TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Gebruikersavatar

PiTh
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 62
Lid geworden op: 06 okt 2013 17:27
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door PiTh »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Nog een opmerking mijn My renault werkt niet op mijn Imac en IPad ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 32
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door HarmOtten »

@PiTh,
Dat dezelfde software die je al geïnstalleerd hebt, weer bij de updates komt te staan, is volgens mij een bug. Dit heb ik inmiddels al meerdere keren gehad. Ik zeg: gewoon negeren.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

@Harm Otten,Klopt!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PiTh
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 62
Lid geworden op: 06 okt 2013 17:27
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door PiTh »

Oké bedankt voor de informatie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Coq, ik versta dat jullie een chat hebben met Renault. Ook dat bestaat in België niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

@Theo: Als ik my renault activeer (op Google Chrome, maar ik weet niet of dat er toe doet) komt er,na enige tijd, rechtsonder een geel rechthoekje waarin staat: "Hulp nodig? Chat met ons".
Ik had een probleempje met een steeds weer terug komende melding dat ik voor een reparatie terug moest naar de dealer. (Die had dat kennelijk, ook na mijn vraag daarover, niet af gemeld.) Dat werd keurig opgelost, zelfs met een "echt" telefoontje er over.
Of daar de problemen met de R-Link en updates ook opgelost worden, is mij nog niet bekend. Zoals je hiervoor hebt kunnen lezen, heb ik een kleine pauze ingelast, maar na deze mededeling op het forum ga ik weer proberen en in eerste plaats zien of mijn SD kaart nog steeds beschadigd is. Op de toolbox staat inmiddels een update die voor meer dan 80% is gedownload. Hoe dat dan weer mogelijk is, is voor mij ook weer een verrassing.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Bij ons bestaat dat niet dus. Juist naar de dealer geweest, resultaat: geen kaarten meer!
Opnieuw met Renault gebeld gezegd dat ik geen GPS meer had, resultaat over enkele dagen zal ik antwoord krijgen. Ondertussen toch mijn Benelux kaart terug in gang gekregen. Nu kopies aan het maken, maar al iets zeer eigenaardig bij de kaarten staat er een zip file, en toch werkt het. Snap er echt niets van. Ik formateer een 'neutrale' kaart en kopier ipv tomtom 00 + tomtom 001 (zipfile) Krijg ik nu tomtom 000 tot 007, waarbij 001 een zipfile is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MartijnEV »

Nou moe?! Hij staat er op! De 960 versie van de Europa kaart. Gisteren voor 0,00 gekocht in de R-Link Store, maar pas na veel pogingen en vooral aan- en uitklikken van de Benelux en Europa Maps op de 5 verschillende SD-kaarten in mijn account (waarvan ik er overigens maar 2 echt heb), kon ik de Europa kaart aanklikken op mijn 8MB SD kaart. En toen startte opeens die felbegeerde 1,5 uur download van de Europa 960 kaart!

Tegelijkertijd is kennelijk ook een R-Link software update getriggerd, die in de Zoe echter uiteindelijk eindigde met een 'Software Update Mislukt!' scherm. Ik zou overigens niet weten welke update dat zou moeten zijn, want 7025 staat er reeds op. Morgen bij de dealer maar eens laten nakijken. Ik vermoed een server synchronisatiefout...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

MartijnEV, ik krijg altijd al die melding vanaf het begin dat ik de auto heb maar het 'loopt' gewoon verder.
Beter niet op letten verder want mijn auto is daar al diverse dagen voor bij de dealer geweest maar die krijgen het ook niet voor elkaar, ook niet in samenwerking met de klantenservice en het 'r-link hoofdkantoor' in Portugal.
Als de juiste versie er maar in komt want daar gaat het toch om.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Buuh
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 mar 2014 21:56
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Buuh »

Wat is dit toch? Mijn "gratis" update TomTom 960 in één keer gelukt. Internet Explorer en snelle internetverbinding. Mensen met Chrome: probeer eens of het wel lekkerder loopt met explorer?
Captur TCE 120 EDC X-Mod Rouge Flamme-Noir Etoile, armsteun Vorige Auto's: Captur TCE 120 EDC Dynamique. Gris Casiopèe-Noir Etoile. Zipper,Pack City 2, Armsteun, R-link. : Megane 1.4 TCE Bose Wit. Twingo Dynamique Noir Etoile. 2e Auto: Clio Zen TCE 90 (2016) Noir Etoile Design Pack

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MartijnEV »

Het ligt m.i. zeker niet aan de browser...
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

