FYI: USB aansluiting icm carminat navigatie

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Jos.habets
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 dec 2006 11:50

FYI: USB aansluiting icm carminat navigatie

Bericht door Jos.habets »

FYI

Sinds Maart '07 Grand scenic in bezit, omdat ik een USB aansluiting miste heb ik deze bij aflevering laten installeren. Via diverse sites werd melding gemaakt dat dit voor de carminat uitgesloten was maar is uiteindelijk toch gelukt.
(eerste in nederland", Prima Job dealer)

Heb het systeem al vele maanden kunnen tetsten en moet zeggen dat ik er dik tevreden over ben, geen gekloot met CD of zo, éénmaal in de zoveel tijd wat nieuwe MP3 aanvullen en je hebt voor vele uren luister plezier.
Je kunt zes mappen aan maken waar je zoveel nummers in kunt stoppen als je lief is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

proza
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 144
Lid geworden op: 18 feb 2007 14:40
Actief als: particulier
Contacteer:

Bericht door proza »

Dat wil ik ook :lol:
Renault Kadjar TCe 160 EDC GPF Black Edition 2020 | Kadjar Intens 130 TCe 2017| Scénic II 1.6 16V 2008 | Scénic II 1.5dCi 2007 | Scénic II 1.9dCi 2003 | Scénic 1.9dCi 2001 | Megane 1.6RN 1997 | Volvo 460 1997 | VW Golf 1.9d 1994 | R 19TD 1991 | R 4GTL 1989

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

marctrein
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jan 2008 14:01
Actief als: particulier

Bericht door marctrein »

En ik ook wel. Vraag me wel af wat voor type radio je dan hebt; volgens mij hangt de USB aansluit(on)mogelijkheid vooral daar vanaf, en niet zozeer van je navigatie. En heb je dan ook stuurbediening/displayuitlezing op je radiodisplay?

Ikzelf heb een Cabasse Tronic auditorium radio met 6CD speler in dashboard, met carminat navigatie (met kleurenscherm). De enige mogelijkheid om een MP3 aan te sluiten schijnt via de AUX aansluiting op de radio (onder de rechter achterstoel!) te gaan, die aan te sluiten is op de headphone aansluiting op het MP3 spelertje, met een kabeltje dus. Geen menustructuur of ID3 tag uitlezing op het kleurenscherm oid, noch stuurbedieningsmogelijkheid.

groetjes,

Marc

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht