Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Mooie brommert!
Benieuwd wat je nog verder gaat aanpassen.
Misschien voor wat inspiratie eens op het Duitse Captur forum kijken.
Daar zit een echte liefhebber!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Heb forum ook gezien en toen was deze nog gewoon rood, verlaging interessant, denk dat dit met Eibach veren kan.
Op mijn website had ik de link naar Duitse, Engelse, Franse en dit forum geplaatst
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Nieuw op dit forum, heb aan mn eigen auto merk forum altijd veel gehad. Nu hier beland omdat mijn moeder op haar Captur uit 2015 een kapotte / afgebroken antenne. Dermate afgebroken dat resten erin zitten en ik de nieuwe antenne er...
Hallo forumleden,
Ik heb sinds kort een Captur 2 uit 2023, een paar weken geleden zaten wij in de auto in de channel trein naar de UK, dat duurt een klein half uur, je blijft dan in de auto. De auto (motor) was uitgeschakeld, maar omdat we niet...
Ik heb een Renault captur TCe automaat uit 2014
waar het stadslicht het niet van doet ( voor en achter ) alleen als je de rem in trapt
dan gaan ze aan .
Lampjes en verzekering zijn oké ....
E-TECH hybrid 145 Intens: Weet iemand of mijn dashboard digitaal aan te passen is, je zou denken dat digitaal alles mogelijk is.?
Wil graag ook een toerenteller op beeld.. zeg maar