Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Het is 2017.
Je bent Renault en vol trots presenteer je Android Auto.
Geweldig. En je hebt er niet aan gedacht dat de andere helft van de bevolking rondloopt met een iPhone?
Captur 1.5 dCi Dynamique Orange Arizona/Ivoire
bekleding noir/orange
Pack City Camera
Pack Style
premiummatten orange
Une voiture tres agréable.
km-stand ca. 196.000
Ook in de stal: Mercedes-Benz GLC250
avdb55 schreef:Het is 2017.
Je bent Renault en vol trots presenteer je Android Auto.
Geweldig. En je hebt er niet aan gedacht dat de andere helft van de bevolking rondloopt met een iPhone?
IPhone? Kan een modale Renault rijder toch niet betalen? Ik niet tenminste!
RenaultCaptur schreef:Huite 1: dat is mijn punt; Renault ook niet
2: gefeliciteerd, ik mag de mijne vanavond ophalen.
3: IP, zou dat stiekem niet voor iPhone staan?
Zo dat is nog een dag sneller........geluk dat het een voorraad auto is. Nou we zien de foto's wel komen!
Nog wat gedaan met de armsteun?
Moeders heeft hem dus full opties besteld. Is het de handbak of automaat?
Zal een mooie uitvoering zijn.
Gaat er op lijken dat de PI toch wel een schot in de roos gaat zijn. Had eigenlijk verwacht dat hij te duur zou zijn maar de gemiddelde 50/60+ heeft meer geld te besteden blijkbaar.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Ja vond het voor ons ook net te en wij houden niet van leer als bekleding (ook niet echt ervaring mee maar toch).
Nee wij komen ook nog niet in de buurt van de 50/60+ maar rijden toch al bijna 3 jaar met een Captur, die hoge instap zou ik toch ook niet meer willen missen. We gingen eigenlijk voor een Clio Estate kijken maar mijn vrouw vond de Captur mede door de hoge instap veel beter/leuker.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Edition One is ook met leer, ik vind het persoonlijk geweldig zit er dagelijks op in me cabine.
Ben ook zeer tevreden met wat ik besteld heb!
Nu een Peugeot 208 ook een hele fijne auto heb ook gekeken voor de 2008 maar de deur hoogte blijft het zelfde......en nog voor de Crossland X maar het Franse rijcomfort geniet mijn voorkeur.....
Daarvoor een Senic gehad en daardoor ben ik ook verslaafd geraakt aan de hoge instap.........enne nog anderhalf jaar dan ben ik 50
Hallo
Heb jij al iets vernomen van VKV of je Captur is binnengekomen of verwacht word .
Ik heb nog niks vernomen van hen en ga maandag even informeren of ze al wat weten .
Nieuwe Captur Juli 2017 phase 2 Tce 120 EDC Intens Rood met Zwart dak . Met Opties middenarmsteun voor en Easy life Pack .
Hallo rvsteentje
Toeval bestaat niet zeggen ze weleens .
Terwijl ik hier schrijf dat ik nog niets gehoord heb van VKV krijg ik een mail van hen binnen .
onze Captur 1.2 Automaat Intens Rood met zwart dak staat bij hen en kenteken is aangevraagd .
ze gaan hem a.s. Donderdag afleveren .
Groetjes Aad
Nieuwe Captur Juli 2017 phase 2 Tce 120 EDC Intens Rood met Zwart dak . Met Opties middenarmsteun voor en Easy life Pack .
Axel57 schreef:@Huite altijd handig die vriend Carlos
Laat Wil maar niet horen dat je haar "moeders" noemt...
En ja Carlos doet erg zijn best voor ons. Daar zullen de 16 (nieuwe) Renaults die we bij hem sinds 2003 hebben gekocht wel iets aan hebben bijgedragen.
AadvK schreef:Hallo rvsteentje
Terwijl ik hier schrijf dat ik nog niets gehoord heb van VKV krijg ik een mail van hen binnen .
onze Captur 1.2 Automaat Intens Rood met zwart dak staat bij hen en kenteken is aangevraagd .
Groetjes Aad
Was in de buurt ff binnen gelopen, hij staat op binnenkomst vandaag maar was er nog niet(denk zelf maandag)
Kenteken is ook aangevraagd nog ff afstemmen wanneer leveren liefst op zaterdag.
Verkoper dan op vakantie, zeg dan kijken we wel of het vrijdag kan vindt ik wel zo leuk!
AadvK schreef:Hallo rvsteentje
Groetjes Aad
Was in de buurt ff binnen gelopen, hij staat op binnenkomst vandaag maar was er nog niet(denk zelf maandag)
Kenteken is ook aangevraagd nog ff afstemmen wanneer leveren liefst op zaterdag.
Verkoper dan op vakantie, zeg dan kijken we wel of het vrijdag kan vindt ik wel zo leuk!
Axel57 schreef:@Huite altijd handig die vriend Carlos
Laat Wil maar niet horen dat je haar "moeders" noemt...
En ja Carlos doet erg zijn best voor ons. Daar zullen de 16 (nieuwe) Renaults die we bij hem sinds 2003 hebben gekocht wel iets aan hebben bijgedragen.
Dat komt omdat jij dat altijd doet, nu weet ik dat ze Wil heet
Ging RenaultCaptur vandaag als eerste niet foto's plaatsen?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn tweedehands Clio IV phase 2 werd geleverd met een instructieboekje van de Clio V.
Daarom zoek ik het instructieboekje dat bij mijn wagen past : Clio IV phase 2.
Online vind ik enkel het boekje van phase 1.
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Hallo!
Ik heb een Captur II met Easy Link 283C38773R. Dat is dus branch1 . Kan ik updaten naar branch2 , bijvoorbeeld 283C33813R?
Voor een hint, alvast bedankt.
JayTee
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...