Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Laatst mijn lbc firmware al bekeken.0852 en 0853
Beschikbare energie zal ik nog even na kijken straks.

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Laatst mijn lbc firmware al bekeken.Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Zelfde dag van 26% naar 97% in 29 min.GertjanVB schreef:En het aantal km's direct na 100% laden en een reset?
Laadsnelheid bij 43kW snelladen?
Hide post links |
Vandaag eindelijk eens niet vergeten te checken. Mijn lcb en lcb2 staan op versie 0505. Dus nog gewoon outdated.GertjanVB schreef:Wat is de softwareversie van je lcb?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Vandaag ook even de software versies gecheckt bij onze Zoe en net als bij Nivve lcb en lcb2 op versie 0505... SOH nu bij 70.678km op 102%...Nivve schreef:Vandaag eindelijk eens niet vergeten te checken. Mijn lcb en lcb2 staan op versie 0505. Dus nog gewoon outdated.GertjanVB schreef:Wat is de softwareversie van je lcb?
Hide post links |
Hide post links |
Dat is de grote vraag, geen flauw idee...jdgh72 schreef:Wel bijzonder dat bij jullie beide je nog zo'n hoge SOH hebt bij > 70.000 km. Misschien is de fout in de software er bij een latere versie ingeslopen? Of gewoon geluk?
Hide post links |
Hide post links |
Ik heb ook geen idee, ik laad alleen maar openbaar, meestal 11kW, maar ook wel regelmatig aan 22kW... 43kW laden doe ik slechts heel sporadisch...Nivve schreef:Dat is de grote vraag, geen flauw idee...jdgh72 schreef:Wel bijzonder dat bij jullie beide je nog zo'n hoge SOH hebt bij > 70.000 km. Misschien is de fout in de software er bij een latere versie ingeslopen? Of gewoon geluk?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Heb een wifi dongle gekocht maar die werkte niet op de Zoe. Heeft iemand een linkje naar een wel werkende dongle van een Nederlandse aanbieder, zodat ik ditmaal de juiste koop?AlexZoe schreef:Ik heb helaas geen CanZe ivm het niet weten welke dongle ik moet nemen voor IOSSmartrix-Zoe schreef:wat geeft canze bij jouw aan wat betreft firmware versie en aantal te gebruiken Kw/u?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
E-mission schreef:Ja, die site ook gekeken maar die geeft geen goede info over iOS en ook geen bruikbare info over dongles (achterhaald in ieder geval). Alleen op ons forum zie ik een werkende, link voor bestellen en ervaring van iemand met iOS met een werkende dongle. De op de site genoemde dongles kan ik nergens vinden.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik heb zelf onderstaande dongle bij bol.com besteld en al een paar maanden in gebruik icm een iPhone en CanZE. Werkt goed en snel in huis. Wellicht een idee?E-mission schreef:Ja, die site ook gekeken maar die geeft geen goede info over iOS en ook geen bruikbare info over dongles (achterhaald in ieder geval). Alleen op ons forum zie ik een werkende, link voor bestellen en ervaring van iemand met iOS met een werkende dongle. De op de site genoemde dongles kan ik nergens vinden.
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut