Besteld

majo-03
Lid
Lid
Posts in topic: 20
Laatste bezoek: 30 jul 2019 22:57
Actief als: particulier

Besteld

Bericht door majo-03 »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

FatalZero schreef:Ik ben ook nog wezen graven in de screenshots van mijn dealer.
Hoe heb je dat gedaan?
Welke dealer heb jij @FatalZero

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Vertrokken - 26028

Re: Besteld

Bericht door Vertrokken - 26028 »

De verkoper is zo vriendelijk geweest screenshots te maken van hun systemen. Bijzonder vriendelijk van hem :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bas1970888
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Laatste bezoek: 11 okt 2017 11:32

Bericht door Bas1970888 »

Mannie schreef:Als het goed is ben ik deze week op de helft tot de afleverweek (2017 week 7) van mijn Talisman Estate 150 EDC. Meteen verliefd geworden toen ik 'm zag.
Na in 1997 ooit een Scenic, een Twingo voor mijn vrouw en daarna een Megane gekocht te hebben was ik overgestapt op Ford, en daarna
ruim 12 jaar Opel (Voor mezelf Vectra Station (2004), Insignia Station (2009) en momenteel nog een Zafira Tourer (2013), voor mijn vrouw een Astra TwinTop (2006) en Agila (2011)).
Eerlijk gezegd nog nooit zo uitgekeken naar een nieuwe auto als nu:

Zoals gezegd dus een Talisman Estate 150 EDC
* Brun vision
* Leder (Riviera Marron)
* 19" Alizarine wielen
* Bose geluid
* Pack winter intens
* Pack cruising
* Pack easy park assist
* Pack safety

Enfin, best een lekker dikke bak dus. Alle packs aanwezig, alleen het panoramisch dak niet genomen. Ik vond dat de hoofdruimte te krap werd.
Ik lees over wennen aan het 4Control systeem. Ik was bij de proefrit eigenlijk meteen verkocht. Ik vond het geweldig! Ben wel benieuwd naar het Bose geluid. Ben in mijn vrije tijd DJ, en mijn Opels hadden/hebben standaard gewoon uitstekend geluid. Was erg teleurgesteld in het standaard geluid van de Talisman. Hoop is dus volledig gevestigd op de Bose optie.
Ik lees bij sommige reviews dat de automaat wat ruw aangrijpt bij optrekken. Overigens viel mij op hoe de automaat in de nieuwe Audi A6 van mijn broer eigenlijk veel lomper aangreep uit stilstand dan ik me kan herinneren van de proefrit in de Talisman. Iemand ervaring daarmee?
Aftellen nu... als het goed is nog 8 a 9 weken. Dealer gaf 10 weken aan bij bestelling. Bleek maar liefst 17 weken te zijn. Behoorlijke tegenvaller vond ik dat. Als ik in mijn werk een schatting van 10 weken laat uitlopen naar 17 dan heb ik een serieus probleem. Maar goed.. ik mag nieteens klagen hier als ik zo de gemiddelde levertijden van een tijdje geleden zie.
Ik lees de bevindingen hier met veel belangstelling. Mocht iemand nog tips hebben, dan hoor ik die graag!

Mooie configuratie! Wat betreft het Bose systeem; ik heb hiervoor een Volvo V40 R-Design gereden met Premium Sound; geweldige geluidsinstallatie! Het Bose systeem viel mij in eerste instantie erg tegen in de Talisman als ik het vergeleek met de Premium Sound in de Volvo (tja, je gaat toch vergelijken en de verwachtingen waren toch hoog met een naam als Bose), maar het sowieso een stuk beter dan de standaard audio dat af-fabriek aan de Talisman wordt meegegeven.
Na wat experimenteren met geluidsinstellingen (equalizer, soundsettings) in Spotify klinkt het nu al een stuk beter (minder blikkerig en wat voller, helaas biedt de R-Link maar 2 opties om je sound aan te passen), maar haalt het nog steeds niet bij de V40; sound in de Volvo veel dieper (bass) en voller. Het lijkt alsof de versterker een stuk minder vermogen heeft in vergelijk met de Volvo (heb tot nu toe nergens op internet vermogen van de versterker/speakers kunnen vinden die in de Talisman worden gemonteerd).
Verder erg happy met mijn Talisman (sedan 130 dCi Intens); erg fijne motor (blij dat ik de 130 heb besteld i.p.v. de 110) en ook de 4Control optie vind ik erg prettig (de verhalen dat de auto nerveus rijgedrag zou vertonen op snelwegen etc., heb ik nog niet gemerkt); zeer compleet en als je het afzet tegen onze Duitse vrinden van Audi, Mercedes dan heb je met de Talisman voor veel minder geld echt heel veel auto! Echt value for money dus.
Vorige auto: Volvo V40 D2 R-Design white Huidige auto: Renault Talisman 130 dCi, noir etoilé, panorama/schuifdak, Bose R-link2, Easy Park assist, Pack Winter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Tomisman
Lid
Lid
Posts in topic: 16
Laatste bezoek: 30 dec 2016 19:03

Bericht door Tomisman »

Ik heb al in Duitsland boven de 200 gereden en dan wordt ie in sportstand idd wat nerveus maar valt nog mee vind ik.
Ik denk in perso modi dat je hel wel volledig onder controle zou moeten kunnen krijgen. Dit zal ik volgende keer testen in Duitsland.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Lj-75
Lid
Lid
Posts in topic: 33
Laatste bezoek: 17 jul 2019 19:48

Bericht door Lj-75 »

Eindelijk!! Kan hem zaterdag ophalen. Zal dit weekend wat foto's plaatsen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Lj-75
Lid
Lid

Bericht door Lj-75 »

Hopelijk hoef ik geen topics in de kinderziektes te plaatsen

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

PvL
Lid
Lid
Posts in topic: 39
Laatste bezoek: 24 jan 2019 20:10

Bericht door PvL »

Krijg net een mail van de leasemaatschappij levering wordt pas week 9, er was enige vertraging.
Renault Talisman Estate DCI 130 EDC Initiale Paris Cosmos Blue, Gris/Noir, panoramadak en adaptive cruise control.
Februari 2017.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Vertrokken - 26028

Ja! Mijn auto is in NL. Aflevering is volgende week vrijdag!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

majo-03
Lid
Lid

Bericht door majo-03 »

Mijn auto staat al bij dealer, hij heeft het te druk met afleveringen, wordt dus pas volgende week dinsdag

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Vertrokken - 26028

Ken dat probleem. Auto was voor de jaarwisseling al in NL bij hun centrale opslag. De dealer had het te druk met afleveringen dat er geen ruimte voor mijn auto bij de dealer was.
Behoorlijk balen, de afspraak was in eerste instantie dat ik 2 januari zou gaan rijden in mijn nieuwe auto. Toen werd het 6 januari, en uiteindelijk vrijdag de 13e... haha!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

majo-03
Lid
Lid

Bericht door majo-03 »

Mooie datum !!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

CerielK
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Laatste bezoek: 09 sep 2019 22:05

Bericht door CerielK »

Hallo allemaal,

na een kortstondig uitstapje naar Citroën zal ik begin februari weer terugkeren bij 'mijn' merk :dance:
Begonnen met een 19 16v Ph1 waarna een Clio RS 172, vervolgens een Megane CC, toen een Laguna Coupé 2.0 16v T 170 Dynamique (allen met uiterlijk- en sportiviteitsverbeterend setje verlagingsveren uitgerust :wink: )
In 2012 was er geen interessante lease-Renault voor een (toen nog) jonge vader, dus werd het mede met steun van de fiscus een DS5h, wel de mooist mogelijke in mijn ogen, Blanc Nacré met zwarte 19"-velgen en bruin nappaleer.

