Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Geen idee hoe die blokjes heten die bij je dakdragers geleverd worden, ze zitten tussen de drager en het dak, en volgens mij zijn ze per type auto verschillend.
ik mis er een, weet iemand of deze los te bestellen zijn?
ja zijn originele Renault dragers. De dealer zegt dat ik nieuwe dakdragers moet kopen om aan zo'n blokje te komen. Maar dat lijkt me toch echtvan de gekke. Googlen heb ik gedaan, twee dagen lang zelfs. maar ik kom geen stap verder. Vandaar dat ik hier eens kom navragen
Ja daar was ik wat RN betreft al bang voor. Heb ooit geinformeerd naar een strip maar losse onderdelen zijn niet verkrijgbaar.
Kun je de 4 blokjes sorry 3 eens van boven af fotograferen. Zal dan morgen eens nakijken of ik ergens iets kan vinden. Bosal moet toch iets hebben voor onderdelen.
Mijn dakdragers liggen in een opslag met de dakkoffer dus kan niet bij die van mezelf kijken.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
ik heb een reactie via twitter ontvangen van Renault Nderland, die zeggen dat die blokjes zo te stellen zijn, de dealer in Alkmaar zegt van niet. (kastje muur) Inmiddels heb ik fotos verzonden naar de dealer, die stuurt ze weer door naar Renault Nederland, en die gaan het 'oplossen'?
hopen dat ik in de tussentijd wat dakdragers kan lenen ergens ofzo... Dank in ieder geval voor je hulp!
Bij mij is de Renault dealer in Alkmaar nog druk bezig... Zegt dat het allemaal moeilijk moeilijk moeilijk is.... Maar als jij dat voetje hebt dan krijg je wat mij betreft de hoofdprijs aan roemzaligheid!
Ik mis ook een voetje (rechtsachter) van de dakdragers van een Grand Scenic 3. Typenummers etc in dezelfde stijl als die van de topicstarter. Ik ben bij een Bosal verkooppunt langsgeweest en die zeiden mij dat ze deze niet kunnen bestellen, maar dat het via de dealer moet. Zelf nog een keer gebeld met Bosal Nederland en die hadden het verhaal dat zij alleen onderdelen kunnen leveren voor de "aftermarket" dakdragers en ik deze moet bestellen bij de Bosal tak die de onderdelen rechtstreeks aan de automerken levert. Dit dus via de dealer. Uiteraard geeft de dealer aan dat er geen losse onderdelen te bestellen zijn. Kortom: kastje-muur verhaal.
Zijn ze gestopt met naleveren of tref ik gewoon de verkeerde personen?
Ik had Bosal ook al gemaild, nooit reactie ontvangen. Gisteren nogmaals bij een andere Renault dealer geweest. Deze gaf ook meteen aan geen onderdelen te kunnen leveren, alleen complete sets. Hij heeft toch voor mij een telefoontje gepleegd naar Bosal, maar kreeg ook meteen te horen dat ze geen onderdelen leveren. Ook na aandringen en aangeven dat het onzin was dat er een nieuwe set gekocht moet worden bij een ontbrekend onderdeel geen medelijden.
Het lijkt er dus op dat Bosal geen onderdelen meer wenst te leveren.
Ik ben al op zoek naar een nieuwe (tweedehands) set en zal mijn oude set (in ieder geval de voetjes) bewaren voor het geval ik (of iemand anders) weer een voetje kwijtraakt.
Bij deze heb ik dus de voetjes voor linksvoor, rechtsvoor en linksachter beschikbaar.
Historie - [2002] Opel Spdstr - [2016] Megane IV Bose - [2017] AR Giulietta - [2018] AR Giulietta - [2018] Jeep Renegade
Huidig
- [2019] Jeep Compass
- [2016] Renault Captur XMOD
- [2006] Mi Lancer Evo IX
- [2004] Mi Lancer Evo VIII
- [1992] Mi Lancer Evo I
- [2008] Triumph St Triple 675
Je kan ze gewoon via de dealer verkrijgen. Indien ze aangeven dat dat niet mogelijk is, dan moet je melden dat het via de account manager accessoires van de importeur, besteld kan worden bij de fabrikant .
Historie - [2002] Opel Spdstr - [2016] Megane IV Bose - [2017] AR Giulietta - [2018] AR Giulietta - [2018] Jeep Renegade
Huidig
- [2019] Jeep Compass
- [2016] Renault Captur XMOD
- [2006] Mi Lancer Evo IX
- [2004] Mi Lancer Evo VIII
- [1992] Mi Lancer Evo I
- [2008] Triumph St Triple 675
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Hallo!
Ik heb een Captur II met Easy Link 283C38773R. Dat is dus branch1 . Kan ik updaten naar branch2 , bijvoorbeeld 283C33813R?
Voor een hint, alvast bedankt.
JayTee
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...