Ik tracht langs chat te weten te komen wat Code Voucher is, maar daar blijken ze nog ooit over te hebben gehoord.
Het gesprek tot nu:
CHERIF: Welkom bij Renault België & Luxemburg, mijn naam is CHERIF, hoe kan ik U helpen ?
Mij: wat ois een code VOUCHER
CHERIF: een code voucher?
Mij: Ja dat wordt gevraagd als men bv kaarten voor de R-link wil bestellen
CHERIF: waar krijgt u deze vraag Meneer Beeckmans
CHERIF: ha een tegoedbon code misschien
Mij: dat zou kunnen, iemand wilde kaarten bestellen online en kreeg die vraag. Omdat hij wist dat ik ook R-Link had vroeg hij me dat. Waar haal je die tegoedbon?
CHERIF: maar niet iedereen heeft zo'n bon hoorCHERIF: en wie vraagt dat?CHERIF: is dat op de site van R-Link?
Mij: Iemand uit Nederland die ik ken. Ik heb nog nooit iets online gekocht bij Renault, maar ik weet wel dat je op voorhand 'ergens' moet geld storten. Hoe werkt dat normaal?Mij: Ja op het forum
CHERIF: maar welke forum CHERIF: want om een kaart aan te schaffen moet u gewoon u inloggen op uw R-Link Store account CHERIF: en deze moet u eerst aanmaken via My Renault

Mij: Dat is dus die Code Voucher, als u naar de R-Link store gaat en iets wil bestellen is het eerste wat je moet inviullen Code Voucher (juist gekeken)
CHERIF: ha ok
Mij: OK en waar haal je nu die code voucher
CHERIF: op welke site bent u momenteel?CHERIF: Er is vaak een serienummer van uw toestsel of zoCHERIF: hebt u al een R-Link Store account?
Mij: Ik ben oa op de site van de R-Link store, waar nog steeds staat dat er systeemupdates zijn die ik met geen geweld kan laden. Maar dat is iets anders. Ik simuleer dat ik kaarten wil kopen en krijg een lijstje dat begint met 'Code Voucher' Mij: Natuurlijk heb ik al jaren een account
CHERIF: ok,
Mij: Hello, waar haal je nu die Code Voucher???
CHERIF: het spijt mij maar ik moet me informeer
Mij: Straffen toebak