Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Het financiële was voor ons ook de reden om juist nu in te ruilen.
Bij nog meer kms was de afschrijving van onze Barista buiten normale proporties geraakt. Dit gezien de (nog jonge) leeftijd van de auto.
Helemaal "afrijden" was een alternatief maar daar hebben we niet voor gekozen.
Die 80K at deed mijn vrouw eerst gemiddeld per jaar. En dat gedurende 15 jaar of zo.
Is nu gelukkig die gekte aan het afbouwen.
Hoop dat de opvolger van de Captur ook elektrisch geleverd gaat worden en er (net als nu) goed uitziet.
Dan zou dat wel eens (ooit) de opvolger kunnen worden.
We laten in ons nieuw te bouwen huis in ieder geval een loze leiding voor een Wallbox (van minimaal 11 kW) aanbrengen!
Auto kwijt......pakken ze toch een andere in Zeebrugge (automaat) probleem gelijk opgelost...
Ze weten toch wel of hij in Zeebrugge is aangekomen? Door welke vervoerder hij is afgehaald?
Als hij bij VKV "kwijt" is moeten ze hem toch ook kunnen vinden, ze hadden er toch al veel verkocht dan kunnen er nooit veel meer staan?
Hier in Vlissingen op de F*** terminal staan ook ca 40.000 tot 50.000 verschillende (alle modellen en uitvoeringen) en die worden dagelijks deels gescand zodat ze altijd weten waar wat staat.
En een autocarrier kan niet zomaar met een auto "teveel" buiten rijden.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Ik weet ook niet waar het fout gaat.....waar hij is?
22 april besteld vroeg zat lijkt mij, kijk als je er 1 koopt die toevallig net binnen is of komt dat je hem dan snek heb dat snap ik........maar dit niet
Deze antenne past perfect in de lijn van uw
Captur en geeft deze een elegante touch.
Kleur: Noir étoilé. Compatibell met ontvangst
van digitale radio (DAB).
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Kost €170 met inbouw bij de dealer, komt op mijn PI deze week. Hemel moet inderdaad los en de vinnen van ali zijn niet DAB+ compatibel. Dat is dus zonde als je een Bose installatie hebt.
Ivusking schreef:Kost €170 met inbouw bij de dealer, komt op mijn PI deze week. Hemel moet inderdaad los en de vinnen van ali zijn niet DAB+ compatibel. Dat is dus zonde als je een Bose installatie hebt.
Bedankt voor de info, bij IP had dit toch eigenlijk gewoon standaard moeten zijn.......denk er nog ff over na en anders bij de volgende
Ivusking schreef:Kost €170 met inbouw bij de dealer, komt op mijn PI deze week. Hemel moet inderdaad los en de vinnen van ali zijn niet DAB+ compatibel. Dat is dus zonde als je een Bose installatie hebt.
Is 170 euro inclusief spuiten neem ik aan.
Wat ik mij verder in dit verband afvraag is hoe de FM ontvangst bij deze antenne is geregeld. Loopt doorgaans niet via zo'n haaievin maar via een systeem in de achterste zijruiten of iets dergelijks.
Zo'n ongespoten haaienvin zou ik er niet op willen. Hoewel dit op een zwart dak niet zo zal opvallen.
Dan maar de "spriet", die het verder gewoon goed doet
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn tweedehands Clio IV phase 2 werd geleverd met een instructieboekje van de Clio V.
Daarom zoek ik het instructieboekje dat bij mijn wagen past : Clio IV phase 2.
Online vind ik enkel het boekje van phase 1.
Nieuw op dit forum, heb aan mn eigen auto merk forum altijd veel gehad. Nu hier beland omdat mijn moeder op haar Captur uit 2015 een kapotte / afgebroken antenne. Dermate afgebroken dat resten erin zitten en ik de nieuwe antenne er...
Hallo forumleden,
Ik heb sinds kort een Captur 2 uit 2023, een paar weken geleden zaten wij in de auto in de channel trein naar de UK, dat duurt een klein half uur, je blijft dan in de auto. De auto (motor) was uitgeschakeld, maar omdat we niet...
Ik heb een Renault captur TCe automaat uit 2014
waar het stadslicht het niet van doet ( voor en achter ) alleen als je de rem in trapt
dan gaan ze aan .
Lampjes en verzekering zijn oké ....
E-TECH hybrid 145 Intens: Weet iemand of mijn dashboard digitaal aan te passen is, je zou denken dat digitaal alles mogelijk is.?
Wil graag ook een toerenteller op beeld.. zeg maar