Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb de route-keuze ook geprobeerd, maar het werkt inderdaad niet goed (meer). Als je hebt ingesteld dat hij het route-type moet vragen tijdens het plannen, dan berekent hij niet altijd de snelste route, maar de vorige keuze waar je het vast ingestelde route-type op had staan. Hoe dan ook, het is een bug. Wel irritant, want dit werkte voor update 11.330 wel goed!
Wat betreft de plaats Holten-Rijssen, het is net andersom: Rijssen-Holten. Maar als je Holten intypt staat ie er bij mij wel bij. (Europa kaart versie 945.v6255)
Holten.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)
Ja, al een half jaar.... Vreemd genoeg doet het euvel zich niet bij iedere auto met v3.30 voor. Is model afhankelijk. In elk geval in Mégane II en Captur. (mijn privé Clio IV update ik voorlopig niet en draait prima op V3.18)
Maar het is wel te irritant voor woorden, immers is het een bug die in de eerdere versies niet aanwezig was. daarom kan het nooit zo moeilijk zijn dit te fixen. Al meerdere keren contact met RNL hierover gehad; antwoord is in behandeling; ff geduld.........
Zowel onze Captur en Twingo hebben er last van.. Ik had al een uitgebreide mail naar Renault.nl gestuurd.. Ik kreeg uiteindelijk 2 waardebonnen van elk € 75,=... maar nog geen oplossing of zicht op een update..
Volgens de brief zit er een update aan te komen (joh), maar wanneer en óf deze dit probleem oplost was niet bekend..
Renault Megane E tech Electric Techno 220PK optimum charge, blanc glacier, pack augmented vision & advanced driving assist
Ja Ja, de update is er. Vandaag een update gekregen in R-link naar versie 11.335. Mijn Zoe had vandaag zijn 1e beurt en heeft misschien een update gekregen, is het toeval ? Enfin de route planning bug is weg.
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 van December 2014 tot Oktober 2024, verkocht met 196K km (Soh 90%).
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Vanmiddag wilde ik mijn Renault Route Service plus verlengen met een jaar bij de dealer omdat ik met de auto naar Spanje ga.
De dealer wist mij leuk te vertellen dat dit niet meer aan te vragen is bij Renault, klopt dit verhaal?
Yess, Morgen krijg ik dan eindelijk de software update wat zou moeten helpen om mijn auto boven 100Km/u weer vanzelf in EV modus te laten gaan en dat de bezine in de olie probleem moet oplossen. Alleen denk ik dat de laatste niet echt gaat helpen...
Hallo Allemaal,
Ik ben hier nieuw en mijn naam is Harm, na 50 jaar allerlei andere merken te hebben gereden heb ik nu een Captur 2018 aangeschaft.
Graag wil ik hier dan ook een vraag stellen: Wie kan mij vertellen/uitleggen waar ik kan zien of de...
Mijn Captur moet eerdaags voor de 1e jaarlijkse beurt naar de dealer. Bij de afspraak maken heb ik gevraagd of ze meteen de nieuwe easylink software erop zetten. De persoon aan de telefoon zei dat zij daar wel naar kijken.