Help!

Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
veronica
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2008 15:14

Help!

Bericht door veronica »

Hallo,

Wie kan er mij helpen? Heb een probleem en weet niet wat ik moet doen??

Tijdens het langzaam rijden, slaat mijn auto af. Tegerlijke tijd gaat eerst een lampje branden, die aanduidt op een elektriche storing en vervolgens gaat het lampje van de accu branden.

Ik heb mijn auto naar de garage gebracht (niet van de Renault Dealer). En volgens hun was een sensor kapot. Dat heeft me 250 euros gekost. Maar tot mijn spijt is het probleem nog niet verholpen.
Door mijn ontevredenheid heb ik de auto terug gebracht naar de garage. Na een week wachten, hebben ze niets kunnen vinden. Volgens hun moet de motor eruit om verder uit te zoeken....maar er komen extra kosten, natuurlijk

Ik ben helemaal in de war, ik had al 250 euros betaald en de probleem was nog niet opgelost....en moet nog blijven betalen.....

Wat moet ik doen? Heeft iemand zo iets meegemaakt?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Admin
Site Admin
Site Admin
Posts in topic: 1
Berichten: 2095
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:27
Actief als: particulier

Bericht door Admin »

Heb het topic verplaatst vanuit de nieuwsgroep naar de algemene techniek groep.

Verder zou ik de auto naar een Renault garage brengen.
Die zijn niet persé duurder, vaak juist goedkoper omdat zij heel gericht weten te zoeken, over de juiste apparatuur beschikken, en vaak al ervaring hebben met een bepaalde storing en hoe dit op te lossen, terwijl een niet merk gebonden garage (die helemaal niet slecht hoeft te zijn) als het ware eerst het wiel moet uitvinden m.b.t. deze auto/model/storing. En dat ga je op je rekening terug zien in het aantal uren...

Het is wel handig wanneer je naar een Renault garage besluit te gaan, je weet welke sensor is vervangen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in