Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Net mijn nieuwe Kadjar in gebruik genomen en heeft al een keer in de garage gestaan o.a. vanwege problemen met R-Link 2 systeem. Kan bijvoorbeeld geen SMS berichten ontvangen, Traffic announcement die ingestelde volume vasthield en nog een hoop zaken die in de digitale handleiding staan, maar die ik niet kan terugvinden in mijn R-link 2 systeem. Nu een week in bezit en stel vast dat de spraakbesturing meer niet dan wel werkt. Als ik op de knop op het stuurwiel de spraakbesturing wil inschakelen, dan meld het R-link 2 systeem bovenaan in het scherm dat hij de spraakbesturings instellingen aan het laden is. Dit bericht verdwijnt na een paar seconden weer en mag ik een nieuwe poging wagen. Een heel enkele keer lijkt hij bereidt te willen werken maar bij een volgende rit is het weer hopeloos raak.
Benieuwd naar andere ervaringen met het R-link 2 systeem, in het bijzonder zoals in de Kadjar aanwezig is.
Dealer geeft R-link 2 software morgen een update en hoopt dat probleem met spraak besturing dan verholpen is.
Eigenaar Renault Megane IV TCe-130-EDC-Bose sinds Januari 2017
Daarvoor Renault Kadjar Tce-130 Intens, Megane III Dynamic, Clio III Dynamic Estate, Clio III Dynamic, Megane II, Clio II, Megane I, Twingo, Clio I, 14GTL, 5TL, 5GTL, 12TS, 12TL en 8 Major
dat is niet mooi, volgende maand krijgen wij hem , hoop dat we niet weer veel problemen ondervinden zoals met de rlink in de captur, zijn wel met een grote update opgelost , maar hoop dat ik niet veel kinderziektes ga aantreffen.
R-link 2 update bij Renault dealer heeft niet gewerkt. Nog altijd probleem met spraakbesturing. Zie nog steeds melding "Spraakinstellingen aan het lad…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Eigenaar Renault Megane IV TCe-130-EDC-Bose sinds Januari 2017
Daarvoor Renault Kadjar Tce-130 Intens, Megane III Dynamic, Clio III Dynamic Estate, Clio III Dynamic, Megane II, Clio II, Megane I, Twingo, Clio I, 14GTL, 5TL, 5GTL, 12TS, 12TL en 8 Major
Dit onderwerp heeft nog 26 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Nadat mijn ZOE Q210 vandaag niet mee wilde werken aan de lader, realiseerde ik me dat er nog een upgrade beschikbaar was voor de connected services waarbij je de auto op afstand ook kon bedienen / laadschema veranderen etc. Volgens mij heette dat My...
Ik heb vorige week mijn 'nieuwe' Renault Arkana in ontvangst mogen nemen, en daar ben ik ontzettend blij mee. Alleen nu viel mij op dat de app niet werkt, ik krijg een fout melding dat de gegevens niet getoond kunnen worden. Nu lees ik er...
Ik heb recent een Espace uit 2025 aangeschaft, nu begreep ik al dat CarPlay een moeilijk verhaal wordt voor dit jaartal maar dat AA wel mogelijk zou moeten zijn met wat ingrepen.
Is het ook nog de moeite om het systeem zelf te updaten?
De huidige...
Reacties: 0
Weergaves: 129
Laatste bericht door FrostBurn118 21 mar 2026 09:53
Hallo allemaal, ik heb een 2e hands Kadjar 1.3 uit 2019 aangeschaft. Uitgerust met R-Link 2 versie 8. Tussen de radio opties staat geen DR / Digital Radio / DAB, ik kan enkel kiezen AM of FM. Al het overige werkt wel gewoon, ook de navigatie. Heeft...