Bij mij werkt alleen Google Chrome. Met explorer waren er grote problemen.Maar wat ik melden wil:
Drie dagen geüpdatet, heen en weer gelopen naar de auto met het volgende resultaat. Mijn SD kaart met versie 9.55 wordt, na verloop van tijd, als beschadigd genoemd. De herstelknop werkt niet en in de R-Link doet ie het gewoon, versie 955 dus. Oudere SD-kaart opgevist en aangesloten op de computer. Grote software update. Er mee naar de auto. Software update mislukt (maar nog wel steeds kaarten). Volgende dag. SD-kaart in de computer. grote back up. Naar de auto. Niets, never, nada. Wel SD-kaart aangesloten, echter geen kaarten gevonden. Beschadigde SD-kaart hetzelfde, doet dus nu ook niets meer. Volgende dag (vanmorgen), eerst maar eens koffie, dat helpt misschien.... Oudere SD-kaart in de computer. Toolbox meldt dat het werk aan de kaart is afgerond. Nou ga ik hier niet herhalen hoeveel keer ik op My Renault mijn producten heb gesynchroniseerd, maar een daarvan die gisteren vuurrood was, was nu weer "gewoon". Die maar eens proberen. Er komt, zoals al zoveel keren, "Back up kopie wordt voorbereid", dan "Bezig" en dan "Back up kopie wordt hersteld". Duurde ongeveer half uur. Met weinig vertrouwen toch maar weer naar de auto. SD-kaart in de sleuf. Voor de veiligheid de motor aangezet en O, WONDER er begint van alles te lopen en te draaien en er komen vragen waar je "ja" of "ok" moet drukken en in nog geen kwartier staat versie 960 op de R-Link. Begrijpen doe ik dit echt niet, maar updaten bij TomTom vroeger ging toch echt heel wat gemakkelijker oftewel gewoon altijd zonder enig probleem.
Maar goed, dus nu toch een heel klein beetje hieperdepiep voor Renault vanwege de gratis kaart versie 960, die blijkbaar heel wat beter is dan versie 955.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Oh, wat komt mij dit bekend voor. Het is inderdaad de aanhouder wint maar het kost je ontzettend veel tijd en ergernis.
Gefeliciteerd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mouw
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 dec 2013 14:37
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door mouw »

Contact gehad met Renault Nederland. De kaart Europa voor 0 euro is alleen te downloaden voor mensen die een probleem hadden met kaart 9.55. De reden dat de kaart momenteel aan iedereen wordt aangeboden ligt hem in het feit dat het voor Renault technisch niet mogelijk is om hem alleen aan de betreffende groep aan te bieden. Degenen die het betreft zouden een push mailtje hebben gehad.
Blijft toch raar dat je in je winkel iets aanbied zonder voorwaarden maar vervolgens blijkt het niet mogelijk het te kopen.
De reactie mijn kant uit waarom ze het niet selectief kunnen aanbieden: een kat stop je toch ook niet in de magnetron???. De opmerking van deze medewerker begreep ik dus even niet.
Maar goed al met al teleurstellend.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Ik heb helemaal geen 'push mailtje' gehad en ben een van de personen die hele grote problemen heeft gehad.
Via het forum las ik dus van de update voor 0,00 euro.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

ALS dat waar is, bewijst het weer de onvoldoende kennis van de betreffende mensen. Normaal moet, als de software niet voor jou kan om eender welke reden (kaartje te klein of wat ook) De download niet beginnen. Ik kreeg een download van twee uur, in mijn R)link store staat dat ik Europa heb en is Benelux verdwenen, in de auto heb ik enkel Benelux!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mouw
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 dec 2013 14:37
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door mouw »

Blijkt dus dat men je onzin verkoopt om van het gezeur af te zijn. Weer een gemiste kans van Renault Nederland.
Vond het al zo coulant dat ze in het kader van de terugroep actie voor de Zoe (die toch ook weer 1.5 uur van je kostbare vrije tijd kost) deze kaart voor een ieder gratis aanboden.:(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

Heb nooit een push mailtje gezien. Heb wel versie 9.55 (na 5 weken) op SD-kaart die oorspronkelijk versie 9.45 is. Die wordt nu aangemerkt als "beschadigd" in de tool en werkt sinds vanmorgen niet meer in de auto. Versie 9.60 staat op een SD-kaart oorspronkelijk versie 9.20 of 9.25, dat weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Vanmorgen tussen het tijdstip dat beide SD-kaarten wel waren aangesloten in de auto, maar geen kaarten meer lieten zien en het tijdstip waarop versie 9.60 wel in de auto stond, heb ik de R-Link in de auto gereset, d.w.z. de fabrieksinstellingen hersteld. Je doet wat uit pure wanhoop!!! Of dat iets met het succes te maken heeft, weet ik niet. Je bent in ieder geval wel alle adressen e.d. kwijt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Als het hier gaat over het 'om ter strafste verhalen' Ik ga in mijn R-Link store/ beheer van mijn apps, en plots begint er een download, hoewel er geen kaart in de computer zit! Nu één ingestoken en de download zou nog 2.47 duren. :discuss:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

Houd moed, houd moed Theo, zo is het bij mij ook begonnen. Wel drie dagen geleden!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Magere troost, nog steeds geen licht in duistere zaken, en het antwoord van renault laat op zich wachten.

Juist ontdekt dat er een hulplijn is voor R-Link
Voor Belgie: België: 078600007 / R-Link.helplineBE@renault.com

Voor Nederland : Nederland: 0800 0303 / contact-klant.nl@renault.nl

En U ziet: Nederland heeft GRATIS hulplijn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

Hulde Renault.

Update ook gekregen. Werkte in een keer.

