Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Jammer dat de auto niet meer te volgen is via "my Renault"
Ik vond het wel grappig toen we de Clio aanschaften. Ook toen was de info van Dealer anders dan verteld werd. Uiteindelijk kwam hij uit Turkije en uiteindelijk kon ik via een omweg en veel internet speurwerk zelfs de bootgegevens achterhalen die hem uiteindelijk naar Brlgie bracht. Het ging ne net te ver om hem in de haven op te zoeken
Als de Captur idd uit Spanje komt, is in iedergeval de tijd dat hij vanuit fabriek bij dealer staat korter neem ik aan. Turkije met boot deed er toch nog 4/5 weken over...
En dan hoe hij afgeleverd werd bij dealer... leek wel of hij in sahara was geweest
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober
Ik hoor hier de term "de auto is gekoppeld", wat betekent dit en hoe weten jullie of de auto gekoppeld is? De mijne is 14 dagen geleden besteld maar verder niks meer van de dealer gehoord.
Captur 2 EDC 1.3 intens, blue iron noir etoile, easy driving pack, Pack easy link navigatie met 9,3 “ scherm, parkeer sensoren voor en achter met achteruitrij camera, Pasadena 18" lichtmetalen velgen met vredestein Quatrac 5 all weather banden, luxe kentekenplaten
Gekoppeld betekent dat productieplaats en chassisnummer aan jullie order zijn gekoppeld.
Bij mij heeft dat ca 4 weken geduurd, maar volgens dealer kan het 5 dagen duren maar ook 5 weken voordat ze bericht krijgen.
Je kan altijd eens bij je verkoper informeren of de auto al gekoppeld is.
Zodra de auto gekoppeld is kunnen ze ook ongeveer zeggen wanneer de auto afgeleverd gaat worden.
Toch haaievin erop genomen zie ik, wat ben je daar nu voor kwijt?
Ben benieuwd hoe het in het echt staat ipv op een foto, en hoe het ontvangst is.......miss doe ik het het met de 1é beurt nog wel vind het wel strak zo op de foto!
komt mijn thuiskomer en krik + boutjes!!! ook vandaan.
Wel een iets groter maat dan RN er normaal zelf bij doet, beetje aanduwen in de wielbak. Let op dan past de houder voor je pompje ed niet meer ik heb toen een lossen bak voor in het reservewiel besteld. ps daar kreeg ik mijn krik alleen niet in.
Heeft hij er bouten bij gedaan?
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Axel57 schreef:komt mijn thuiskomer en krik + boutjes!!! ook vandaan.
Wel een iets groter maat dan RN er normaal zelf bij doet, beetje aanduwen in de wielbak. Let op dan past de houder voor je pompje ed niet meer ik heb toen een lossen bak voor in het reservewiel besteld. ps daar kreeg ik mijn krik alleen niet in.
Heeft hij er bouten bij gedaan?
Dat weet ik, daarom ook daar bestelt!!!
Ben nog niet thuis geweest, als het goed is complete set.
Zal is kijken als ik de Captur heb en dan kijken hoe het erin kan.....kan jij foto sturen hoe dat bij jou is dan?
Overleg gehad met aftersales manager over haaievin, deze wordt bestelt komt uit de France zijn niet op voorraad in Nederland duurt dag of 4.
Als tie binnen is (na aflevering wel is waar dan had ik dat eerder moeten beslissen maar brochure is ook pad net uit) dan kijken of het staat en dan eventueel erop zetten........krijg daar anders toch spijt van
rvsteentje schreef:
Ben nog niet thuis geweest, als het goed is complete set.
Zal is kijken als ik de Captur heb en dan kijken hoe het erin kan.....kan jij foto sturen hoe dat bij jou is dan?
Waar wil je een foto van? Ik heb bij de dealer toen gewoon een lossen bak besteld voor in het reservewiel, dat is een andere dan die erin zit voor de pomp ed.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Haha maar wordt hier wel gewaardeerd, hartstikke bedankt voor de foto's
Hier kan ik wat mee, denk alleen dat de krik iets te groot is........t.z.t. is kijken bij de dealer!
De kans is groot dat je dezelfde hebt als mij, die is inderdaad te lang als hij ingevouwen is. Ligt bij ons tussen de afdekplaat en de verstelbare bodem (naast 2x paraplu, reserve lampjes, etui met gevarendriehoek en hesjes van Renault en een deken)
Daarnaast kunnen op vakantie er nog 2 trollies naast, voor je info.
De mijne komt als het 'goed' is morgen binnen bij VKV
Dan zaterdag morgen leveren
Zou het dan toch gaan gebeuren ? spannend!
Captur 2 EDC 1.3 intens, blue iron noir etoile, easy driving pack, Pack easy link navigatie met 9,3 “ scherm, parkeer sensoren voor en achter met achteruitrij camera, Pasadena 18" lichtmetalen velgen met vredestein Quatrac 5 all weather banden, luxe kentekenplaten
Gekoppeld betekent dat productieplaats en chassisnummer aan jullie order zijn gekoppeld.
Bij mij heeft dat ca 4 weken geduurd, maar volgens dealer kan het 5 dagen duren maar ook 5 weken voordat ze bericht krijgen.
Je kan altijd eens bij je verkoper informeren of de auto al gekoppeld is.
Zodra de auto gekoppeld is kunnen ze ook ongeveer zeggen wanneer de auto afgeleverd gaat worden.
bedankt voor de uitleg, ga ik binnenkort maar eens buurten bij de dealer.
Zo dat is geen grapje @axel57..........bizar zeg
Ik was nu €123.50 kwijt incl verzending.
Hagelnieuwe thuiskomer van conti T125/90 R15....is toch een 15inch dacht ik zo
Sleutel voor verwijderen naafdop, dat ik ook al dat je deze niet nodig heb.
Toch fijn iemand met ervaring hier mee......
Gaat ervan uit dat tie goed is staat ET40 in de velg en dat komt overeen met een steek 4x100 kon ik vinden op Google
Nou ik bedank je voor je hulp en info, ga zo maar is plat.
3.45 gaat de wekker weer
Vanavond, in donker, even met de PI mogen rijden.
Fantastisch mooie en goede LED verlichting voor én achter was wat meteen opviel.
Verder blijft het een heerlijk rijdende, stille en comfortabele auto.
Ook de verlichting aan de binnenzijde mag er zijn.
Jammer is dat de knoppen op het stuur nog steeds niet verlicht zijn.
Zo blijft er gelukkig nog wat te zeuren!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn tweedehands Clio IV phase 2 werd geleverd met een instructieboekje van de Clio V.
Daarom zoek ik het instructieboekje dat bij mijn wagen past : Clio IV phase 2.
Online vind ik enkel het boekje van phase 1.
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Hallo!
Ik heb een Captur II met Easy Link 283C38773R. Dat is dus branch1 . Kan ik updaten naar branch2 , bijvoorbeeld 283C33813R?
Voor een hint, alvast bedankt.
JayTee
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...