Maar eind oktober is mijn nieuwe ride besteld, een Talisman TCe 200 Initiale Paris in Noir Amethyste met Noir/Gris interieur en adap.cc.

Ben nog altijd aan het hopen dat hij te vroeg zal arriveren, want vanaf 2/1 mocht hij wat mij betreft geleverd worden :thumb: maar hij staat nu voorlopig nog op eerste week februari.

Zal regelmatig op het forum te vinden zijn (al alles gelezen m.b.t. Talisman natuurlijk), de posts zijn zeer informatief, waarvoor alvast dank aan allen !

Groet
Ceriel
17-.. : Talisman Initiale Paris 200Tce Noir Amethyste 19"
12-17: Citroën DS5 Hybrid4 Blanc Nacré 19"
09-12: Laguna Coupé 2.0 16v T170 Dynam. Noir 18"
05-09: Mégane CC 1.6 16v Priv. Luxe Noir 17"
01-05: Clio RS 2.0 16v Gris Iceberg 16"
99-01: 19 16v Phase I Noir 16"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

TBiRD
lid
lid
Posts in topic: 23
Laatste bezoek: 03 jul 2019 09:31

Re: RE: Re: Besteld

Bericht door TBiRD »

PvL schreef:Krijg net een mail van de leasemaatschappij levering wordt pas week 9, er was enige vertraging.
Bij mij ook vertraging. Eind juni besteld. Begin augustus kleur nog veranderd. Speciaal nog een talisman besteld omdat de verkoper garandeerde dat hij zeker tegen begin januari ging kunnen afgeleverd worden in tegenstelling tot een superb waar lange wachttijden waren. Nu gaat hij eind januari bij de dealer zijn, dan nog trekhaak monteren en aflevering.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Lj-75
Lid
Lid

Bericht door Lj-75 »

TBiRD schreef:
PvL schreef:Krijg net een mail van de leasemaatschappij levering wordt pas week 9, er was enige vertraging.
Bij mij ook vertraging. Eind juni besteld. Begin augustus kleur nog veranderd. Speciaal nog een talisman besteld omdat de verkoper garandeerde dat hij zeker tegen begin januari ging kunnen afgeleverd worden in tegenstelling tot een superb waar lange wachttijden waren. Nu gaat hij eind januari bij de dealer zijn, dan nog trekhaak monteren en aflevering.
jeetje, wel heel apart.. ik heb hem halverwege oktober in bestelling gezet en krijg hem nu zaterdag. er lijkt bij jouw wel iets behoorlijk mis te gaan, of is de originele bestelling volledig geannuleerd? kennelijk is de aanpassing van de kleur te laat geweest.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

TBiRD
lid
lid

Re: RE: Re: RE: Re: Besteld

Bericht door TBiRD »

LJ-75 schreef:
TBiRD schreef:
jeetje, wel heel apart.. ik heb hem halverwege oktober in bestelling gezet en krijg hem nu zaterdag. er lijkt bij jouw wel iets behoorlijk mis te gaan, of is de originele bestelling volledig geannuleerd? kennelijk is de aanpassing van de kleur te laat geweest.
Zelfs al is de originele bestelling geannuleerd dan nog had hij zeker op tijd moeten zijn denk ik zo. Begin augustus tot nu is toch ook 5 maanden. Denk dat er misschien gespeeld is met andere bestellingen en dat ik achteruit geschoven ben omdat er in eerste instantie tijd genoeg was met als gevolg nu te laat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Lj-75
Lid
Lid

Bericht door Lj-75 »

Liep de bestelling via een lease constructie?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Vertrokken - 26028

Zou een goede verklaring zijn. Mijn auto is begin augustus 'besteld'. Maar door geneuzel van de leasemaatschappij om de laatste euro's eruit te wringen is de auto pas eind augustus geaccordeerd. Order is pas op 8 september gevalideerd door de fabriek.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Lj-75
Lid
Lid

