Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ik woon in Den Haag dus waarom zou dat zo zijn?Knippie schreef:Reinier, heb jij ook een Duitse download 12 Monate Update Service Europa??
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ik woon in Den Haag dus waarom zou dat zo zijn?Knippie schreef:Reinier, heb jij ook een Duitse download 12 Monate Update Service Europa??
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ik heb de 12 Monate Duits er ook in staan, kan niet updaten van 2015 naar 2016reinierb schreef:Ik woon in Den Haag dus waarom zou dat zo zijn?Knippie schreef:Reinier, heb jij ook een Duitse download 12 Monate Update Service Europa??
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
LOL........greetz mede-Hageneesreinierb schreef:Ik woon in Den Haag dus waarom zou dat zo zijn?Knippie schreef:Reinier, heb jij ook een Duitse download 12 Monate Update Service Europa??
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
De update is verzorgd door de dealerKnippie schreef:Hoe heb jij dan die kaartupdate voor elkaar gekregen? Ik zie via de rlink store alleen die duitse melding staan: 12 monate karten update...
Jij dus niet??
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Dan moet jij toch eerst eens DUIDELIJK leren communiceren! Je zegt dat ze jou hebben opgebeld en ook dat je hen contacteert via een persoonlijk telefoonnummer. Dan heb je toch hun gegevens hè, je kan dat niet anders interpreteren. En anders ben jij iemand die veel verhaaltjes komt vertellen die niet echt geloofwaardig zijn.Domi1963 schreef:Wie zegt dat hij mij de contactgegevens heeft gegeven? Ge moet uwe bril eens opzetten en goe lezen. Ik zei: VIA MIJN DEALER!!
Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn SM-935FG met Tapatalk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Zeg doe eens een keer normaal nu! Die " agressieve " schrijfstijl irriteert meerdere mensen nu. Zal wel jouw manier zijn, maar denk ook eens na hoe het overkomt..!Domi1963 schreef:Wie zegt dat hij mij de contactgegevens heeft gegeven? Ge moet uwe bril eens opzetten en goe lezen. Ik zei: VIA MIJN DEALER!!
Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn SM-935FG met Tapatalk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Dan moet jij eens DUIDELIJK leren lezen. Er staat hier boven klaar en helder Renault BeLux!! Iedere Belg en zelfs Nederlanders weten dat dit de klantendienst van Renault is. De technische dienst van Renault België noemt de Tech-line en is enkel te benaderen door de klantendienst van Renault en/of door dealers. NERGENS, maar dan ook NERGENS heb ik beweerd dat ik persoonlijk contact kan opnemen met de Tech-Line. En al wat ik hier vertel is de waarheid!! Zo wist ik trouwens met 99% zekerheid dat de systeem-update in België in augustus ging uitgerold worden, met voorrang aan wagens met problemen. Zo wist ik ook dat mijn bestelde Talisman ook GEEN carrosserie problemen zou hebben, want op mijn vraag en via de bewerkstelliging van mijn dealer, is de wagen verhuist van Luxemburg, waar hij gestockeerd stond, naar het TCA center in Turnhout voor een Extra kwaliteitscontrole, nadat ik het topic heb gelezen van de kinderziektes van de Talisman. Daarom dat het een maand en een week geduurd heeft vooraleer ik mijn stockwagen in mijn bezit had. Normaal is dit 2 à 3 weken. Ook heb ik geschreven in het topic van die Talisman welke stilvallen of weigeren te starten, dat het iets te maken heeft met de versnellingspook. Maarja, geloof wat jullie willen hee, ik weet dankzij mijn dealer dat mijn Talisman op termijn volledig zal in orde zijn. En als ik ongeloofwaardig ben dan zeg ik niets meer en zorg er voor dat mijn Talisman in orde is. Jongens waarvoor dient een Forum?Domi1963 schreef:Niet altijd Tall. Ik veronderstel dat jij ook in België woont? Ik heb een uurtje geleden een telefoontje gekregen van Renault BeLux dat ik een afspraak mocht maken met mijn dealer voor de Syteem-update van de R-Link 2 naar 2.2.18.590. Bij Renault BeLux werken ze met regioverantwoordelijken. Dus onze contactpersonen zijn regio gebonden. Dus als ik communiceer met RN BE dan heb ik steeds dezelfde persoon aan de lijn mits een persoonlijk telefoonnummer. En ik heb op 2 vlakken geluk:
1) ik heb een gouden dealer
2) ik heb een contactpersoon bij RN met kennis van zaken en zeer klantgericht.
En moet de technische dienst van Renault BeLux er aan te pas komen dan heb ik ook steeds dezelfde persoon. Op deze moet er soms enige tijd gewacht worden want door zijn vakkennis is hij een veel gevraagd persoon.
Verder geen klagen van de dienstverlening van Renault. Ik heb momenteel ook een paar probleempjes en de merendeel zijn gekend en gaan ze ook oplossen. Sommige kennen ze nog niet en daar nemen ze nota van om dit naar Frankrijk te sturen.
Renault Talisman Grandtour Initiale Paris TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn iPhone 7 Plus met Tapatalk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Je hebt lange tenen kerel en denkt alles als enige te weten. Als iemand het anders begrijpt dan jij bedoelt dan hoef je die persoon nog niet uit te schelden voor dommerik of wat dan ook. En wees gerust, of jij iets zegt of niet, problemen heb je nog niet opgelost voor iemand denk ik. Je zegt de dingen ook niet steeds hetzelfde, want nu beweer je weer dat je langer hebt moet wachten op jouw Talisman omdat je wist van scheve naden e.d. en hij daarom eerst is nagekeken vooraleer je hem hebt gekregen. Eerder zei je nochtans dat jouw Talisman van de Franse fabriek kwam en daardoor geen scheve naden had, terwijl de Talismannen die wel scheve naden hebben uit Marokko komen. Om geloofwaardig te blijven moet je altijd hetzelfde verhaal vertellen hè.Domi1963 schreef:@larsdijkstra 16v: Ok ik zeg niets meer zorg jullie dat jullie problemen opgelost geraken. Ik de mijne.
Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn SM-935FG met Tapatalk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut