Echt bij elke zelfs zeer kleine oneffenheid in de weg, bv al een boomwortel die onder het asfalt door groeit of een put of wat dan ook dan voel je dat in de Captur, ik vind echt dat de ophanging en de Vering/Schokdempers elke oneffenheid in de weg je meteen laat voelen.
Ik heb met opzet de banden is wat minder spanning gegeven in de hoop het op deze manier wat minder te voelen maar ook dat geeft niet echt resultaat.
Hoe ervaren jullie als Captur rijders dit eigenlijk, ik ben erg benieuwd wat jullie hier van ondervinden.
Lees het dus graag van verschillende captur rijders.
ps.
Ik heb het hier wel eens met mijn dealer over gehad en die vertelde mij dat de nu nieuwe renault scenic dat deze een heel ander ondersysteem heeft zodat je veel minder oneffenheden voelt tijdens het rijden, bij toeval sprak ik gisteren iemand die de Captur voor een Nieuwe Scenic heeft ingeruilt omdat voor zijn dagelijkse doeleinden de captur net iets te klein was, ik sprak hem aan over het voelen van alles en hij beaamde dat de renault scenic inderdaad vanwege zijn heel andere vernieuwde onderstel hij hobbels en opstakels vele malen minder voelt dan dat in de Captur het geval was.
Mijn Captur nu meteen inruilen voor een Renault Scenic is eigenlijk nog niet echt de bedoeling

groeten,
Eric