Bericht door Lj-75 »

Precies en omdat de tarieven toch gingen wijzigen maken ze gebruik van deze tijd om de leveranciers onder druk te zetten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

TBiRD
lid
lid

Bericht door TBiRD »

LJ-75 schreef:Liep de bestelling via een lease constructie?
Is idd een lease.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

larsdijkstra 16v
lid
lid
Laatste bezoek: 01 mei 2025 12:14

Bericht door larsdijkstra 16v »

CerielK schreef:Hallo allemaal,

na een kortstondig uitstapje naar Citroën zal ik begin februari weer terugkeren bij 'mijn' merk :dance:
Begonnen met een 19 16v Ph1 waarna een Clio RS 172, vervolgens een Megane CC, toen een Laguna Coupé 2.0 16v T 170 Dynamique (allen met uiterlijk- en sportiviteitsverbeterend setje verlagingsveren uitgerust :wink: )
In 2012 was er geen interessante lease-Renault voor een (toen nog) jonge vader, dus werd het mede met steun van de fiscus een DS5h, wel de mooist mogelijke in mijn ogen, Blanc Nacré met zwarte 19"-velgen en bruin nappaleer.

Maar eind oktober is mijn nieuwe ride besteld, een Talisman TCe 200 Initiale Paris in Noir Amethyste met Noir/Gris interieur en adap.cc.

Ben nog altijd aan het hopen dat hij te vroeg zal arriveren, want vanaf 2/1 mocht hij wat mij betreft geleverd worden :thumb: maar hij staat nu voorlopig nog op eerste week februari.

Zal regelmatig op het forum te vinden zijn (al alles gelezen m.b.t. Talisman natuurlijk), de posts zijn zeer informatief, waarvoor alvast dank aan allen !

Groet
Ceriel
Leuk en welkom! Vooral de 19 trekt mijn aandacht :D heb je fotos?
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

jordivos
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 13
Laatste bezoek: 14 feb 2017 12:11

Bericht door jordivos »

TBiRD schreef:
LJ-75 schreef:Liep de bestelling via een lease constructie?
Is idd een lease.
Mijn auto is ook halfverwege oktober besteld en wordt in week 11 geleverd. Gaat ook om een lease auto.

Daarnaast kan het ook zo zijn dat ze een een week lang benzines maken/handgeschakelde maken/automaten maken/diesels maken om vervolgens te switchen naar een andere configuratie. Ik weet niet precies hoe Renault dit doet, maar kan zijn dat ik daardoor net pech heb met de productie van mijn auto.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

CerielK
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Laatste bezoek: 09 sep 2019 22:05

Bericht door CerielK »

larsdijkstra 16v schreef:
CerielK schreef:Hallo allemaal,

Groet
Ceriel
Leuk en welkom! Vooral de 19 trekt mijn aandacht :D heb je fotos?
@larsdijkstra 16v: natuurlijk :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
17-.. : Talisman Initiale Paris 200Tce Noir Amethyste 19"
12-17: Citroën DS5 Hybrid4 Blanc Nacré 19"
09-12: Laguna Coupé 2.0 16v T170 Dynam. Noir 18"
05-09: Mégane CC 1.6 16v Priv. Luxe Noir 17"
01-05: Clio RS 2.0 16v Gris Iceberg 16"
99-01: 19 16v Phase I Noir 16"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

spyroman
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 20 jan 2017 13:57

Bericht door spyroman »

PvL schreef:Dat is snel geleverd, bij eind oktober besteld en prognose 23 februari bijnde dealer.
Wellicht komt hij eerder?
De mijne is half November 2016 besteld maar kreeg net een bericht dat de auto pas geleverd gaat worden in week 13. :cry2:
Talisman 110 edc automaat Intens

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

PvL
Lid
Lid

Bericht door PvL »

Hoorde vandaag van de dealer, het komt regelmatig voor dat een auto onverwacht enkele weken eerder binnenkomt.
Renault Talisman Estate DCI 130 EDC Initiale Paris Cosmos Blue, Gris/Noir, panoramadak en adaptive cruise control.
Februari 2017.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

jordivos
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

Bericht door jordivos »

Dat zijn leuke verassingen :) Ik wil ook wel zo'n verassing...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

TBiRD
lid
lid

Bericht door TBiRD »

Ik mag de mijne volgende week ook gaan afhalen. Kijk er naar uit.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

sebastiaan1977
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 6
Laatste bezoek: 23 aug 2021 12:57

Bericht door sebastiaan1977 »

1.jpg
Na lang wachten eindelijk bij de dealer aangekomen maar is het wachten waard... :D

over ruim een week ophalen kan niet wachten :dance:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Talisman Estate Tce150 EDC intens 2017

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ricardk
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Laatste bezoek: 18 feb 2017 19:22

Bericht door ricardk »

Ik afgelopen week de Talisman Estate besteld, verwachte leverdatum week 17... effe wachten dus nog. Eerst nog even getwijfeld, blijken toch wat kleine foutjes te zijn. Maar zie en hoor goede berichten nu de auto volwassen aan het worden is. Blijft een prachtige auto om te zien.

Dit wordt mijn eerste Renault, kom uit de VAG stal waarbij ik Volkswagen, Skoda, Seat en Audi heb gereden.

Tijdens het proefrijden heb ik ook nog in een Volvo V60 en een Skoda Superb gereden. Het zijn allemaal mooie auto's waarbij de V60 een geweldige dynamische rijstijl heeft, de Superb je het gevoel geeft in een zetel te zitten, maar de Talisman er mooi tussen inzit. En als je dan kijk naar de prijs, uiterlijk en de uitrusting, is voor mij de keus op de Talisman gevallen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

spicy
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Laatste bezoek: 18 jan 2018 09:33

Bericht door spicy »

spyroman schreef:
De mijne is half November 2016 besteld maar kreeg net een bericht dat de auto pas geleverd gaat worden in week 13. :cry2:
Heb eveneens een Intens 110 edc besteld.
Bestelling eind oktober. Afleverplanning 10/02 gekregen bij bestelling.
Ik heb recent eens geïnformeerd bij de dealer of er enige vertragingen waren: Ik kreeg het antwoord dat de auto gepland staat voor begin februari en ik al een afspraak kon maken (!). Ik neem aan dat men geen afspraak zou maken moest men niet zeker weten dat de auto al in de garage staat of tenminste op transport zit. Nuja, ik moet sowieso wachten tot ik de melding krijg dat ik mijn Volvo mag inleveren (waarschijnlijk kort tegen de einde lease datum, wat opnieuw uitkomt op 10/2-14/2).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Vertrokken - 26028

sebastiaan1977 schreef:1.jpg

Na lang wachten eindelijk bij de dealer aangekomen maar is het wachten waard... :D

over ruim een week ophalen kan niet wachten :dance:
Mooie kleur!!! Wij hebben dezelfde kleur. Absoluut geen spijt van, trek veel bekijks op de snelweg en krijg veen complimenten!

Veel rijplezier :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Lj-75
Lid
Lid

Bericht door Lj-75 »

ik heb nu mijn talisman 2 weken in bezit... prima auto, echt. 130 Pk Intens Diesel variant met edc.. rustig, prima wegligging en het R-Link 2 systeem werkt foutloos... Ik herken de klachten op het forum helemaal niet.. Alleen dat wanneer je een melding krijgt voor een mobiele flitser dat deze er heel lang in blijft staan... dus dat ze blijven waarschuwen, ook al ben je kilometers van de plek verwijderd.
Ook kan ik niet op mijn Mac de USB uitlezen... alles geprobeerd, en nagelopen... maar werkt niet, wel foutloos op een pc.

Kortom een tevreden Talisman berijder

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

coolhva
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Laatste bezoek: 04 aug 2017 18:20

Bericht door coolhva »

Over 5 weken staat als het mee zit deze talisman voor de deur:

Talisman Energy dCi 130 EDC Initiale Paris
- Blanc Nacre QNC
- Bekleding nappaleder 'Initiale Paris Noir/Gris' : Harmonie 'Carbon foncé'
- Adaptive Cruise Control
- Easy Park Assist automatisch inparkeersysteem
- Elektrisch bedienbaar panoramisch glazen schuif- en kanteldak
- Pack Winter 'Initiale Paris'
- Achterklepspoiler
- Kledinghanger op hoofdsteun
- Bagageruimtebak

Ben vooral benieuwd naar de combinatie van het wit aan de buitenkant en de dubbele kleur leer aan de binnenkant.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

PvL
Lid
Lid

Bericht door PvL »

Wat een mooie uitvoering.
Nog ca 6 weken dan bijna de zelfde in Cosmos Blue.
Februari 2017.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

spyroman
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Laatste bezoek: 20 jan 2017 13:57

Bericht door spyroman »

spicy schreef:
spyroman schreef:
Ik heb recent eens geïnformeerd bij de dealer of er enige vertragingen waren: Ik kreeg het antwoord dat de auto gepland staat voor begin februari en ik al een afspraak kon maken (!). Ik neem aan dat men geen afspraak zou maken moest men niet zeker weten dat de auto al in de garage staat of tenminste op transport zit. Nuja, ik moet sowieso wachten tot ik de melding krijg dat ik mijn Volvo mag inleveren (waarschijnlijk kort tegen de einde lease datum, wat opnieuw uitkomt op 10/2-14/2).
Kijk dat gevoel had ik ook dealer vertelde me bij bestelling bij hen dat het ook die periode dat jij hem krijgt geleverd zou worden. Dus ik denk dat er heel wat mis is gegaan tussen de leasemaatschappij, de centrale inkoop en renault waar ik denk dat renault zelf nog niet eens er bij hoort maar hetgeen die centrale inkoop het is die de vertragende factor kan zijn (denk later besteld dan leasemaatschappij bij hen had doorgeven )

Wel leuk ik lever er ook een Volvo op in ;-) (V40 D4 momentum business)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

coolhva
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Laatste bezoek: 04 aug 2017 18:20

Bericht door coolhva »

PvL schreef:Wat een mooie uitvoering.
Nog ca 6 weken dan bijna de zelfde in Cosmos Blue.
Leuk, post je foto's als je hem hebt? Ik had graag 21% bijtelling gehad maar de dealer/renault waren te laat, dus daarom nu 130pk met 22% bijtelling.

(ik rij nu een kadjar uit Juli 2016 -> http://www.renaultforum.nl/forum/kadjar ... ml#p171038)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

jordivos
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

Bericht door jordivos »

spyroman schreef:
spicy schreef:
spyroman schreef:
Kijk dat gevoel had ik ook dealer vertelde me bij bestelling bij hen dat het ook die periode dat jij hem krijgt geleverd zou worden. Dus ik denk dat er heel wat mis is gegaan tussen de leasemaatschappij, de centrale inkoop en renault waar ik denk dat renault zelf nog niet eens er bij hoort maar hetgeen die centrale inkoop het is die de vertragende factor kan zijn (denk later besteld dan leasemaatschappij bij hen had doorgeven )

Wel leuk ik lever er ook een Volvo op in ;-) (V40 D4 momentum business)
Blijft toch wel bijzonder. 15 oktober bevestiging gehad van de leasemaatschappij dat de talisman estate besteld is bij Renault.
Ik zie berichten voorbij komen vna mensen die rond deze tijd of later besteld hebben en de auto eerder geleverd krijgen.
Leverdatum van mijn auto staat op week 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen