelen die stuk kunnen gaan (en in dit geval dure onderdelen).
Vreemde vragen hoor.
En als je het wilt weten, ga er naar toe en beoordeel het zelf samen met de eigenaar.
En denk dan na of je de auto wel of niet wilt kopen.
Je kunt ook een TL kopen de eenvoudigste versie die er is en goedkoop.
Dit zijn toch normale vragen om te overwegen of je een Turbo wilt of niet? Beetje kort door de bocht: je wilt wel of geen Turbo klaar... Wellicht dat iemand al een aantal antwoorden heeft en weet waar hij op moet letten! Succes
ben het toch eens met Ben eerlijk gezegd, je kan kan zelf zien op de foto's dat er geen open dak is, en het gaat om een turbo, daar heb je dus bang van :-p ik denk persoonlijk dat die heel veel kilometers aankunnen hoor... de mijne staat al op 260000
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Na vele jaren en weinig kilometers wil ik afstand doen van mijn R16 (R1150) van 1969.
De auto, heeft lang stilgestaan, maar loopt. Er zit een gasinstallatie in (op kenteken). Het interieur is keurig met zwarte skai bekleding.
De auto heeft schade...
Ik heb een Renault 19 te koop, de reden dat hij weggaat is omdat het de auto was waarin mijn moeder altijd reed en we onlangs een nieuw(ere) auto voor haar hebben aangeschaft (een automaat).
Het beestje heeft aardig wat kreukels rondom en zit echt...
Hierbij bied ik mijn Avantime te koop aan.
Het is een type DEOT fabricage nummer T003534.
Versie Privilege V6A 15
Afleveringsdatum 27-05-2002 In mijn bezit sinds 26-04-2013
Huidige km.stand ca.208 000 +G3 sinds km.82.216
Blauw metalic. RVS uitlaat....
Ik heb de auto in nood gekocht voor een verhuizing vanuit Zweden omdat mijn Citroen Jumper kapot was gegaan.
De auto mag nu weg voor een zacht prijsje.
APK nog tot 11 September 2024.
Beste lezers
Mijn dochter haar modus is de stuurbekrachtiging defect en ze wil hem niet meer laten repareren
Wellicht dat iemand deze auto voor 250 eur wil overnemen,voor onderdelen of om op te knappen
Recent achter remklauwen vervangen
Motor...
Hierbij bied ik mijn trouwe begeleider sinds 2002 te koop aan.
Vraagprijs € 575
Km stand 170.000
Hij rijdt nog prima! Heeft nog APK tot 6 maart 2025.
Natuurlijk heeft hij een aantal gebruikerssporen voor zo een oudje, maar ik heb hem altijd met...