Sinds een goede maand ben ik de trotse eigenaar geworden van een tweedehands Espace IV Phase II, Club Med editie uit 2007.
Deze versie heeft een DVD-speler in het handschoenkastje en in elke voorste hoofdsteun een ingebouwd scherm.
Ik heb een afstandsbediening voor de DVD-speler, waar behalve "RC-82" niets op staat. Er horen 2 AAA batterijen in. Wanneer ik die uitprobeer (uiteraard met volle batterijen), werkt de afstandsbediening echter totaal niet. Bediening van de DVD is wel mogelijk via de knoppen op de DVD-speler zelf.
Zou de afstandsbediening stuk zijn? Zou die eenvoudig te vervangen zijn (en waar zou ik die kunnen bestellen) of moet die ergens geprogrammeerd worden voor je auto? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je in de file naast een andere auto staat en die zijn DVD systeem zou kunnen bedienen

Ik heb uiteraard geen bezwaren om naar een Renault dealer te gaan, maar ik volg de filosofie van 1) wat je zelf kan, doe je meestal beter en 2) de wagen is tweedehands en heeft 1 jaar garantie bij een andere merkdealer, maar ik wil zelf iets sterker staan in kennis dan hem en wil me geen blaasjes laten wijsmaken

Alvast dank voor jullie feedback!