Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Vreemd genoeg herken ik mijn V40 hier totaal niet in.FatalZero schreef:Haha ja succes met Volvo. Ik heb een V40, fijne wagen maar wel een rampenbak. Voor de 100.000km het volgende vervangen:
Deze is 100% betrouwbaar gebleken, en heeft enkel de garage gezien voor onderhoud
Wel vind ik de kwaliteit van de lak ondermaats (snel haar-krasjes, deukgevoelig en rare doffe vlekken die er niet uitgaan, maar wel goed te camoufleren zijn met een scratch-remover of wax).
Volledig met akkoord.Ik ben ook verbaasd over de onnozele reactie van Hans. Het ophalen van een nieuwe auto is een feestje en dan ga je niet alle panelen nalopen of R-Link doornemen met de verkoper. Dan is het bloemen en sleutels in ontvangst nemen en gas op die lollie. Ga mij niet vertellen dat jij met je leesbril op de auto afstruint. Ik verwacht dat een nieuwe auto gewoon goed afgeleverd wordt.
- Het is de taak van Renault (toch de Renault-Fabriek) om de auto deftig in mekaar te vijzen zodat er geen gebreken zijn
- Het is de taak van de verdeler om toch nog een finale controle te doen (er kan immers ook in het transport iets misgegaan zijn)
Uit eigen ervaring is het afleveren van een wagen toch sterk verschillend per verdeler (hoewel het in mijn geval voor leasing is).
In het ene uiterste heb ik al meegemaakt dat ik aan de receptie de sleutel en papieren kreeg met de melding "hij staat helemaal achteraan op de parking" (en het was die dag zwaar aan het regenen). In het andere uiterste (bij Volvo) kreeg ik er een uitgebreide uitleg van zetels, software,... fles champagne erbij en mocht ik 'm buitenrijden uit een speciale plek van de showroom (moest er nog vuurwerk zijn geweest was het feestje helemaal compleet