F8Q Lucas injectors 200 K km , 't begint nu meer en meer dat het toerental zakt en het veertje brandt dan ook. En verdwijnt terug bij iets gas geven. Lucht in de pomp maar komt niet van filter . Is gemakkelijk te zien op de leidingen .
Als ik gas gegeven heb zie je zo de bellen komen van de injector-retours. Ben van plan om nieuwe nozzles te kopen . Zo' n pomp met meter staat hier nog wel ergens om de openingsdruk af te stellen. Maar is mijn diagnose wel juist ?
Versleten injectors ,geven lucht in retour
-
de mon
Topic author - lid

- Actief als: particulier
-
de mon
Topic author - lid

Re: Versleten injectors ,geven lucht in retour
De nozzle's zijn het niet(niet gekocht) ,brandstofniveau onder de helft was het ook niet. Het sukkelen werd steeds erger . Temperatuur ging naar opslaan fan ,dan even optrekken en toen kreeg hij zijn kuren. Mens erger je niet.
Ralenti ging eronder door ,zwaarder motorgeluid en storingslampje brandde dan .Na even gas geven werd alles terug normaal .
Die snelkoppelingen heb ik vandaag vervangen door brandstofslangen . Je moet wel in de nylonleidingen een stukje brons of staal inbrengen tegen vervormingen en lekvrije verbindingen.
En als ik nu gas geef zie ik nu ook geen kleine belletjes meer . => snekoppelingen zijn het hoogste punt en zie je nooit nat worden / bij warm worden motor wordt die diesel dunner zodat er lekkage ontstaat.
Ralenti ging eronder door ,zwaarder motorgeluid en storingslampje brandde dan .Na even gas geven werd alles terug normaal .
Die snelkoppelingen heb ik vandaag vervangen door brandstofslangen . Je moet wel in de nylonleidingen een stukje brons of staal inbrengen tegen vervormingen en lekvrije verbindingen.
En als ik nu gas geef zie ik nu ook geen kleine belletjes meer . => snekoppelingen zijn het hoogste punt en zie je nooit nat worden / bij warm worden motor wordt die diesel dunner zodat er lekkage ontstaat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
de mon
Topic author - lid

Re: Versleten injectors ,geven lucht in retour
Gisteren getankt tot 3/4 en rariteiten zijn en blijven weg zoals: lager dan ralenti gaan draaien, zwaarder geluid ,geen force meer hebben en motorstor…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 4 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht