Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Als iedereen uit nederland op zondag komt, heb ik besloten om ook zondag te komen, nu mijn echtgenote nog even overtuigen ?? In ieder geval tot zondag
Ik heb van Luc begrepen dat er ongeveer 40 avantimers aanwezig zullen zijn
Zo weer terug van een fantastische zondag! Veertig Avantime's maar liefst en een geweldig goed georganiseerde dag door Luc en zijn familie. SUPER Luc, nogmaals bedankt. En we gaan mekaar zeker nog tegenkomen! Enkele foto's heb ik al in mijn album geplaatst. De site www.renault-avantime.nl zal later aangepast worden
Het was inderdaad een geweldig weekend ook al kon ik maar een dag aanwezig zijn Luc , Hilde en zijn familie, broer en ouders hebben zich ingezet om dit tot een onvergetelijke dag voor ons te maken. Ik hoop dat zijzelf ook een beetje hebben kunnen genieten. Het blijft een geweldig beeld om met 40 avantimers rond te zie rijden. Hopelijk dat we dit in nederland ook kunnen organiseren ?? Dat moet ik nog zien.
Luc en hilde bedankt
Rob
G0235, d'as een mooie foto. Luc, ik zit daar in de rode auto, en Hilde staat er nog naast nog even na te praten vóór de terugkeer naar Nederland. Ik had een Amerikaan bij, en die vond het wel rare auto's. Very French.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Afgelopen September is er weer een Avantime Meeting geweest.
Dit keer in Nederland en wel in Groningen.
De meeting was top georganiseerd met een geweldig bezoek aan de scheepswerf Meyer in Duitsland.
Ik heb twee weken geleden een scenic gekocht, een fijne auto. Ik merkte alleen dat er niet zo veel pit in zat en met versnellen maakt hij te veel toeren, waar hij na het schakelen naar de volgende versnelling kort op blijft hangen en...
Goedendag. Wij hebben al tweede auto een twingo 1 benzine uit 2007. Km stand 119.600. Het probleem is als volgt. Er is een garagebezoek geweest ivm nieuwe drukgroep. Na enkele weken viel de twingo onder het rijden spontaan uit en het bleek een...
Het cilinderslot van de Renault Twingo achterklep uit 2007 is defect. Draait door. Weet iemand waar je een vervangend cilinderslot met sleutel kan krijgen?
Heb twee nieuwe luxe stoelen in de camper geplaatst met een Renault Master onderstel van 2007, maar er is geen vaste plek meer voor de ene gordelspanner aan de bestuurderskant en deze is nu dus uitgeschakeld.
Nu geeft hij een storing in de display...
Hierbij bied ik mijn Avantime te koop aan.
Het is een type DEOT fabricage nummer T003534.
Versie Privilege V6A 15
Afleveringsdatum 27-05-2002 In mijn bezit sinds 26-04-2013
Huidige km.stand ca.208 000 +G3 sinds km.82.216
Blauw metalic. RVS uitlaat....
Ik heb een Grand Scenic uit 2007. In het voorjaar hadden wij het alombekend Paravane probleem met waterschade onderin bij de stekker onder de bestuurderstoel en alle gevolgen van dien. Dat begon met problemen dat het vochtig in de auto was en...