R-link2 updates voor Talisman???

Gebruikersavatar

reinierb
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 69
Lid geworden op: 28 jan 2011 16:38
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door reinierb »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Knippie schreef:Reinier, heb jij ook een Duitse download 12 Monate Update Service Europa??
Ik woon in Den Haag dus waarom zou dat zo zijn?
2012 Renault Megane estate 1.5 dci GT line(14%) blue malte
2014 Volvo V70 D4 Nordic plus Blue
2016 Renault Talisman estate Intens 1.5 dci (21%) wit
En ook eigenaar van Renault Megane cabrio 1998 geel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PaulZ
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2017 20:31
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door PaulZ »

reinierb schreef:
Knippie schreef:Reinier, heb jij ook een Duitse download 12 Monate Update Service Europa??
Ik woon in Den Haag dus waarom zou dat zo zijn?
Ik heb de 12 Monate Duits er ook in staan, kan niet updaten van 2015 naar 2016
Komt misschien doordat ik hem via de Duitse app kort had aangemeld, toen was alles Duits. Na aanmelding op nee NL RLink store was het weer Nederlands.

Renault Fr. onderzoekt nu waarom ik niet kan updaten naar 2016 (ik heb Fw. 3.3.16)
Vanaf 1 juni 2017:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Gris Cassiopee - Bose 8,7" met CarPlay - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising - (software 3.3.16)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EagleForce
lid
lid
Posts in topic: 13
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jun 2010 21:46

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door EagleForce »

reinierb schreef:
Knippie schreef:Reinier, heb jij ook een Duitse download 12 Monate Update Service Europa??
Ik woon in Den Haag dus waarom zou dat zo zijn?
LOL........greetz mede-Hagenees :mrgreen:
Renault Kadjar 1.2 130PK Automaat Benzine Juni 2018
Hiervoor: Renault Talisman Intense 1.6 150PK Automaat Benzine APRIL 2016

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 47
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Knippie »

Serieus?? Dus nog steeds geen nieuwe kaart mogelijk met die Duitse melding?? Ik geef het serieus op. Wat een ellende

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 47
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Knippie »

Mijn ervaring met de rlink update: RN had aangegeven dat de dealer instructies zou hebben ontvangen om de Dab ontvangst te verbeteren. De dealer wist van niets en zei dat dit is inbegrepen in de update... ik word er zoo moe van. Dab ontvangst is dus niet verbeterd. Wel staat de intellitext er nu bij. Duurt wel ff voordat ie geladen is en als je van zender wisselt duurt het ook vrij lang.

Mijn kaartupdate geeft nu die Duitse variant aan en heb na een uur downloaden de boel afgebroken. Duurt toch ook veel te lang allemaal.

Verbetering m.b.t de nav omleidingen heb ik nog niet kunnen testen.
Er is ook weer een motorupdate m.b.t inspuiting uitgevoerd. Ik heb de 200 pk en had de "vermogensverlies" update al laten doen. Deze keer stond dit als terugroepactie vermeld.

Al met al word ik een beetje moe van de communicatie. Zowel van RN als van mijn dealert. Die laatste heeft volgens mij geen idee wattie allemaal doet. RN had mij laten weten dat er speciale instructies zijn voor de Dab ontvangst, dealer wist van niks. Motorupgrade had ik al gedaan. Maar volgens dealer moest dit weer gebeuren, want terugroepactie....

Heel vermoeiend dat je zo met een auto van 4 maanden oud in de weer bent. Ik neem geen Renault meer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 15
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Tall »

Ik begrijp niet goed waarom iedereen zich zo opwindt over de updates van de R-link. Precies of hij moet maandelijks worden ge-updated. Mij lijkt het logisch dat zoiets gebeurt tijdens onderhoudsbeurten of eens per jaar.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 47
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Knippie »

Klopt... als alles normaal zou functioneren volstaat dat ook.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 51
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door berenburg »

Bij mij functioneert het ook normaal,
Laat die update nog maar lekker even voor wat hij is.
Maar Talisman heeft idd veel last van kleine onvolkomenheden, her onderstel bv heeft regelmatig aandacht nodig nu al vaker bij de dealer dan met mn megane in 5 jaar maar was ook een simpelere constructie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 15
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Tall »

Bij mij functioneert het tot nader order ook normaal.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PaulZ
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2017 20:31
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door PaulZ »

Ja. de RLink werkt verder prima (op de DAB ontvangst na). Ook carplay werkt is handig en werkt prima.
Probleem is dat er wel 1 jaar nieuwere nieuwe kaarten zijn maar ik deze niet kan installeren.
Vanaf 1 juni 2017:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Gris Cassiopee - Bose 8,7" met CarPlay - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising - (software 3.3.16)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

reinierb
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 69
Lid geworden op: 28 jan 2011 16:38
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door reinierb »

De update zorgt dus voor kaart van 2016 goed werkende DAB en geen omleidingen en de r-link site werkt dan nog niet mee maar dat is voor later
2012 Renault Megane estate 1.5 dci GT line(14%) blue malte
2014 Volvo V70 D4 Nordic plus Blue
2016 Renault Talisman estate Intens 1.5 dci (21%) wit
En ook eigenaar van Renault Megane cabrio 1998 geel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 47
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Knippie »

Hoe heb jij dan die kaartupdate voor elkaar gekregen? Ik zie via de rlink store alleen die duitse melding staan: 12 monate karten update...
Jij dus niet??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

reinierb
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 69
Lid geworden op: 28 jan 2011 16:38
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door reinierb »

Knippie schreef:Hoe heb jij dan die kaartupdate voor elkaar gekregen? Ik zie via de rlink store alleen die duitse melding staan: 12 monate karten update...
Jij dus niet??
De update is verzorgd door de dealer
2012 Renault Megane estate 1.5 dci GT line(14%) blue malte
2014 Volvo V70 D4 Nordic plus Blue
2016 Renault Talisman estate Intens 1.5 dci (21%) wit
En ook eigenaar van Renault Megane cabrio 1998 geel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 47
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Knippie »

Dan heb jij een betere dealert dan ik... Die van mij is vergeten de instructies van RN m.b.t. de DAB ontvangst uit te voeren. Ook ga hij direct aan dat ik zelf de kaartupdate moest doen, want dan kon hij niet. Kennelijk kan het dus wel.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 15
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Tall »

De dealers worden op dat vlak een beetje in de steek gelaten door Renault, vooral de kleinere dan. Mijn dealer gaf gisteren ook nog aan
dat het niet allemaal heel duidelijk is wat, wanneer en door wie moet ge-updated worden. Dus het ligt meer aan de ondersteuning van Renault dan aan de dealers.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 44
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Domi1963 »

Niet altijd Tall. Ik veronderstel dat jij ook in België woont? Ik heb een uurtje geleden een telefoontje gekregen van Renault BeLux dat ik een afspraak mocht maken met mijn dealer voor de Syteem-update van de R-Link 2 naar 2.2.18.590. Bij Renault BeLux werken ze met regioverantwoordelijken. Dus onze contactpersonen zijn regio gebonden. Dus als ik communiceer met RN BE dan heb ik steeds dezelfde persoon aan de lijn mits een persoonlijk telefoonnummer. En ik heb op 2 vlakken geluk:
1) ik heb een gouden dealer
2) ik heb een contactpersoon bij RN met kennis van zaken en zeer klantgericht.
En moet de technische dienst van Renault BeLux er aan te pas komen dan heb ik ook steeds dezelfde persoon. Op deze moet er soms enige tijd gewacht worden want door zijn vakkennis is hij een veel gevraagd persoon.
Verder geen klagen van de dienstverlening van Renault. Ik heb momenteel ook een paar probleempjes en de merendeel zijn gekend en gaan ze ook oplossen. Sommige kennen ze nog niet en daar nemen ze nota van om dit naar Frankrijk te sturen.



Renault Talisman Grandtour Initiale Paris TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn iPhone 7 Plus met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door DHL »

Domi, op welke manier communiceer jij met de technische dienst van Renault ? Particulieren kunnen hiermee geen contact nemen, dealers dienen het via PC te doen. Werk jij bij een dealer ?

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 44
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Domi1963 »

Via mijn dealer. Is de enige oplossing. Mijn dealer heeft daar een contactpersoon. Anders zou ik niet weten hoe hen te bereiken want de klantendienst van Renault BeLux meld enkel de problemen bij hun technische dienst maar stellen U niet in verbinding met de Tech-Line zoals ze het in Frankrijk noemen...

Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn SM-935FG met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 15
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Tall »

Ik vind het straf dat hij jou zomaar de contactgegevens van de technische dienst gegeven hebt. Het is de taak van je dealer om ervoor te zorgen dat alles in orde komt. Anders kan je die net zo goed afschaffen.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 44
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Domi1963 »

Wie zegt dat hij mij de contactgegevens heeft gegeven? Ge moet uwe bril eens opzetten en goe lezen. Ik zei: VIA MIJN DEALER!!

Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn SM-935FG met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 15
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Tall »

Domi1963 schreef:Wie zegt dat hij mij de contactgegevens heeft gegeven? Ge moet uwe bril eens opzetten en goe lezen. Ik zei: VIA MIJN DEALER!!

Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn SM-935FG met Tapatalk
Dan moet jij toch eerst eens DUIDELIJK leren communiceren! Je zegt dat ze jou hebben opgebeld en ook dat je hen contacteert via een persoonlijk telefoonnummer. Dan heb je toch hun gegevens hè, je kan dat niet anders interpreteren. En anders ben jij iemand die veel verhaaltjes komt vertellen die niet echt geloofwaardig zijn.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TBiRD
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 131
Lid geworden op: 06 jun 2016 18:38
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door TBiRD »

Pff al de dealers hier in de streek zijn in verlof. Kan geen afspraak maken voor software upgrade. Vertrek binnenkort op vakantie en had graag de nieuwe maps gehad.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 1445
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door larsdijkstra 16v »

Domi1963 schreef:Wie zegt dat hij mij de contactgegevens heeft gegeven? Ge moet uwe bril eens opzetten en goe lezen. Ik zei: VIA MIJN DEALER!!

Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn SM-935FG met Tapatalk
Zeg doe eens een keer normaal nu! Die " agressieve " schrijfstijl irriteert meerdere mensen nu. Zal wel jouw manier zijn, maar denk ook eens na hoe het overkomt..!
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 44
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Domi1963 »

Domi1963 schreef:Niet altijd Tall. Ik veronderstel dat jij ook in België woont? Ik heb een uurtje geleden een telefoontje gekregen van Renault BeLux dat ik een afspraak mocht maken met mijn dealer voor de Syteem-update van de R-Link 2 naar 2.2.18.590. Bij Renault BeLux werken ze met regioverantwoordelijken. Dus onze contactpersonen zijn regio gebonden. Dus als ik communiceer met RN BE dan heb ik steeds dezelfde persoon aan de lijn mits een persoonlijk telefoonnummer. En ik heb op 2 vlakken geluk:
1) ik heb een gouden dealer
2) ik heb een contactpersoon bij RN met kennis van zaken en zeer klantgericht.
En moet de technische dienst van Renault BeLux er aan te pas komen dan heb ik ook steeds dezelfde persoon. Op deze moet er soms enige tijd gewacht worden want door zijn vakkennis is hij een veel gevraagd persoon.
Verder geen klagen van de dienstverlening van Renault. Ik heb momenteel ook een paar probleempjes en de merendeel zijn gekend en gaan ze ook oplossen. Sommige kennen ze nog niet en daar nemen ze nota van om dit naar Frankrijk te sturen.



Renault Talisman Grandtour Initiale Paris TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn iPhone 7 Plus met Tapatalk
Dan moet jij eens DUIDELIJK leren lezen. Er staat hier boven klaar en helder Renault BeLux!! Iedere Belg en zelfs Nederlanders weten dat dit de klantendienst van Renault is. De technische dienst van Renault België noemt de Tech-line en is enkel te benaderen door de klantendienst van Renault en/of door dealers. NERGENS, maar dan ook NERGENS heb ik beweerd dat ik persoonlijk contact kan opnemen met de Tech-Line. En al wat ik hier vertel is de waarheid!! Zo wist ik trouwens met 99% zekerheid dat de systeem-update in België in augustus ging uitgerold worden, met voorrang aan wagens met problemen. Zo wist ik ook dat mijn bestelde Talisman ook GEEN carrosserie problemen zou hebben, want op mijn vraag en via de bewerkstelliging van mijn dealer, is de wagen verhuist van Luxemburg, waar hij gestockeerd stond, naar het TCA center in Turnhout voor een Extra kwaliteitscontrole, nadat ik het topic heb gelezen van de kinderziektes van de Talisman. Daarom dat het een maand en een week geduurd heeft vooraleer ik mijn stockwagen in mijn bezit had. Normaal is dit 2 à 3 weken. Ook heb ik geschreven in het topic van die Talisman welke stilvallen of weigeren te starten, dat het iets te maken heeft met de versnellingspook. Maarja, geloof wat jullie willen hee, ik weet dankzij mijn dealer dat mijn Talisman op termijn volledig zal in orde zijn. En als ik ongeloofwaardig ben dan zeg ik niets meer en zorg er voor dat mijn Talisman in orde is. Jongens waarvoor dient een Forum?

Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn SM-935FG met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 44
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Domi1963 »

@larsdijkstra 16v: Ok ik zeg niets meer zorg jullie dat jullie problemen opgelost geraken. Ik de mijne.

Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn SM-935FG met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 15
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Tall »

Domi1963 schreef:@larsdijkstra 16v: Ok ik zeg niets meer zorg jullie dat jullie problemen opgelost geraken. Ik de mijne.

Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn SM-935FG met Tapatalk
Je hebt lange tenen kerel en denkt alles als enige te weten. Als iemand het anders begrijpt dan jij bedoelt dan hoef je die persoon nog niet uit te schelden voor dommerik of wat dan ook. En wees gerust, of jij iets zegt of niet, problemen heb je nog niet opgelost voor iemand denk ik. Je zegt de dingen ook niet steeds hetzelfde, want nu beweer je weer dat je langer hebt moet wachten op jouw Talisman omdat je wist van scheve naden e.d. en hij daarom eerst is nagekeken vooraleer je hem hebt gekregen. Eerder zei je nochtans dat jouw Talisman van de Franse fabriek kwam en daardoor geen scheve naden had, terwijl de Talismannen die wel scheve naden hebben uit Marokko komen. Om geloofwaardig te blijven moet je altijd hetzelfde verhaal vertellen hè.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door DHL »

Ik heb 8 jaar voor Renault gewerkt en ik weet dat enkel de dealer contact kan opnemen met de tech line via mail. Hij kan er niet zomaar naar bellen. Hij moet een KIM openen en de tech line belt dan terug indien het niet via mail kan uitgelegd worden. Maar normaal verloopt communicatie per mail. Toevallig ken ik via via wel iemand die daar gewerkt heeft. Die zit nu in een garage in de streek hier. Als je ze niet persoonlijk kent krijg je er echt geen contact mee...

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marnel
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2016 07:29
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Marnel »

Ik heb vandaag mail gehad van de klantenservice van Renault met als mededeling dat ik mijn auto aan kan bieden bij de dealer voor een software update. Ik had eerder al een klacht ingediend bij Renault, vandaar dat ik deze mail nu krijg. Hoop dat dit inderdaad het omleidingsprobleem met de navigatie gaat verhelpen zodat ik voortaan door de Talisman zelf om de files heen geleid kan worden! :)
Voorheen: Ford Focus Wagon Titanium in Candy Red
Nu: Renault Talisman Estate Intens in Carmin Rouge

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 51
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door berenburg »

Kunnen we het weer over de R-Link hebben heren/dames

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mrsmit01
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 59
Lid geworden op: 29 jan 2016 16:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door mrsmit01 »

Ik heb vandaag ook de mail van Renault Nederland gekregen. Ga na mijn vakantie een afspraak maken met de dealer.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Elmac
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 dec 2016 11:31
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Elmac »

en ik heb vanochtend ook de mail ontvangen..., afspraak gemaakt. Werd meteen al teruggebeld door de afspraken plannings-afdeling, "De R-Link kaarten kunt u zelf updaten hoor...", maar de receptionist van de werkplaats was gelukkig beter geïnformeerd.

Iemand een idee hoe lang de update in beslag neemt?
Talisman sedan Initiale Paris 160 EDC - mei 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door rvdgaag »

3,5 uur aan de computer
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Elmac
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 dec 2016 11:31
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Elmac »

3,5 uur??, wat een tijd. Hoop dat mijn dealer breedbandinternet heeft, daar waar de software vandaan komt ook en geen 56k modem...
Talisman sedan Initiale Paris 160 EDC - mei 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door rvdgaag »

Alle regeleenheden in de auto worden dan van nieuwe software voorzien en de snelheid van het can-bus systeem in een auto is ook niet je van het. Vandaar.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EagleForce
lid
lid
Posts in topic: 13
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jun 2010 21:46

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door EagleForce »

Mijn vorige update paar weken geleden, niet deze nieuwste versie, duurde 1 uurtje. Nu 3,5 uur? Wow..........
Renault Kadjar 1.2 130PK Automaat Benzine Juni 2018
Hiervoor: Renault Talisman Intense 1.6 150PK Automaat Benzine APRIL 2016

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marnel
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2016 07:29
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Marnel »

Wanneer alle regeleenheden ook van nieuwe software voorzien worden, dan zou je kunnen verwachten dater nog meer al dan niet hele kleine problemen opgelost worden? Bijvoorbeeld dat de parkeersensoren wat eerder aangaan bijvoorbeeld? Ben benieuwd naar de eerste berichten van diegenen die de uodate geïnstalleerd hebben! Ik had volgende week al een afspraak staan bij de dealer, ik hoop dat ze de update "er even bij kunnen doen". Ik neem aan dat die 3,5 uur niet betekent dat er continu iemand bij moet zijn maar dat dit vooral wachten is voor hen?
Voorheen: Ford Focus Wagon Titanium in Candy Red
Nu: Renault Talisman Estate Intens in Carmin Rouge

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht