Vandaag terwijl ik op vakantie in Engeland ben besluit de stembegeleiding om stil te blijven.
Bij de 1e rit werkte alles prima bij de 2e rit ineens geen stem meer.
Het hoofdvolume dempt wel maar vervolgens hoor je geen stem, alles al geprobeerd sd kaart verwijderd en weer geplaatst zelf zover gegaan om het systeem naar de fabrieksinstellingen terug te zetten een actie waar je niet echt vrolijk van wordt omdat je al je instellingen moet herstellen en al mijn services zijn nu niet actief(en maar hopen dat het weer goed komt want morgen heb ik een lange rit te gaan). Iemand nog ideeën want ik ben er doorheen.
Alle volumes staan goed er staat niets op mute, radio, bluetooth, usb werkt allemaal prima.
Echter navigatie en de knop(spraakbesturing) op het stuur om bijvoorbeeld te bellen, geen stem!
stembegeleiding blijft stil
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 21 sep 2019 11:34
- Actief als: particulier
stembegeleiding blijft stil
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 19 nov 2017 20:25
Re: stembegeleiding blijft stil
Misschien ben je niet vriendelijk geweest en is het nu beeld zonder klank? 

Link: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 21 sep 2019 11:34
Re: stembegeleiding blijft stil
Update: Vanochtend was de "stem" wonderwel weer aanwezig.
Wat was nou de oorzaak? Ik denk een systeemupdate! zag vanmorgen ineens bij de meldingen, een melding van een mislukte systeemupdate en een melding van een geslaagde systeemupdate ik was gisteren in een gebied waar de gsm dekking af en toe wegvalt ik denk dat als het systeem met een update op de achtergrond bezig is de stembegeleiding tijdelijk niet meer werkt, door het steeds wegvallen van de verbinding denk ik dat het daarom zolang duurde en dat de update uiteindelijk vannacht geïnstalleerd is. Het vervelende van het r-link systeem is dat het systeem niet meld dat het met een update bezig is. Je ziet het altijd pas achteraf . Ben in ieder geval blij dat het weer werkt.
Wat was nou de oorzaak? Ik denk een systeemupdate! zag vanmorgen ineens bij de meldingen, een melding van een mislukte systeemupdate en een melding van een geslaagde systeemupdate ik was gisteren in een gebied waar de gsm dekking af en toe wegvalt ik denk dat als het systeem met een update op de achtergrond bezig is de stembegeleiding tijdelijk niet meer werkt, door het steeds wegvallen van de verbinding denk ik dat het daarom zolang duurde en dat de update uiteindelijk vannacht geïnstalleerd is. Het vervelende van het r-link systeem is dat het systeem niet meld dat het met een update bezig is. Je ziet het altijd pas achteraf . Ben in ieder geval blij dat het weer werkt.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen