Lekkage Velsatis
-
Topic author
Lekkage Velsatis
Wanneer het regent wordt de vloer van de passagiersbeenruimte voor nat.
In de autowasstraat gekeken of ik ergens water naar binnen zag komen, niets! Wél heb ik ooit een straaltje water via de dorpel binnen zien komen en heb ik het beschadigde deurrubber vervangen. Het water blijft echter binnenkomen. Heeft iemand hier ervaring mee?
In de autowasstraat gekeken of ik ergens water naar binnen zag komen, niets! Wél heb ik ooit een straaltje water via de dorpel binnen zien komen en heb ik het beschadigde deurrubber vervangen. Het water blijft echter binnenkomen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
- Actief als: particulier
heeft deze auto een dakraam?
ook de dakanntene kan lekken druppels volgen de kabel die vaak zijn laagste punt heeft aan passagierszijde
ook de dakanntene kan lekken druppels volgen de kabel die vaak zijn laagste punt heeft aan passagierszijde
r19 cabrio 16v 1993 laguna 1.6 16v rte 1999 g3
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 02 mei 2025 10:12
Ik denk aan een verstopte paravan afvoer, en een overgelopen kachelmotor.
Haal je paravan eens los, en kijk of er water in staat. Zoja haal ook je kachelmotor los, deze zit boven de voetenruimte van de pasagier. Als er water in staat,heeft gestaan ( te herkennen aan bruine wateraanslag ) dient de kachelmotor vervangen te worden.
Haal je paravan eens los, en kijk of er water in staat. Zoja haal ook je kachelmotor los, deze zit boven de voetenruimte van de pasagier. Als er water in staat,heeft gestaan ( te herkennen aan bruine wateraanslag ) dient de kachelmotor vervangen te worden.
Hide post links |
-
Topic author
Lekkage Velsatis
De kachelmotor is vorig jaar door de dealer vervangen. Ik hoop dus dat dit het niet is.
De auto heeft geen dakraam en het zou dus inderdaad via de antenne kunnne lekken.
Bedankt voor deze tips. Ik ga er naar op zoek.
De auto heeft geen dakraam en het zou dus inderdaad via de antenne kunnne lekken.
Bedankt voor deze tips. Ik ga er naar op zoek.
Hide post links |
-
- Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 03 aug 2015 17:25
Re: Lekkage Velsatis
Goedendag,
Ik zie een storing in uw vel satis uit 2010. Ik heb exact dezelfde storing en ben benieuwd of u heeft gevonden wat het is en wat u er aan heeft gedaan. Ik heb een vel satis uit 2003.
Ik zie een storing in uw vel satis uit 2010. Ik heb exact dezelfde storing en ben benieuwd of u heeft gevonden wat het is en wat u er aan heeft gedaan. Ik heb een vel satis uit 2003.
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 02 mei 2025 10:12
Re: Lekkage Velsatis
De antenne zit achterop het dak,en zal de beenruimte rv niet nat lekken.
De kachelmotor zit in de rv beenruimte en kan via paravan zeker de vloer nat lekken.
De kachelmotor zit in de rv beenruimte en kan via paravan zeker de vloer nat lekken.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-