Zojuist telefonisch contact gehad met de Renault dealer en gevraagd wat de kosten zijn van een update van mijn Carminat nav. systeem. De update kost 276.50 euro Europa versie. Mijn vraag was gelijk of er een Benelux versie zou zijn, volgens de dealer niet. Vreemd lijkt me, i kan me niet voorstellen dat je alleen de Europa versie kan krijgen.
Kan iemand mij vertellen of hij ook deze ervaring heeft en of het klopt wat de dealer me zojuist heeft verteld. Ik heb er namelijk wel ergens het een en ander over gelezen maar kan het niet meer gevonden krijgen. Ik zelf vind het een nogal dure aangelegenheid. Mijn Carminat betreft het pijltjessysteem en ben dus op zoek naar de V27. Wie kan me hierover meer info verschaffen?
Carminat navigatie updaten!!!
-
Viper9
Topic author - Lid

- Actief als: particulier
-
RoGaH
- Lid

Hoi,
Kaarten van Navtech zijn downloadbaar, de software blijkt echter anders. Heb zelf net de kaarten van 2001 vervangen door die van 2007 (BeNeLux). Overige kaarten zijn ook makkelijk te vinden.
Software blijkt een ander grapje, ben druk zoekende!
mvg,
Roger
Kaarten van Navtech zijn downloadbaar, de software blijkt echter anders. Heb zelf net de kaarten van 2001 vervangen door die van 2007 (BeNeLux). Overige kaarten zijn ook makkelijk te vinden.
Software blijkt een ander grapje, ben druk zoekende!
mvg,
Roger
Renault Grand Espace Initiale 3,5 Liter V6 Aut.
===============================
Renault Laguna Grand Tour Initiale 3 Liter V6 Aut.
Renault Laguna Grand Tour Initiale 3 Liter V6 Aut.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
robw
- Net ingestapt

Nee hoor, je kan gewoon de complete DVD van Europa downloaden en branden op DVD. Werkt zoals de originele DVD zonder verschil. Mag natuurlijk alleen a…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 3 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Renault Espace IV 2012: centrale deurvergrendeling, radio/cd, navigatie, display
door CeesH » 18 jun 2025 17:32 » in Elektronica Espace IV -
Reacties: 2
Weergaves: 764 -
Laatste bericht door Pepone
19 jun 2025 13:32
-
-

-
Waar vind ik het kaartje( navigatie) in mijn renault kadjar Bj 2020. Het is nergens te vinden
door CapturGer » 06 aug 2025 21:22 » in Renault TomTom Navigatie -
Reacties: 0
Weergaves: 657 -
Laatste bericht door CapturGer
06 aug 2025 21:22
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 798 -
Laatste bericht door WJvH
03 sep 2025 09:35
-