Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hierbij wil ik de lezers verwijzen naar het forum Te koop aangeboden, waar ik mijn mooie Laguna te koop aanbied. De reden hiervoor is de geplande aanschaf van een 7-zits MPV.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo
ivm het vervangen van het daglicht aan de passagierskant van de grandtour ,hoe moet dit gebeuren ,je kan niet aan die ééne vijs daar is te weinig plaats om deze los te maken die andere twee vijzen lukt wel,of moet ik de bumper er afhalen,hulp...
Wij rijden al een paar jaar tevreden met onze Megane GT. Geen standaard Megane.Echter is sinds een maand een storing actief in de auto.
Wij zijn bij onze plaatselijke garage geweest, deze konden het probleem niet vinden. (storingscode is...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Als ik op de sleutel duw , hoor ik vanalles klikken , 4 knipperlichjten branden, maar er gaat niks op slot , ook de koffer niet. Wat is er precies stuk ?
Vorige maand een Clio2 gekocht.
Multiriem piepte bij koude motor. Spanrol , omkeerrol en dynamo leken ok. Riem lijkt ook niet oud.
Echter bleef piepen.
Dan maar geprobeerd om hem wat strakker te zetten.
Gedaan met piepen, maar nu bromt de motor...
Vandeweek startproblemen met de2003 Clio 2 1.5 dci 65pk.
Starter gaat vlot rond maar wilde niet aanslaan. Na een uurtje terug geprobeerd en na een paar pogingen kreeg ik hem aan de praat al pompend met gaspedaal. Kwam langzaam op toeren ,...