Na alle ongemak een nette geste.
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Vindt jij dat echt 'hulde' waard? Na alle problemen en de dure updates geven zij iets, en de helft kan het niet installeren.
Ik ben van 16 maart aan het pogen die update te laden, en ondanks alle mails en telefoons en bezoek aan de dealer, geen enkele vooruitgang.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Reneetje
Lid
Lid
Posts in topic: 16
Berichten: 71
Lid geworden op: 04 mar 2014 14:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Reneetje »

@Mouw. Het is Bullshit dat de gratis versie alleen te downloaden is voor mensen met een probleem bij V955. Ik ben van 930 naar 960 gegaan. In het begin (vlak na aanschaf) gebruik gemaakt van de gratis binnen 90 dagen update en daarna niets meer aangeschaft. Nu kreeg ik gewoon helemaal gratis en voor niets V960 in mn updates.
In een keer goed gegaan (dat is t trouwens altijd gegaan met updates).
Renault Captur TCe 90 Dynamique. Two-tone Gris Casiopee / Noir, bekleding Gris/Gris Tropique. Pack Look Exterieur Noir, privacy Glass, Park City Camera, Pack Look Interieur Turquoise, Dorpel beschermers, Achter bumper beschermer, Stoel verwarming, Matten Turquoise

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Zo hoort het ook, maar mag niet als 'speciaal' bestempeld worden. Daar waar het NIET werkt is het speciaal.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

@Mouw. Het is Bullshit dat de gratis versie alleen te downloaden is voor mensen met een probleem bij V955. Ik ben van 930 naar 960 gegaan. In het begin (vlak na aanschaf) gebruik gemaakt van de gratis binnen 90 dagen update en daarna niets meer aangeschaft. Nu kreeg ik gewoon helemaal gratis en voor niets V960 in mn updates.
In een keer goed gegaan (dat is t trouwens altijd gegaan met updates).
Bovenstaande reactie zou uit mijn "pen" gekomen kunnen zijn, dus hier exact hetzelfde!
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 37
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door GertjanVB »

Over het gebaar om een gratis kaartupdate te geven kun je niet negatief zijn.
Dat het je problemen niet verhelpt en geen structurele verbeteringen geeft in de digital R-link hub is wat anders.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gogol
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 175
Lid geworden op: 09 nov 2014 22:08
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Gogol »

Ik wil ook nog wel even melden dat de update goed ging op een door mijzelf geprepareerde SD card van 16GB, die in twee partities is verdeeld. Een partitie voor R-Link en eentje voor muziek.
Update is gedaan op een iMac met Chrome incognito venster.
Captur Helly Hansen 120 Tce
Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Ja, gelukzakken, wrijf het er maar in. Ondertussen zit ik sinds 16 maart in de problemen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Leobox
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 jul 2014 20:30
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Leobox »

Ook hier probleemloos update binnengehaald en geïnstalleerd in mijn Captur.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Dit is wat nu op mijn SD kaart staat: weet iemand daar een oplossing voor?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

De update die vorige week na 2 hele dagen was gelukt, gaf gisteren na 10 minuten gereden te hebben met kaarten, aan 'geen kaarten gevonden'.
Nou dan wordt je echt niet lekker...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

@Jurjo: Dat gebeurde bij mij al weer 2 jaar geleden. Parkeerplaats opgezocht.Motor uitgezet. SD-kaart op de officiële manier verwijderd. SD-kaart weer aangebracht. En daar was de kaart weer. Daarna dat probleem nooit meer gehad. Misschien ook een oplossing voor jou. Succes!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

JacobMegane_etech
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 85
Lid geworden op: 13 jun 2015 19:33
Actief als: particulier
Locatie: C-Wolde

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JacobMegane_etech »

Beste Theo,

Bij mij ziet het er (op het eerste gezicht) ook zo uit. Wat vind jij er raar aan?
Omdat je een 16GB kaartje hebt, staan er 8 tomtom bestanden op.
Maar wat staat er als je tomtom.000 opent? Kan je daar ook een schermdump van geven?
Renault Megane E tech Electric Techno 220PK optimum charge, blanc glacier, pack augmented vision & advanced driving assist

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Ik zie de inhoud van dr SD kaart enkel in rlink eplorere. En hoe je daar een file opent weet ik niet. Is het normaal dat er een gecompileerde file op staat?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

JacobMegane_etech
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 85
Lid geworden op: 13 jun 2015 19:33
Actief als: particulier
Locatie: C-Wolde

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JacobMegane_etech »

Ja, zoals het staat klopt het.. Als je nu R-Link Explorer op het mapje met groen pijl drukt en dan het tomtom.000 bestand opzoekt op je SD-kaart. Krijg je aan de rechterkant de inhoud te zien van de gezipte bestanden 000 tot 007 (volgens mij zie je eerst iets van een schijf icoon met ext: .... Dubbelklik dan maar eens rond. Dan zie je diverse bestanden van TomTom...

Dan vindt je uiteindelijk als het goed is ook een map benelux en misschien wel europa....
Renault Megane E tech Electric Techno 220PK optimum charge, blanc glacier, pack augmented vision & advanced driving assist

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht