Beste mensen,
Laatst had mijn partner een heel vervelend probleem met haar Captur. Ze ging op bezoek bij haar dochter en kleindochter, ongeveer 2 uur rijden. Halverwege was ze gestopt op een parking langs de autobaan om wat te drinken, Ze stapte uit en liet alles in de auto liggen. En toen sloot de aoto af met keycard, telefoon en alles in de auto en kon ze niet meer in de auto. Ze heeft de wegenwacht moeten bellen en 300€ betaald om weer verder te rijden. Vandaag is ze naar de garage geweest om verhaal te krijgen, de wagen is 4 jaar geleden nieuw daar gekocht. Echter wat ze te horen kreeg was:" tja, dat gebeurd af en toe, daar kunnen we niks aan doen, je moet , als het nog eens gebeurd, bellen voor de reservesleutel, die moet dan aan de telefoon gehouden en dan gaat soms de deur open". Nu dat vind ik dus een bullshit verhaal, en een heel zwakke reactie van Renault, "Dat gebeurd"
Kan dit zomaar?Een hoe kan zoiets gebeuren?
mvg
Dirk
Captur gesloten met sleutelkaart binnen.
-
Dirk_P.
Topic author - Lid

- Actief als: particulier
-
Axel57
- Donateur

Re: Captur gesloten met sleutelkaart binnen.
Nu zit bij mij mijn kaart altijd in mijn broekzak maar.....
Zat de kaart in de gleuf of lag hij in een vakje, dacht als die in de auto zou liggen je de deuren niet eens op slot kon krijgen.
Hoe heeft de ANWB hem dan geopend? En waarom niet Renault Route Service gebeld...mits je natuurlijk dat nummer wist maar de ANWB (wel lid?) heeft ze of iemand ook gevonden. Renault Route Service was misschien gratis?
Maar als de sleutel binnen ligt kun je dan niet gewoon op het knopje op de deurhandel drukken?
Zat de kaart in de gleuf of lag hij in een vakje, dacht als die in de auto zou liggen je de deuren niet eens op slot kon krijgen.
Hoe heeft de ANWB hem dan geopend? En waarom niet Renault Route Service gebeld...mits je natuurlijk dat nummer wist maar de ANWB (wel lid?) heeft ze of iemand ook gevonden. Renault Route Service was misschien gratis?
Maar als de sleutel binnen ligt kun je dan niet gewoon op het knopje op de deurhandel drukken?
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Dirk_P.
Topic author - Lid

Re: Captur gesloten met sleutelkaart binnen.
Ik vermelde dat het mijn partner (vriendin) overkomen is, en die laat alle…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.Axel57 schreef:Nu zit bij mij mijn kaart altijd in mijn broekzak maar.....
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 17 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 172 -
Laatste bericht door renfrance
07 mar 2026 18:32
-
-
Captur uit 2015 met af en toe veel (dezelfde) foutmeldingen
door Skrendie » 30 jun 2025 11:39 » in Electronica Captur 1 -
Reacties: 4
Weergaves: 900 -
Laatste bericht door Skrendie
03 jul 2025 17:46
-
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 3419 -
Laatste bericht door RobbieM
16 dec 2025 22:50
-
-
[Captur 2016] - Signaal brandstofdruk
door CapturStoringen » 24 mei 2025 23:04 » in Motor, smeersysteem, koelsysteem, brandstofsysteem, uitlaatsysteem -
Reacties: 7
Weergaves: 1574 -
Laatste bericht door scarface450
16 jan 2026 18:23
-
-
-
Weergaves: 782 -
Laatste bericht door Raptor4all
18 feb 2026 16:34
-
-
captur instellingen veranderen
door Gert-JanvanD » 08 jun 2025 13:19 » in Elektrische en elektronische systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 93 -
Laatste bericht door Gert-JanvanD
08 jun 2025 13:19
-
-
-
Renault captur 2022 airco werkt soms niet
door Ron van der Linden » 29 jun 2025 18:56 » in Motor, smeersysteem, koelsysteem, brandstofsysteem, uitlaatsysteem -
Weergaves: 820 -
Laatste bericht door scarface450
23 jul 2025 19:06
-