Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vandaag alvast wezen kijken naar mijn nieuwe Talisman. Is sinds gisteren binnen. De trekhaak zit er al onder, moet alleen nog gepoetst worden en voorzien van een blackbox (anti-diefstal tracking).
Vrijdagmiddag de aflevering! Kan haast niet wachten!
Ik heb afgelopen maandag de Talisman Estate opgehaald. In eerste instantie afgelopen april besteld, maar toen werd de uitstoot van de 130pk diesel aangepast naar de 25% bijtelling. Deze eind augustus besteld en nu op 2017 kenteken ivm bijtelling. Auto rijdt heerlijk.
Ik moet alleen nog Spotify via IPhone aan de praat krijgen. Staat via Rlink een topic over. Blijkbaar eenmalig via iPod functie koppelen oid.
Excuses voor de foto, die krijg ik niet goed gedraaid.
Veel plezier met ophalen (en rijden) vrijdag.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
elbertse01 schreef:Ik heb afgelopen maandag de Talisman Estate opgehaald. In eerste instantie afgelopen april besteld, maar toen werd de uitstoot van de 130pk diesel aangepast naar de 25% bijtelling. Deze eind augustus besteld en nu op 2017 kenteken ivm bijtelling. Auto rijdt heerlijk.
Ik moet alleen nog Spotify via IPhone aan de praat krijgen. Staat via Rlink een topic over. Blijkbaar eenmalig via iPod functie koppelen oid.
Excuses voor de foto, die krijg ik niet goed gedraaid.
Koppelen Spotify via Iphone met Rlink is me gelukt. Idd met een omweg via de ipod functie met kabel. Dus stappen van topic volgen en het komt goed. Het werkt nu elke keer prima. Lekker hoor icm met de Bose speakers.
Ohhhhh!!! Wat een auto is het toch!
Ik heb 'm nu minder dan een dag, 150km in gereden gisteren. Wat een geweldige wagen.
Dusverre geen minpunten kunnen vinden. Automaat werkt super, geen piepjes of andere bijgeluiden, bose installatie klinkt waanzinnig. Heb een grote collectie jazz muziek en de installatie weet heel, heel erg goed om complexe muziekstukken zeer mooi weer te geven.
Vele plezierige km's gewenst FatalZero....
Die van mij gaat 26 jan voor zijn 30.000km beurt, tot op heden nog steeds tevreden.
Op een paar kleine puntje na (welke hopelijk zijn opgelost als hij een beurt heeft gehad, ik heb ze aangegeven en ze gaan ermee aan de slag)
- beslaan van de ramen met airco op automatische stand
- panorama dak, wat lawaai maakt boven 160km/h
- tankdop zit niet goed gemonteerd
- ruitensproeiers krijgen de ruit niet schoon (zeker niet met al het zout op de weg nu)
Inderdaad mooie auto's. Blauw, bruin en wit zijn volgens mij veruit de populairste kleuren. Zelf heb ik (ook) voor blauw gekozen. Zwart staat deze auto trouwens ook erg mooi, heb je wel wat meer unieke kleur voor deze auto.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Helaas ontdekte ik een storing aan de verlichting van mijn aanhanger. Nader onderzoek leert dat de draden en contactpunten van de 13 polige Jaeger contactdoos totaal gecorrodeerd zijn. Vermoedelijk...
Reacties: 5
Weergaves: 1278
Laatste bericht door RoyTerWelle 16 sep 2025 17:07
Zojuist bericht gekregen van de dealer dat onze espace 4 3.5v initiale niet meer de weg op mag ivm een niet te vertrouwen remleiding. (roest)
Daarnaast is de koelvloeistof leiding aangetast en zou ook vervangen moeten worden. Kortom een ingreep die...
Mijn open dak van mijn R25 Phase I werkt niet. Deze ik hoor wel het mechanisme werken maar dak blijft op zelfde plaats. Iemand een oplossing hiervoor a.u.b.
Reacties: 1
Weergaves: 679
Laatste bericht door scarface450 07 aug 2025 18:22
wie kan mij vertellen waar ik het sd kaartje kan vinden van mijn renault kadjar, volgens inlichtingen zou het naast de 2x usb moeten zitten. Nou helaas ,het zit er echt niet. Wie heeft hier meer kaas van gegeten?
Hallo mensen. Misschien kunnen jullie me hier helpen. Mijn dynamo van mijn 17 jarige Renault kangoo was stuk. Is vervangen, maar nu blijf ik om de 10 minuten een fout melding krijgen op mijn dashbord met Defect Acculading. Alle draden zit goed,...
Hallo aan een ieder die dit leest. Vanwege een heel klein knipje in de nog zo goed als nieuwe aandrijfashoes aan li wielkant,de hoes zweet enig zwart uit, netzoiets als zweetplekken op een motorblok, dus geen hoesvet, moet ik een nieuwe linker as...