Waar staat mijn Kadjar?

Plaats reactie

Topic author
KADJAR O'45
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 mei 2013 14:13
Actief als: particulier

Waar staat mijn Kadjar?

Bericht door KADJAR O'45 »

Hallo iedereen,

Ik heb sinds afgelopen vrijdag mijn Kadjar, wat een heerlijke auto!
Geen last van horten en stoten en ook de R-link is (uiteraard) up-to-date.
Ik volg dit forum reeds een tijdje (zeer interessant !) en zo ook een Duits Kadjar-forum.

Daarop wordt een onderwerp behandeld waarbij een Renault-app kan worden gedownload waarop o.a. de functie zit om je auto via je smartphone te traceren. Ik kan de Android-app wel vinden via de link onderaan maar kan hem niet installeren omdat hij voor Duitsland is bedoeld.

Weet iemand of iets dergelijks überhaupt mogelijk is en zo ja ook in Nederland beschikbaar is of komt?


Hieronder de betreffende link naar het Duitse forum:

http://www.kadjar-forum.de/index.php/Th ... #post11439

Hier de link naar de app: https://play.google.com/store/apps/deta ... renault.de
Kadjar TCe130 Intens Noir Etoile Easy Park Assist + Winter Pack

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
KADJAR O'45
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 mei 2013 14:13
Actief als: particulier

Re: Waar staat mijn Kadjar?

Bericht door KADJAR O'45 »

Onderwerp / vraag kan vervallen, dit is volgens nader onderzoek in het Duitse forum NIET mogelijk.
Kadjar TCe130 Intens Noir Etoile Easy Park Assist + Winter Pack

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mp3
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 1
Berichten: 109
Lid geworden op: 01 nov 2014 15:22
Actief als: particulier
Locatie: belgie

Re: Waar staat mijn Kadjar?

Bericht door mp3 »

Er staat bij my renault, sectie tips and tricks een appje dat je kan gebruiken ....
Kadjar bose tce titanium grijs,safety pack,parking pack,leder pack,winterpack downgrade 17’’!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

meneerkrab
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jan 2017 07:39
Actief als: particulier

Re: Waar staat mijn Kadjar?

Bericht door meneerkrab »

Oud berichtje omhoog maar google NOW ondersteunt die gewoon als je een Android toestel hebt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bobdebouvier
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2016 13:42
Actief als: particulier

Re: Waar staat mijn Kadjar?

Bericht door Bobdebouvier »

google play- Android vereist ParKing - mijn auto vinden - https://play.google.com/store/apps/deta ... nt.parking

Gratis google play -Android vereist Vind Mijn Auto - https://play.google.com/store/apps/deta ... parkerlite

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

corvankruchten
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 jan 2012 09:43
Actief als: particulier

Re: Waar staat mijn Kadjar?

Bericht door corvankruchten »

Kan ook met iPhone en wel gratis: De telefoon onthoudt vanzelf de plek waar je het bluetooth contact met je auto hebt verloren. Als je dan in de kaartenalp kijkt zie je de plek van je auto staan. Gratis en voor nop (behalve dan dat je een iPhone moet hebben).
Ik vermoed dat deze truc ook voor Andoird (c.q. google) beschikbaar is.
Renault Megane e-tech 100% electric EV60 Iconic full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

coolNL
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 mei 2017 00:29
Actief als: particulier

Re: Waar staat mijn Kadjar?

Bericht door coolNL »

Kwam gisteren dit bericht tegen:
Dankzij een parkeerfunctie in de Kaarten-app van iOS 10 kun je gemakkelijk terugvinden waar de auto ook alweer staat. Daarvoor heeft je auto bluetooth of CarPlay nodig.
Auto terugvinden met iPhone
Ben je in een onbekende stad of ga je naar een plek waar jouw auto staat geparkeerd op een enorm groot terrein, dan is het wel handig om aan het eind van de dag herinnerd te worden waar hij staat. IOS 10 kan je daarbij een handje helpen. De Kaarten-app van Apple is namelijk vernieuwd en kan voortaan doorgeven waar de auto staat geparkeerd.
Om daarvan gebruik te maken moet je iPhone wel verbonden zijn met de auto. Dat kan via CarPlay of met Bluetooth. Heb je geen van die opties, dan kun je helaas geen gebruikmaken van deze functie.

Ik meen dat de Kadjar ook compatible is met CarPlay.

Route naar de auto
Alles wat je nodig hebt om van de parkeerfunctie gebruik te maken, is nu ingeschakeld. Na een ritje met de auto hoef je niets meer te doen. Je kunt gewoon weglopen, als de iPhone de verbinding met Bluetooth of CarPlay niet meer ontvangt, wordt de locatie van de auto automatisch opgeslagen. Na een klein ogenblik verschijnt jouw geparkeerde auto al in de Kaarten-app. Via GPS kun je hem daarmee terugvinden als je een tijdje later weer wilt wegrijden. Je veegt in de app het zoekveld omhoog, in dat lijstje vind je de ‘Geparkeerde auto’-functie. Kies je daarvoor, dan zie je op de kaart waar je auto staat en kun je zelfs een route er naartoe volgen.
Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200 Iconic Esprit Alpine | Full options | 01-06-2023 | TwoTone Bleu Iron / Noir Eoile | Harman Kardon geluidsysteem | 4control advanced | Head-up display | Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit | Trekhaak | Automatisch openende achterklep | Panoramisch dak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht