CeeHaaKaa schreef:
een rubber die ik deze week onder de auto vond. Heeft het er iets mee te maken? Wellicht wel. Er staat een nummer op: 8200152851B. Als je dit nummer invoert in google krijg je iets met Renault.
Nee hoor dat rubbertje is van achter uit je reservewiel uitsparing en is ergens een opvulling voor, maar zal niet de oorzaak zijn van je hoorbaar dan wel voelbaar rammelend geluid bij het nemen van een bocht.
CeeHaaKaa schreef:Interessante gedachte. Stel dat dit bij mij ook van toepassing is, hoe acuut is dit? Anders gezegd: moet ik gelijk (terug) naar de garage, of is het iets wat opgespaard kan worden tot de volgende onderhoudsbeurt?
Nou rubbers en dempers zijn niet voor niets geplaatst in een auto en een van de reden is het wegnemen van trillingen en vibraties die dan wel voelbaar of hoorbaar zijn. En als een rubber defect raakt dan loop je kans op snellere slijtage van onderdelen en als het b.v. van de stuurinrichting is dan kan het ook zijn dat hij ontspoort raakt en "scheef" gaat rijden
Maar goed....... ik weet niet of de tip die ik gaf ook aan de hand is bij u, maar het is zeker het nakijken waard