Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Gisteren met het mooie weer even weer een toertje van zo'n 70 km gemaakt. Heerlijk, stukje met het dak open zelfs. De kilometerstand is nu wel de 56.000 km gepasseerd.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Misschien wisten jullie het nog niet, maar de R15 GTL Grand Prix is te koop. Een mooie kans om een hele mooie en unieke Renault 15 te bezitten! Advertentie is eventueel te vinden op speurders.nl maar voor meer info kun je altijd mailen of bellen natuurlijk.
Don't HURRY, be happy!
Alpine A110 (2023)
Dave, dat gevoel ken ik en blijft soms knagen vooral als het rijdbare auto's zijn.
Afscheid nemen van mooie auto's is nooit leuk, wel is het leuk als je ze terug ziet.
renault15.17 schreef:Ze is verkocht. Ik weet alleen nog niet of ik blij ben..... De auto komt wel goed terecht, maar ja het afscheid zal me toch zwaar vallen.
En... Blijft ie binnen "de club"? Had e'm ook graag van je willen kopen, maar kon helaas geen geschikte stalling vinden, ik hoop dat we e'm nog vaak op meetings tegen gaan komen...
Renault 17 TL Decouvrable 1973, Renault Avantime 2.0T 16V Privilege 2003.
Nee, niet direct binnen de R15/17 vriendenclub. Ze gaat naar een Renault man die al een grote Renault (en Triumph) verzameling heeft, o.a. Estafette, 3x Alpine, R11 Turbo, R17 enz.). In ieder geval iemand met het hart op de juiste (oldtimer)plaats.
Don't HURRY, be happy!
Alpine A110 (2023)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
nu heb ik een setje op de sloop gezien in het leer,
is dit zo 1 op 1 over te zetten onze kadjar komt uit 2016 en de nieuwe set uit 2019
zal alleen een stroom kabel moeten leggen voor de verstelling
Ik heb een paar nieuwe koplampen gespot op het internet, zogenoemde “angel eyes”. Ik vind deze er geweldig uitzien en wil deze graag bestellen. Maar volgensmij zijn dit led lampen, en in de beschrijving staat de de “elektrische...
Ik heb weer een nieuwe set 195/55/16 91H Michelin e-primacy ter overname voor 300€. Mocht je interesse hebben dan stuur maar een PB, ophalen in Nijmegen of op werkdagen Eindhoven