Sinds kort ben ik in het bezit van een 2e-hands Laguna Grand Tour Privilege uit 2003.
Hele fijne wagen, maar nu met 2 probleempjes (uiteraard net nadat de garantie verlopen is

Op de eerste plaats de display verlichting van de airco die telkens uitvalt. Bekend probleem zoals ik hier lees en de mogelijke oplossing heb ik hier ook al gevonden. Ga ik een dezer dagen eens proberen.
Verder heeft de centrale vergrendeling van de linker achterdeur het begeven. Deze maakte al een tijdje een vreemd geluid en doet het nu dus helemaal niet meer. Als ik de wagen op slot zet, hoor ik nog wel dat er 'iets' beweegt, maar hij gaat niet meer op slot. Voorlopig maar met het zwarte draaiknopje in de deur op slot gezet, maar wel lastig zo.
Ik wil eerst eens proberen of ik dit zelf kan repareren voordat ik een compleet slot nieuw moet kopen. Als er onderdeeltjes in het slot versleten/afgebroken zijn kan ik er misschien wel zelf iets voor gemaakt krijgen. Draaien, frezen of lassen is geen probleem.
Aangezien ik de wagen gewoon op de oprit heb staan en dus niet op m'n gemak alles uit elkaar kan halen om er een dag later mee verder te gaan ('s nachts moet hij uiteraard wel weer op slot kunnen), wil ik graag vantevoren weten hoe e.e.a. uit elkaar te halen is en hoe de centrale vergrendeling in elkaar zit.
Weet iemand misschien of ik ergens op het net foto's, exploded views, of wat dan ook kan vinden om te zien hoe het allemaal in elkaar zit?
Mijn dank is bij voorbaat groot.