Beste,
Ben hier nogmaals ... heb ook op mijn Kadjar een ' safety-pack' zitten ( afstandsradar met actief noodremhulpsysteem)...
Vind daar echter bitter weinig info over, ook de verkoper kon me geen antwoord geven...
Zou graag weten wat de 'treshold' is, vanaf hoeveel meter krijg je een waarschuwing ? nergens te vinden .... enkel ' het systeem meld en grijpt eventueel zelf in' ...
In rlink kan je het alleen aanzetten, maar nergens setting over afstand/ aantal seconden ...
Heeft iemand al meer info kunnen vinden hieromtrent?
Safety Pack
-
mp3
Topic author - Lid - en hoppa, logo 2

- Actief als: particulier
Safety Pack
Kadjar bose tce titanium grijs,safety pack,parking pack,leder pack,winterpack downgrade 17’’!
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Mooky
- Lid

Re: Safety Pack
Ik heb geen concrete info hierover, alleen een logisch antwoord dat wellicht niet klopt..
Zou het niet zo kunnen zijn dat het de 'twee seconden' regel gebruikt?
In combinatie met de snelheid zou het op die manier makkelijk de relatief veilige afstand kunnen meten / aanhouden.
Edit: Ik heb net nog serieus gezocht, maar niets te vinden inderdaad over de formule, maar ik denk dat je er serieus vanuit kan gaan dat wat ik hierboven schreef de basis is van deze formule van de functie. Wel weet ik dat het systeem werkt in de snelheids range van 30 and 140 km/h.
Zou het niet zo kunnen zijn dat het de 'twee seconden' regel gebruikt?
In combinatie met de snelheid zou het op die manier makkelijk de relatief veilige afstand kunnen meten / aanhouden.
Edit: Ik heb net nog serieus gezocht, maar niets te vinden inderdaad over de formule, maar ik denk dat je er serieus vanuit kan gaan dat wat ik hierboven schreef de basis is van deze formule van de functie. Wel weet ik dat het systeem werkt in de snelheids range van 30 and 140 km/h.
Trotse bezitter van een Renault Talisman Intense, 110 DCi, Bleu Cosmos, 19" Alizarine velgen, Pack Easy Park Assist, Pack Cruising, R-Link 2 met 8,7" touchscreen en Bose geluidssysteem.
| Hide post links |
-
mp3
Topic author - Lid - en hoppa, logo 2

Re: Safety Pack
Dat had ik ook gelezen tussen 30 en 140 ...
had gisteren wat proberen te testen om zo kort mogelijk bij mijn voorganger te rijden, ben gestopt omdat …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
had gisteren wat proberen te testen om zo kort mogelijk bij mijn voorganger te rijden, ben gestopt omdat …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Kadjar bose tce titanium grijs,safety pack,parking pack,leder pack,winterpack downgrade 17’’!
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 79 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht