Mijn Zoe is het zat elke keer nat 5 a 10 minuten stopt de auto met laden , op verschillende palen geprobeerd maar steeds het zelfde resultaat.
Het probleem lijkt te zijn begonnen nadat ik heb zitten stoeien met de nieuwe mijn ZE site, daar kom ik nu niet meer in maar ook al heb ik de laadschema.s uit staan in de auto dus de stand direct beginne met laden , na 5 minuten stop hij er mee
mijn laadpaal geeft dan de melding auto heeft laden gestopt
iemand een iedee ?
Zoe, stopt met laden na 5 a 10 minuten
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 2716
- Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
- Actief als: particulier
Re: Zoe, stopt met laden na 5 a 10 minuten
Velduil is net nog even bij mij geweest om laadkabel / lader uit te sluiten. Zelfde. De neus geeft steeds TWEE knippers (nog niet eerder gezien). Het dashboard gaat niet op "controleren", maar er staat wel "resterende laadtijd --:--".
De timer in de auto staat uit, maar wellicht wel met de nieuwe app gespeeld.
Wie weet wat die dubbele knipper betekent?
Edit: op een van de Engelse fora antwoorde iemand dat dubbel-blauw toch het wachten op de timer is. Herkent een van jullie dit?
De timer in de auto staat uit, maar wellicht wel met de nieuwe app gespeeld.
Wie weet wat die dubbele knipper betekent?
Edit: op een van de Engelse fora antwoorde iemand dat dubbel-blauw toch het wachten op de timer is. Herkent een van jullie dit?
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 14 jun 2014 18:24
- Actief als: professional
Re: Zoe, stopt met laden na 5 a 10 minuten
Zoo de Zoe is weer terug van Stam Nieuwegein, de communicatie module was kapot waardoor er geen communicatie was tussen de laadpaal en de auto de paal wilde wel leveren maar kreeg geen antwoord van de auto,
Deze problemen begonnen een dag nadat ik de nieuwe app en laptop software had uit geprobeerd, dat kan natuurlijk toeval zijn maar het is wel vervelend
Jeroen bedankt voor je test en de mededeling van de Engelse site we zaten in de goede richting te zoeken
Deze problemen begonnen een dag nadat ik de nieuwe app en laptop software had uit geprobeerd, dat kan natuurlijk toeval zijn maar het is wel vervelend
Jeroen bedankt voor je test en de mededeling van de Engelse site we zaten in de goede richting te zoeken
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 253 Weergaves
-
Laatste bericht door Raijmond
-
- 0 Reacties
- 268 Weergaves
-
Laatste bericht door Yvesy
-
- 0 Reacties
- 347 Weergaves
-
Laatste bericht door uniq073
-
- 0 Reacties
- 304 Weergaves
-
Laatste bericht door Injector1
-
- 3 Reacties
- 459 Weergaves
-
Laatste bericht door CreatoX
-
- 2 Reacties
- 474 Weergaves
-
Laatste bericht door Renault-Zoë-Q210