Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Nieuw vraagje.......het 3e stoplicht werkt niet meer van onze Clio bj2000 , 1.4 benzine , handgeschakeld......
Ik vraag mij af of het dan wel werkte bij de autokeuring...tenzij je niet verplicht bent om dat 3e licht te laten branden....( België)
Ook te vinden op het www ???
Heeft dit model al ledjes in het 3e remlicht,dat gaat wel eens mis en zal de unit gerepareerd/vervangen moeten worden.
Eens meten op de stekker.
Bron Wikipedia:
In België moeten wagens, die in gebruik zijn genomen na 1 mei 2003, een derde remlicht hebben.
Maar ben een apk keurmeester in NL,wellicht weten belgische kenners het je met zekerheid te zeggen,of je garagist.
Er is spanning te meten.....1tje van de sloop of nieuw zal het worden.
6 vijsjes los , een klikje links en rechts in de spoiler en hij komt los.....
Zal dit eens bekijken waar ik zoiets haal/bestel.
Kan iemand mij het nummer geven om dit onderdeel te bestellen ?
Betreft een 3e stoplicht (led??) ...bj 2000 , clio , 1.4 benzine.Op de stekker zit stroom...
Herbruiklijn ,daar kan je aanvraag invullen . Zitten online en verbonden met autokerkhoven B/NL . Soms krijg je antwoord terug via sms of mail met plaats en prijs. Natuurlijk kies je voor de dichtst bijzijnde of prijs of verzenden ze het via Kiala(6,5€).
Vroeger genoeg gebeld en rond gecrosst ,er was toen nog geen internet of smartphone . Een lijst van telefoonnummers had ik. Een gouden gids kon je meenemen en een landkaart.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
mijn R5 supercinque bouwjaar 1990
Sinds een paar dagen werkt mijn standlicht aan de rechtse zijde niet meer.
zowel vooraan als achteraan
ik heb de kabels zo goed mogelijk gevolgd met de documentatie die ik heb.
onderdeel 69 is de lampenblok rechts...
Hallo allemaal.
Mijn garage Renault Bochane heeft mijn Renault Kadjar uit 2015 geüpdatet van versie 3.3 naar versie 7.0.
Nu werkt er helemaal niets meer ( geen geluid meer op de radio, achteruitrij camera en parkeersensoren doen het niet etc.)
Heeft...
Vandaag naar Zwitserland gereden met mijn ZE50. Eerste keer geladen (CCS) in Maastricht. Geen problemen. Tweede keer laden in Frankrijk. Niveau gaat van 10 naar 70% en dan zegt de laadpaal plotseling fout, probeer andere paal en het laden stopt...
De kofferbak ongrendelaar van mijn Megane 2 cc werkt niet. Gelukkig is het netjes dicht, dus kan het dak open doen en overal bij.
Gezien dit begon met af en toe wel/niet is voor mij de meest logische verklaring...
Ik probeer een video te kijken op het Easylink van mijn Renault Arkana uit 2023.
In het boekje staat alleen dat de usb FAT-32 of NTFS geformatteerd moet zijn en dat heb ik.
Ik heb meerdere bestandstype geprobeerd, sommige werken helemaal niet maar...
Hallo allemaal. Sinds 2022 rijdt ik een ZOE 135. Echter begin ik toch serieus vragen te stellen bij de kwaliteit van deze wagen. Nu de nachten terug wat frisser worden en de dagen toch nog warm zijn, merk ik op dat zowel de airco als de warmtepomp...