Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Let op: registratieproblemen
Er zijn op dit moment registratieproblemen bekend, na verzenden van de gegevens is de pagina soms erg traag met verversen.
Neem contact met ons op via het contact formulier zodat wij uw account handmatig kunnen activeren als u geen mail met activatielink ontvangen heeft.
Indien u foutmeldingen heeft gezien, zou het ons zeer helpen deze te vermelden.
Nieuwe Mégane R.S. eerste in segment met 4CONTROL vierwielbesturing
Leverbaar met handbediende of automatische transmissie met dubbele koppeling en Sport- of Cup-chassis
SCHIPHOL-RIJK – De nieuwe generatie Renault Mégane R.S. wordt de eerste auto in het segment van de ‘hot hatchback’ met 4CONTROL vierwielbesturing.
Dankzij 4CONTROL zijn bestuurders verzekerd van optimale wendbaarheid, hogere bochtsnelheden en meer stuurprecisie door de stuurhoek van de achterwielen aan te passen via een elektromechanische verbinding met de achteras. De experts van Renault Sport hebben het systeem specifiek gekalibreerd om het prestatieniveau van de nieuwe Mégane R.S. naar nieuwe hoogten te tillen.
Tevens wordt de Renault Mégane R.S. leverbaar met keuze uit twee onderstelconfiguraties. Het Sport-chassis biedt een uitzonderlijke combinatie van rijdynamiek en comfort voor dagelijks gebruik, terwijl het Cup-chassis is ontworpen voor maximale prestaties op het circuit.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Al sinds het begin heb ik de Austral helaas niet echt een geweldige auto gevonden. Grote en kleine kritiekpunten welke op dit forum veelvuldig langs zijn gekomen. Een aantal wil ik wel benoemen:
- De traktor *zucht*
- Het vreemde verbruik... des te...
Sinds kort valt mijn renault megane grandtour 1,5 dci , 110 pk uit vooral bij optrekken of gas geven in 2e versnelling , ook bij terugschakelen .
Dus heel kort valt alles uit . Soms hele ritten bijna niks uitval en nu constant....
De achteruitrijdetectie van mijn Renault Megane deed het niet. De oorzaak was de microswitch in de stekkeraansluiting van de trekhaak die er voor moet zorgen dat de detectie wordt uitgeschakeld zodra er een stekker in wordt gestoken. De switch bleek...
Afgelopen weken tijdens onze vakantie gestrand met onze Megane IV 1.5 DCI (tellerstand ongeveer 145.000). Motor liep erg onregelmatig en gaf foutmeldingen. Na diagnose bleek dat 1 verstuiver niet goed was en 2 af en toe niet lekker meer meedeed....
Wanneer je via de MyRenault-app verbinding wilt maken met je auto: gebeurt dit altijd via de ingebouwde verbinding van de auto, ongeacht waar de auto staat? Of moet de auto in de buurt van een bekend wifi-netwerk zijn om contact met de app te kunnen...