Nieuwe kaarten Europa

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic
Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 49
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Domi1963 »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Kan je deze ook updaten? :lol:
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



groen_duiven
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 134
Lid geworden op: 13 mei 2016 22:35
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa V985

Bericht door groen_duiven »

De laatste versie van het Shell Stratenboek is 2010, dus dan kun je het nog beter af met v975 :D :D


groen_duiven
Renault Clio Estate Energy dCi 90 Dynamique eco2 (met R-Link en achteruitrijcamera)
Applicatie: 11.346.3206684-8060 GPS: 2.18.911.318008
Kaart: Europe v11.05

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 49
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Domi1963 »

Hier reeds hoger had ik gemeld dat de enige wie je moet in gebreke stellen RENAULT FRANCE is. Zoals ik ook al ergens heb gepost zit ik ook op het Franse forum "PLANÈTE RENAULT" en daar gaat momenteel een petitie rond over de R-Link 2 en het niet optimaal functioneren er van en ook de verouderde kaartupdates. Je moet je beklag wel invullen in een paar zinnen. Je kan je beklag neerpennen in het Frans of Engels.
Dus diegenen die de petitie tegen Renault willen tekenen, feel free om het te doen. Ik post de link hier onder...

https://www.change.org/p/renault-france ... on=minibar
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



LouisN
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 2
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 apr 2017 14:15
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door LouisN »

In juni 2017 heb ik van de Reaultdealer te horen gekregen dat de update van de kaarten wel op SD-disk beschikbaar zijn.
Voor de R-Link2 series met usb konden ze mij niet helpen. Daarop heb ik een mail naar Renault gestuurd en ik kreeg na een paar dagen een alleraardigste dame aan de lijn. Het probleem zit kennelijk in de systeemversie van de RLink2. Als deze versie 3.3 is dan zou de update gewoon beschikbaar moeten zijn volgens deze dame. De versie waarmee mijn Kadjar is uitgerust is 2.2 en dat geeft blijkbaar problemen.
Ik kreeg zowaar een dossiernummer en zou worden teruggebeld voor afloop van het proefabonnement, maar dat moet nog gebeuren.

Mij vraag aan jullie is: hebben jullie ook zoiets dergelijks te te horen gekregen?

Ik ga 17 juli maar weer eens bellen. Ik overweeg ook de petitie te gaan tekenen
Kadjar Energy Tce 130 Intense

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 49
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Domi1963 »

Ik heb via mijn dealer gehoord en gezien, in een mail aan hem gericht, op zijn PC dat in BE de update van de R-Link 2 dus systeem-update en nieuwe kaart er aan komt voor augustus. En die mail kwam niet van de klantendienst van Renault BeLux maar van een contactpersoon die hij kent bij Renault France.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



gertjuh19
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Berichten: 53
Lid geworden op: 15 apr 2017 12:45
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door gertjuh19 »

Wat gaat dit betekenen voor ons nederlanders?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Knippie »

Gisteren deze reactie gekregen:

..."In vervolg op diverse eerdere contacten kunnen wij u mededelen dat de besproken update gefaseerd wordt uitgerold en momenteel al wordt toegepast op enkele modellen. Zodra de R-Link2 software update voor uw auto beschikbaar komt, zullen wij contact met u opnemen en kan deze update via de Renault dealer worden uitgevoerd. Dit zal helaas nog niet voor uw vakantie kunnen zijn. Wij betuigen onze spijt hiervoor.

Wij vernemen in verband met de uitrol graag over welke softwareversie uw Renault nu beschikt. Wilt u dit aan ons doorgeven? U kunt dit vinden op het scherm van uw R-Link navigatiesysteem via: Menu > Systeem > naar 2e pagina >Systeeminformatie> Versie informatie. Wij hopen u vervolgens voor eind augustus concreet te kunnen informeren en zullen u in deze periode op de hoogte houden van de ontwikkelingen."

Aldus Renault Nederland...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TheWizardbc
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 13
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 sep 2016 20:04
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door TheWizardbc »

Eerst zien... Die update is ondertussen dus al meer dan een jaar verlaat...

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Red Devil
Lid
Lid
Posts in topic: 39
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:43
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Red Devil »

Iemand al iets gezien van een software of kaart update? ??? :roll: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

densoft
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 mei 2014 09:09
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door densoft »

Red Devil schreef:Iemand al iets gezien van een software of kaart update? ??? :roll: 0
:mrgreen: Update?? :fp: daar hebben ze nog nooit van gehoord bij Renault. Ik wacht ook nog steeds op kaartupdates en motormanagement updates voor het schokken in de lage toeren. Het is onderweg zeggen ze. Ik wacht ook al meer dan weken op mijn nieuwe hoofdsteun (scheurtje) en Bose badge die gescheurd was. En wacht nu ook nog steeds op mijn "oude Megane 3" hoofdsteun die ik al 13 maanden geleden geleverd zou krijgen i.v.m. niet meer in hoogte te stellen. :oops:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



fschuurman
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 9
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jun 2017 20:57
Actief als: particulier

Nieuwe kaarten Europa

Bericht door fschuurman »

Zucht, Tapatalk deed oud bericht voor als nieuw. Excuus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jmoos
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 okt 2016 20:19
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door jmoos »

densoft schreef:
Red Devil schreef:Iemand al iets gezien van een software of kaart update? ??? :roll: 0
:mrgreen: Update?? :fp: daar hebben ze nog nooit van gehoord bij Renault. Ik wacht ook nog steeds op kaartupdates en motormanagement updates voor het schokken in de lage toeren. Het is onderweg zeggen ze. Ik wacht ook al meer dan weken op mijn nieuwe hoofdsteun (scheurtje) en Bose badge die gescheurd was. En wacht nu ook nog steeds op mijn "oude Megane 3" hoofdsteun die ik al 13 maanden geleden geleverd zou krijgen i.v.m. niet meer in hoogte te stellen. :oops:
Mag ik vragen wat voor mode je hebt?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jmoos
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 okt 2016 20:19
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door jmoos »

densoft schreef:
Red Devil schreef:Iemand al iets gezien van een software of kaart update? ??? :roll: 0
:mrgreen: Update?? :fp: daar hebben ze nog nooit van gehoord bij Renault. Ik wacht ook nog steeds op kaartupdates en motormanagement updates voor het schokken in de lage toeren. Het is onderweg zeggen ze. Ik wacht ook al meer dan weken op mijn nieuwe hoofdsteun (scheurtje) en Bose badge die gescheurd was. En wacht nu ook nog steeds op mijn "oude Megane 3" hoofdsteun die ik al 13 maanden geleden geleverd zou krijgen i.v.m. niet meer in hoogte te stellen. :oops:
Mag ik vragen wat voor model je hebt?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Red Devil
Lid
Lid
Posts in topic: 39
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:43
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Red Devil »

Megane estate bose January 2017

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Red Devil
Lid
Lid
Posts in topic: 39
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:43
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Red Devil »

Megane estate bose January 2017

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jmoos
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 okt 2016 20:19
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door jmoos »

Red Devil schreef:Megane estate bose January 2017
Ik ook. Een 1.2 benzine.
Ik heb deze problemen ook. Hij rijd soms erg schokkerig en nerveus (in de neutrale stand).
Hij staat nu bij de dealer voor een update van het motormanagement. (Als deze er is)
Ik heb het idee dat dit gedrag van de auto erger is geworden sinds ik hem heb. Er staat nu 18000 Km op de teller. De auto is ook van januari

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 25
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door puccini »

Ging het hier niet over nieuwe Europa kaarten ???
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jmoos
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 okt 2016 20:19
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door jmoos »

puccini schreef:Ging het hier niet over nieuwe Europa kaarten ???
Jazeker.
Zit ik ook op te wachten.
Maar als er meer mensen zijn met deze problemen is het misschien een nieuw topic waard.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Warry
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 9
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jan 2017 20:02
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Warry »

Ik heb die problemen ook: 1.2 TCe kwaal... met chiptuning kunnen ze het oplossen, dus Renault zou het ook moeten kunnen lijkt me...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door zandbak »

Warry schreef:Ik heb die problemen ook: 1.2 TCe kwaal... met chiptuning kunnen ze het oplossen, dus Renault zou het ook moeten kunnen lijkt me...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault kan dit niet zonder de CO2 uitstoot te verhogen, dus die update kun je denk ik vergeten. De VW sjoemel TDI motoren hebben op dit moment dezelfde klachten na uitvoer van de modificatie die nu wordt doorgevoerd om de sjoemelsoftware te verwijderen.

Chiptuning is dus de enige oplossing, zou niet eens zozeer voor meer vermogen gaan maar meer de limiet opheffen voor de "schone" uitstoot van de motor.
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

densoft
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 mei 2014 09:09
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door densoft »

zandbak schreef:
Warry schreef:Ik heb die problemen ook: 1.2 TCe kwaal... met chiptuning kunnen ze het oplossen, dus Renault zou het ook moeten kunnen lijkt me...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault kan dit niet zonder de CO2 uitstoot te verhogen, dus die update kun je denk ik vergeten. De VW sjoemel TDI motoren hebben op dit moment dezelfde klachten na uitvoer van de modificatie die nu wordt doorgevoerd om de sjoemelsoftware te verwijderen.

Chiptuning is dus de enige oplossing, zou niet eens zozeer voor meer vermogen gaan maar meer de limiet opheffen voor de "schone" uitstoot van de motor.
off-topic:
Mijn Megane Estate is van juni 2017. Het schokken gebeurt tussen de 40- 60 km/h in een lage toerental. Met chiptuning kan het verholpen worden. Dit betekend niet dat hij meer uitstoot. Integendeel: Hij wordt zelfs zuiniger (10%), 15 pK meer en 45 Nm meer. Blijft allemaal binnen de EU norm. zie hier deze topic http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=21291.0
On-toppic:
nog steeds niets vernomen over de updates.... :(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jansh
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 23
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 okt 2016 11:26
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door jansh »

Graag elders met de off topic onderwerpen verder !
Espace Initiale Paris Noir Etoile TCe 200 EDC + all options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Red Devil
Lid
Lid
Posts in topic: 39
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:43
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Red Devil »

Net terug van een reis van 1800 km. Auto rijdt prima geen opmerkingen hier over. Maar de kaarten en de meldingen die je krijgt zijn te triest. Gereden met zowel de R-link als Google maps. Helaas voor R - Link 2 feed Google hey beter. Google geeft al direct een betere route, R - Link laat je 4 uur langer rijden en de route is een kleine 100 km langer. Na 1400 km wist R- Link dezelfde route als Google te gebruiken. Ik heb R -link continue genegeerd uiteraard.
R - Link geeft omleidingen ivm situaties die er niet zijn. Meerdere ongevallen meldingen gehad en omleidingen terwijl Google die niet meldde. Terecht er was ook niets. Vaak ongevallen aan beide zijde van de weg volgens het systeem. Maar die waren er niet. Weg afzettingen waren er niet. Een melding van Google die er wel was herkende hij niet. Het hele R - Link systeem werkt op het gebied van navigatie slecht. Dangerous zones kloppen vaak niet. Flitsers staan buiten de zone ipv er in. Wat het systeem in het buitenland wel doet is het doorgeven van slecht weer. Bij hevige tegen of onweer verschijnt er een melding in het display van de km teller. Dat heb ik in Nederland nog niet gezien.

Ik gebruikte Google maps ernaast, en dat heeft denk ik niets met Coyote te maken

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



OverdulveJ
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2017 21:48
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door OverdulveJ »

Red Devil schreef:Net terug van een reis van 1800 km. Auto rijdt prima geen opmerkingen hier over. Maar de kaarten en de meldingen die je krijgt zijn te triest. Gereden met zowel de R-link als Google maps. Helaas voor R - Link 2 feed Google hey beter. Google geeft al direct een betere route, R - Link laat je 4 uur langer rijden en de route is een kleine 100 km langer. Na 1400 km wist R- Link dezelfde route als Google te gebruiken. Ik heb R -link continue genegeerd uiteraard.
R - Link geeft omleidingen ivm situaties die er niet zijn. Meerdere ongevallen meldingen gehad en omleidingen terwijl Google die niet meldde. Terecht er was ook niets. Vaak ongevallen aan beide zijde van de weg volgens het systeem. Maar die waren er niet. Weg afzettingen waren er niet. Een melding van Google die er wel was herkende hij niet. Het hele R - Link systeem werkt op het gebied van navigatie slecht. Dangerous zones kloppen vaak niet. Flitsers staan buiten de zone ipv er in. Wat het systeem in het buitenland wel doet is het doorgeven van slecht weer. Bij hevige tegen of onweer verschijnt er een melding in het display van de km teller. Dat heb ik in Nederland nog niet gezien.
Ik denk dat je hier 2 zaken uit elkaar mag houden (naar mijn mening althans): hetgeen de navigatie aangeeft en hetgeen Coyote aangeeft. Ik heb over de navigatie geen klachten (en al helemaal niet nadat ik na mijn vakantie de update naar 2016-06 heb gedaan. Ik kreeg mijn Talisman op de dag van vertrek, 22-6-'17) en heb mij overgeleverd aan wat er toen ingesteld was, totdat ik op de eindbestemming was. Over Coyote heb ik des te meer klachten en die ben ik liever kwijt dan rijk. Ik gebruik veel liever Flitsmeister (maar ook hier weer, dat is persoonlijk). Ik zal blij zijn als het proefabonnement voorbij is. Sowieso ga ik dit weekend deze app proberen eraf te gooien. Precies om de redenen die je aangeeft: onterechte meldingen, of geen. Meldingen die maar herhaald worden totdat het incident voorbij is, etc. Hier in Nederland is het schering en inslag aan vreemde meldingen (verminderde zicht, werkzaamheden, etc.). Ik denk wat dat betreft dat Coyote de meldingen van de navigatie in de weg zit, maar dat is slechts gissen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 49
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Domi1963 »

Waar haal jij Flitsmeister??


Renault Talisman Grandtour Initiale Paris TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn iPhone 7 Plus met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



OverdulveJ
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2017 21:48
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door OverdulveJ »

Gewoon als app op mijn iPhone hoor, niet als app op R-Link. Zou overigens wel mooi zijn, want wat aanbod in de store betreft valt het wel tegen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



aldoevers
Lid
Lid
Posts in topic: 14
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 feb 2017 16:04
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door aldoevers »

Update komt beschikbaar op 4 augustus ( volgens Renault)

En dan alleen voor berijders die voor 3 juli hebben geklaagd

Ik probeer de PDF van Renault in te plakken maar dat lukt op 1 of andere manier niet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



fschuurman
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 9
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jun 2017 20:57
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door fschuurman »

aldoevers schreef:Update komt beschikbaar op 4 augustus ( volgens Renault)

En dan alleen voor berijders die voor 3 juli hebben geklaagd

Ik probeer de PDF van Renault in te plakken maar dat lukt op 1 of andere manier niet
Mooi, en waar moet je dan geklaagd hebben? Bij de importeur, of je dealer, hier?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



aldoevers
Lid
Lid
Posts in topic: 14
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 feb 2017 16:04
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door aldoevers »

De klacht moet bekend zijn bij Renault Nederland

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Warry
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 9
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jan 2017 20:02
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Warry »

Renault helpt alleen mensen die klagen? Pfff!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



fschuurman
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 9
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jun 2017 20:57
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door fschuurman »


Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 49
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Domi1963 »

Ja als je dat leest moet je niet veel verwachten van een Renault software-update.


Renault Talisman Grandtour Initiale Paris TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn iPhone 7 Plus met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jmoos
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 okt 2016 20:19
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door jmoos »

Ik heb inmiddels ook geklaagd bij Renault klantenservice. Heb een niet concreet antwoord gekregen wat betreft de datum voor de update maar ik moest wel mijn software versie nr doorgeven.
Aangezien de update te laat komt voor onze reis naar het zuiden heb ik tomtom mobile geinstalleerd. Er is nu ook een optie om een maand abonnement te nemen voor iets van 7 euro.
Je hebt dan de nieuwste kaart en goede verkeersinfo. Mooi ander voordeel vind ik ook dat je je route in mydrive kunt maken en vervolgens kunt synchroniseren naar je mobiel.
Rond uit belachelijk dat het zo moet maar het is niet anders.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



gertjuh19
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Berichten: 53
Lid geworden op: 15 apr 2017 12:45
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door gertjuh19 »

Wat voor update is dit. Ik heb al versie 3.13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



arjens
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 mar 2016 08:32
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door arjens »

2.2.17
Als ik het goed begrepen heb uit meldingen is deze geleverd vanaf oktober 2016 tot week 16 2017

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



gertjuh19
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Berichten: 53
Lid geworden op: 15 apr 2017 12:45
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door gertjuh19 »

Mijn megane is geproduceerd na week 16 2017

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht