Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Weet iemand of er een verloopstekker bestaat tussen Scenic 2004/ Kangoo 2015 radioaansluiting? Interieur en stuirbediening zijn gelijk maar de stekkers zijn anders
In mijn Kangoo van 2006 gaf een blaupunkt-radio van 2014 met goede aansluiting een storing op
snelheidsmeter en telwerk. Ook de stuurbediening werkte niet. Alleen de originele radio werkt correct.
groeten unikap
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...
Mijn Master is uitgerust met een displayloze radio, zie het topic Display Interieur voor foto's.
De luidspreker in de linker voordeur doet helemaal niets.
Dat kan dus aan de radio zelf liggen, aan de bedrading of aan de speaker.
Ik heb nu 6 maanden een Kangoo 1.6 16V Automaat (4 bak)...af en toe, als hij warm is gereden gaat het Opschakelen met een klap, dat is vooral als ik flink accelereer...bij rustig optrekken is dat probleem veel minder aanwezig.
Ook wil hij, als ik...
Beste leden hallo,
Ik kreeg een Radio probleem in mijn espace IV, 2004. Nadat ik het geluid via mijn stuurbediening hendel op mute met geluid harder en zachter samen aantal seconden vast hield, kreeg ik de melding op het dashbord boven bij het...
Ik heb een Renault Espace IV, 2.0T van 2004. Nadat ik storing in mijn radio stuurbediening kreeg, heb ik besloten om de Radio en CD wisselaar die achterin de kofferbak in een klein kastje was geinstalleerd eruit te bouwen. Ik had...
Ik heb een vraag ivm autoradio van mijn Kangoo 2013.
Het is een met ingebouwde speaker om te bellen.
Nu wil ik een andere radio steken en weet niet welke kabels welke functie hebben. Ik weet al.dat ik een adapter nodig heb naar ISO maar moet...
Hallo,
De ecu van mijn Scenic 2 geeft een te lage spanning aan. Dit gaat wel weer terug naar de normale waarde van 14,2 Volt maar lijkt mij niet goed.
Foto's zijn bijgevoegd.
Weet iemand of dit zo hoort of heb ik een massa / bekabelings probleem?...