Laguna-loos

Gebruikersavatar

Topic author
Laguna Grand Tour
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 mar 2005 21:20
Actief als: particulier
Locatie: cuijk Noord Brabant

Laguna-loos

Bericht door Laguna Grand Tour »

Zoals sommigen hier misschien wisten, was ik in het bezit van een Laguna grand tour, 1.9 Dci Privilege.
De auto had de kleur Vert Abysse ( donkergroen ) en was uitgevoerd met de 17"silverstonevelgen en sportinterieur uit de Dynamique versie.

Ik heb de auto krap 2 jaar geleden uit de lease gekocht en het was ook precies de uitvoering/kleurcombinatie die ik zocht... ik heb in die krappe 2 jaar de auto van 148.000 tot aan 230.000 gereden.
In die 80K vrijewel amper tot geen problemen gehad wat toch wel uniek blijkt te zijn voor een Laguna.

Godzijdank ben ik 2 maanden geleden begonnen bij een werkgever in de buurt, de diesel had ik niet perse meer nodig maar hij reed gewoon erg lekker, waarom godszijdank!?
De auto had al kosten met de aankomende apk, 2 achterbanden, distributie, achterasrubbers en nog iets, dat had ik nog wel willen spenderen aan de auto, maar op een gegeven moment begon de koppeling te slippen ( ik dacht dat het de koppeling was, de garage gaf de turbo aan want ik verloor ook vermogen ) en gaf de auto aan dat het buiten 37 graden was terwijl iedereen de ruiten schoon moest krabben....met als gevolg dat de airco als een idioot begon te blazen, met pijn in het hart heb ik de auto verkocht en hoewel ik qua kosten en afschrijving heel veel mazzel heb gehad en er dus een goede prijs voor gevangen heb, doet het me nog steeds zeer als ik een laguna zie rijden.
Man wat reed dat lekker zeg!
Blijkbaar krijgt elke Laguna vroeg of laat deze enorme kosten, hoewel ik bekend ben met de reputatie is mij de auto zeer goed bevallen, ik zou er zo weer eentje terug willen... maar na deze km's ontkwam helaas ook mijn exemplaar er niet aan en dat betreur ik behoorlijk.
Verder heb ik zolang ik de auto gehad heb, een irritante hobbel door de auto heen gehad als ik op de snelweg reed, in eerste intstantie was het de aandrijfas maar nadat die vervangen was leek het erop dat het de lagerschalen in de bak waren, maar dat heb ik nooit zeker geweten.

Mijn Laguna is trouwens voor export over de grens verdwenen, ze schijnen gewild te zijn!

Afgelopen winter een set winterbanden op stalen velg gekocht, die heb ik nu dus over dus als iemand interesse heeft?
Nette set, Vredestein Wintrac met 7 mm profiel rondom, geen druksencoren.
Prijs 300 Euri, bij interesse een pm.

Mvg, Arjan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht