Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Lid, gerespecteerd lid, who says size doesn't matter?[Forum is vrij voor iedereen en voor elke input]
Tot zover mijn input:-)
(hoop dat het als grap gezien kan worden)
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Lid, gerespecteerd lid, who says size doesn't matter?Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
En 205nm koppel.mp3 schreef:Blok van renault heeft ook 130 pk,
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Zulke opmerkingen horen hier naar mijn mening niet thuis. Dit is een Renault forum, voor Renault liefhebbers. Waar je mij zeker tot kunt rekenen, met oprecht interesse in een Kadjar.Kad in mijn Jar. schreef:klopt, is super irritant.
Wat hebben ze hier überhaupt te zoeken?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Nou dan ben je wel even niet bij je tijd. Versnellingsbakken zijn steeds een zorgenkind geweest bij Renault en dat ondervond ik 5 jaar geleden bij een nieuwe Renault maar al te goed ...DHL schreef:De echte motorproblemen van Renault (blokken die stuk draaiden, versnellingsbakken die stuk gingen) dateren nu wel al van 10 jaar geleden.
Hide post links |
Super frusterend is dat Renault France er als de kippen bij is om publiekelijk en met veel poeha te reageren op een "dieselgate" na onderzoek in opdracht van minister Ségolène Royale in La Douce France. De pers zat hen zowaar op de hielen en wat gebeurt er ? Prompt worden er een aantal Capturs en Kadjars naar de dealer geroepen en ja ... zaakje opgelost. Leuk toch ?Bas1975 schreef:Zulke opmerkingen horen hier naar mijn mening niet thuis. Dit is een Renault forum, voor Renault liefhebbers. Waar je mij zeker tot kunt rekenen, met oprecht interesse in een Kadjar.Kad in mijn Jar. schreef:klopt, is super irritant.
Wat hebben ze hier überhaupt te zoeken?
Het valt mij op dat de 'stijl' op de Kadjar-sectie van het forum heel anders is; negatief, agressief en dreigende met rechtzaken e.d. dat is jammer.
Natuurlijk is heb teleurstellend als je auto niet geheel naar wens is, maar soms zul je toch echt even geduld moeten hebben tot er een goede oplossing is. Het ; 'diesel-gate' schandaal bij VAG is ook niet 1 2 3 opgelost, om over de TSI problemen maar te zwijgen.
Ik ben een R-Link gebruiker van het allereerste uur, dus kan me de situatie heel goed voorstellen. Maar dat hebben ze bij Renault keurig opgelost. En ook aan het horten en stotenn issue wordt gewerkt, wat wil je nog meer?
Wellicht dat de Kadjar een ander 'publiek' trekt dan we hier verder gewoon zijn....... ik denk dat ik de Kadjar-sectie voorlopig maar links laat liggen. Triest.![]()
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Type Mégane.DHL schreef:Bij welke wagen ging de versnellingsbak 5 jaar geleden stuk?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Nee had ie niet, maar het mechanische dat hij wèl had, deugde evenmin.DHL schreef:De Lada was betrouwbaarder... maar die had dan ook geen enkele electronische toevoegingen, jammer dat je veel naar de garage moest sindsdien.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Weet je, die Lada's hadden toen in de koffer aan de achterzijde van de carrosserieplaat, een tas bevestigd van ongeveer 40 x 60 cm groot, met daarin een set werktuigen om u tegen te zeggen.DHL schreef:Heb die zeker nog weten rijden... Waar is de tijd? Herinner me nog op de foor dat er een garagehouder met Volga stond. Grote imposante maar ook onbetrouwbare auto's in dik staal.
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut