Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Hoe heb je dat gedaan?FatalZero schreef:Ik ben ook nog wezen graven in de screenshots van mijn dealer.
Welke dealer heb jij @FatalZero
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Hoe heb je dat gedaan?FatalZero schreef:Ik ben ook nog wezen graven in de screenshots van mijn dealer.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Mannie schreef:Als het goed is ben ik deze week op de helft tot de afleverweek (2017 week 7) van mijn Talisman Estate 150 EDC. Meteen verliefd geworden toen ik 'm zag.
Na in 1997 ooit een Scenic, een Twingo voor mijn vrouw en daarna een Megane gekocht te hebben was ik overgestapt op Ford, en daarna
ruim 12 jaar Opel (Voor mezelf Vectra Station (2004), Insignia Station (2009) en momenteel nog een Zafira Tourer (2013), voor mijn vrouw een Astra TwinTop (2006) en Agila (2011)).
Eerlijk gezegd nog nooit zo uitgekeken naar een nieuwe auto als nu:
Zoals gezegd dus een Talisman Estate 150 EDC
* Brun vision
* Leder (Riviera Marron)
* 19" Alizarine wielen
* Bose geluid
* Pack winter intens
* Pack cruising
* Pack easy park assist
* Pack safety
Enfin, best een lekker dikke bak dus. Alle packs aanwezig, alleen het panoramisch dak niet genomen. Ik vond dat de hoofdruimte te krap werd.
Ik lees over wennen aan het 4Control systeem. Ik was bij de proefrit eigenlijk meteen verkocht. Ik vond het geweldig! Ben wel benieuwd naar het Bose geluid. Ben in mijn vrije tijd DJ, en mijn Opels hadden/hebben standaard gewoon uitstekend geluid. Was erg teleurgesteld in het standaard geluid van de Talisman. Hoop is dus volledig gevestigd op de Bose optie.
Ik lees bij sommige reviews dat de automaat wat ruw aangrijpt bij optrekken. Overigens viel mij op hoe de automaat in de nieuwe Audi A6 van mijn broer eigenlijk veel lomper aangreep uit stilstand dan ik me kan herinneren van de proefrit in de Talisman. Iemand ervaring daarmee?
Aftellen nu... als het goed is nog 8 a 9 weken. Dealer gaf 10 weken aan bij bestelling. Bleek maar liefst 17 weken te zijn. Behoorlijke tegenvaller vond ik dat. Als ik in mijn werk een schatting van 10 weken laat uitlopen naar 17 dan heb ik een serieus probleem. Maar goed.. ik mag nieteens klagen hier als ik zo de gemiddelde levertijden van een tijdje geleden zie.
Ik lees de bevindingen hier met veel belangstelling. Mocht iemand nog tips hebben, dan hoor ik die graag!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Bij mij ook vertraging. Eind juni besteld. Begin augustus kleur nog veranderd. Speciaal nog een talisman besteld omdat de verkoper garandeerde dat hij zeker tegen begin januari ging kunnen afgeleverd worden in tegenstelling tot een superb waar lange wachttijden waren. Nu gaat hij eind januari bij de dealer zijn, dan nog trekhaak monteren en aflevering.PvL schreef:Krijg net een mail van de leasemaatschappij levering wordt pas week 9, er was enige vertraging.
Hide post links |
jeetje, wel heel apart.. ik heb hem halverwege oktober in bestelling gezet en krijg hem nu zaterdag. er lijkt bij jouw wel iets behoorlijk mis te gaan, of is de originele bestelling volledig geannuleerd? kennelijk is de aanpassing van de kleur te laat geweest.TBiRD schreef:Bij mij ook vertraging. Eind juni besteld. Begin augustus kleur nog veranderd. Speciaal nog een talisman besteld omdat de verkoper garandeerde dat hij zeker tegen begin januari ging kunnen afgeleverd worden in tegenstelling tot een superb waar lange wachttijden waren. Nu gaat hij eind januari bij de dealer zijn, dan nog trekhaak monteren en aflevering.PvL schreef:Krijg net een mail van de leasemaatschappij levering wordt pas week 9, er was enige vertraging.
Hide post links |
Zelfs al is de originele bestelling geannuleerd dan nog had hij zeker op tijd moeten zijn denk ik zo. Begin augustus tot nu is toch ook 5 maanden. Denk dat er misschien gespeeld is met andere bestellingen en dat ik achteruit geschoven ben omdat er in eerste instantie tijd genoeg was met als gevolg nu te laat.LJ-75 schreef:jeetje, wel heel apart.. ik heb hem halverwege oktober in bestelling gezet en krijg hem nu zaterdag. er lijkt bij jouw wel iets behoorlijk mis te gaan, of is de originele bestelling volledig geannuleerd? kennelijk is de aanpassing van de kleur te laat geweest.TBiRD schreef:Bij mij ook vertraging. Eind juni besteld. Begin augustus kleur nog veranderd. Speciaal nog een talisman besteld omdat de verkoper garandeerde dat hij zeker tegen begin januari ging kunnen afgeleverd worden in tegenstelling tot een superb waar lange wachttijden waren. Nu gaat hij eind januari bij de dealer zijn, dan nog trekhaak monteren en aflevering.PvL schreef:Krijg net een mail van de leasemaatschappij levering wordt pas week 9, er was enige vertraging.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Is idd een lease.LJ-75 schreef:Liep de bestelling via een lease constructie?
Hide post links |
Leuk en welkom! Vooral de 19 trekt mijn aandachtCerielK schreef:Hallo allemaal,
na een kortstondig uitstapje naar Citroën zal ik begin februari weer terugkeren bij 'mijn' merk![]()
Begonnen met een 19 16v Ph1 waarna een Clio RS 172, vervolgens een Megane CC, toen een Laguna Coupé 2.0 16v T 170 Dynamique (allen met uiterlijk- en sportiviteitsverbeterend setje verlagingsveren uitgerust)
In 2012 was er geen interessante lease-Renault voor een (toen nog) jonge vader, dus werd het mede met steun van de fiscus een DS5h, wel de mooist mogelijke in mijn ogen, Blanc Nacré met zwarte 19"-velgen en bruin nappaleer.
Maar eind oktober is mijn nieuwe ride besteld, een Talisman TCe 200 Initiale Paris in Noir Amethyste met Noir/Gris interieur en adap.cc.
Ben nog altijd aan het hopen dat hij te vroeg zal arriveren, want vanaf 2/1 mocht hij wat mij betreft geleverd wordenmaar hij staat nu voorlopig nog op eerste week februari.
Zal regelmatig op het forum te vinden zijn (al alles gelezen m.b.t. Talisman natuurlijk), de posts zijn zeer informatief, waarvoor alvast dank aan allen !
Groet
Ceriel
Hide post links |
Mijn auto is ook halfverwege oktober besteld en wordt in week 11 geleverd. Gaat ook om een lease auto.TBiRD schreef:Is idd een lease.LJ-75 schreef:Liep de bestelling via een lease constructie?
Hide post links |
@larsdijkstra 16v: natuurlijklarsdijkstra 16v schreef:Leuk en welkom! Vooral de 19 trekt mijn aandachtCerielK schreef:Hallo allemaal,
na een kortstondig uitstapje naar Citroën zal ik begin februari weer terugkeren bij 'mijn' merk![]()
Begonnen met een 19 16v Ph1 waarna een Clio RS 172, vervolgens een Megane CC, toen een Laguna Coupé 2.0 16v T 170 Dynamique (allen met uiterlijk- en sportiviteitsverbeterend setje verlagingsveren uitgerust)
In 2012 was er geen interessante lease-Renault voor een (toen nog) jonge vader, dus werd het mede met steun van de fiscus een DS5h, wel de mooist mogelijke in mijn ogen, Blanc Nacré met zwarte 19"-velgen en bruin nappaleer.
Maar eind oktober is mijn nieuwe ride besteld, een Talisman TCe 200 Initiale Paris in Noir Amethyste met Noir/Gris interieur en adap.cc.
Ben nog altijd aan het hopen dat hij te vroeg zal arriveren, want vanaf 2/1 mocht hij wat mij betreft geleverd wordenmaar hij staat nu voorlopig nog op eerste week februari.
Zal regelmatig op het forum te vinden zijn (al alles gelezen m.b.t. Talisman natuurlijk), de posts zijn zeer informatief, waarvoor alvast dank aan allen !
Groet
Cerielheb je fotos?
Hide post links |
De mijne is half November 2016 besteld maar kreeg net een bericht dat de auto pas geleverd gaat worden in week 13.PvL schreef:Dat is snel geleverd, bij eind oktober besteld en prognose 23 februari bijnde dealer.
Wellicht komt hij eerder?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Heb eveneens een Intens 110 edc besteld.spyroman schreef:
De mijne is half November 2016 besteld maar kreeg net een bericht dat de auto pas geleverd gaat worden in week 13.![]()
Talisman 110 edc automaat Intens
Hide post links |
Mooie kleur!!! Wij hebben dezelfde kleur. Absoluut geen spijt van, trek veel bekijks op de snelweg en krijg veen complimenten!sebastiaan1977 schreef:1.jpg
Na lang wachten eindelijk bij de dealer aangekomen maar is het wachten waard...![]()
over ruim een week ophalen kan niet wachten
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Kijk dat gevoel had ik ook dealer vertelde me bij bestelling bij hen dat het ook die periode dat jij hem krijgt geleverd zou worden. Dus ik denk dat er heel wat mis is gegaan tussen de leasemaatschappij, de centrale inkoop en renault waar ik denk dat renault zelf nog niet eens er bij hoort maar hetgeen die centrale inkoop het is die de vertragende factor kan zijn (denk later besteld dan leasemaatschappij bij hen had doorgeven )spicy schreef:Heb eveneens een Intens 110 edc besteld.spyroman schreef:
De mijne is half November 2016 besteld maar kreeg net een bericht dat de auto pas geleverd gaat worden in week 13.![]()
Bestelling eind oktober. Afleverplanning 10/02 gekregen bij bestelling.
Ik heb recent eens geïnformeerd bij de dealer of er enige vertragingen waren: Ik kreeg het antwoord dat de auto gepland staat voor begin februari en ik al een afspraak kon maken (!). Ik neem aan dat men geen afspraak zou maken moest men niet zeker weten dat de auto al in de garage staat of tenminste op transport zit. Nuja, ik moet sowieso wachten tot ik de melding krijg dat ik mijn Volvo mag inleveren (waarschijnlijk kort tegen de einde lease datum, wat opnieuw uitkomt op 10/2-14/2).
Hide post links |
Leuk, post je foto's als je hem hebt? Ik had graag 21% bijtelling gehad maar de dealer/renault waren te laat, dus daarom nu 130pk met 22% bijtelling.PvL schreef:Wat een mooie uitvoering.
Nog ca 6 weken dan bijna de zelfde in Cosmos Blue.
Hide post links |
Blijft toch wel bijzonder. 15 oktober bevestiging gehad van de leasemaatschappij dat de talisman estate besteld is bij Renault.spyroman schreef:Kijk dat gevoel had ik ook dealer vertelde me bij bestelling bij hen dat het ook die periode dat jij hem krijgt geleverd zou worden. Dus ik denk dat er heel wat mis is gegaan tussen de leasemaatschappij, de centrale inkoop en renault waar ik denk dat renault zelf nog niet eens er bij hoort maar hetgeen die centrale inkoop het is die de vertragende factor kan zijn (denk later besteld dan leasemaatschappij bij hen had doorgeven )spicy schreef:Heb eveneens een Intens 110 edc besteld.spyroman schreef:
Bestelling eind oktober. Afleverplanning 10/02 gekregen bij bestelling.
Ik heb recent eens geïnformeerd bij de dealer of er enige vertragingen waren: Ik kreeg het antwoord dat de auto gepland staat voor begin februari en ik al een afspraak kon maken (!). Ik neem aan dat men geen afspraak zou maken moest men niet zeker weten dat de auto al in de garage staat of tenminste op transport zit. Nuja, ik moet sowieso wachten tot ik de melding krijg dat ik mijn Volvo mag inleveren (waarschijnlijk kort tegen de einde lease datum, wat opnieuw uitkomt op 10/2-14/2).
Wel leuk ik lever er ook een Volvo op in(V40 D4 momentum business)
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut