Talisman Kinderziektes


Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 133
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Frankko »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Die van Ghia is wel veruit de slechtste hier. Sterkte ermee.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ezeef
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 5
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 jul 2017 07:59
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ezeef »

Dat is echt balen Ghia.....die van mij is ook niet al te best maar die van jou spant de kroon.
Ik hoop niet dat het een geval van pappen en nathouden wordt....
Talisman Intens TCE 150, 4-Control, 18" velgen, Zwart, halfleer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Ik heb geen energie meer om steeds te klagen. Bij Renault B bekom ik niets, bij de dealer redelijk.
Maar moest de firma waar ik werk zo werken dan waren we al lang failliet. Ik ben er van overtuigd dat dit bij veel mensen niet zou pakken.
Dit is meer dan testaankoop waardig. Ik wordt dagelijks geconfronteerd met claims ed, (al of niet zonder rede) maar ik heb reden te meer denk ik.
Onlangs ben ik papa geworden :-) en eerlijk gezegd, dan laat m'n Talisman ook wel koud :)

Verder vandaag de piepende scharnieren van m'n kofferdeksel zelf 'hersteld'. Vet aan beide uiteinden waar de veer zit aangebracht en weg geluid.
Silliconespray (tijdelijk lapmiddeltje) aan de vering en nu even geen gekraak meer. Rammeltje uit m'n deur gehaald (clipsen deurpaneel wat strakker gezet).
Ik heb m'n roeping gemist als garagist ;) Maar op m'n werk krijg ik de 'moeilijke of probleem' gevallen.
Ergens haal ik wel m'n plezier uit om het zelf op te lossen, maar ik blijf er bij dat dit totaal niet hoort.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Knippie »

Ghia, ik krijg steeds meer respect voor hoe jij hier mee omgaat. Ik had die auto allang bij Renault hoofdkantoor/importeur op de stoep gezet en hem daar achtergelaten. Vervolgens zou ik alle kosten die ik maak voor vervangend vervoer indienen bij die mafkezen.

Dat je een waardeloos product levert is tot daar aan toe, maar als je vervolgens nul verantwoordelijkheid ervoor neemt, dan vind ik dat echt beschamend. Hoe dan ook succes!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Thx Knippie ;), "vroeger" zou het geen waar geweest zijn. Maar onlangs met teveel zakens geconfronteerd te zijn besef je dat materiële behoeften zo belangrijk zijn. Storend is inderdaad het amateurisme van de verdeler en de onbekwaamheid of het niet nemen v/d verantwoordelijkheid van Renault.
Voor mij is de Renault een flop geweest maar ik had er sympathie voor. En Renault mag stiekem wel blij zijn met zo'n brave klant zoals mij want er zijn al voor minder slachtoffers gevallen ;) Mn grootste frustratie is de verhouding prijs - kwaliteit - wagen. Ik had gewoon niet koppig hoeven zijn en doorgereden hebben met mn vorige wagen. Want eigenlijk heb ik 'm niet nodig. Maarja je bent jong en dom. :wink: ...
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 42
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Tall »

Het onderwerp van dit topic is "kinderziektes". En daarmee is alles gezegd. De grote fout die menigeen maakt, is van bij de lancering, of toch rond die periode, over te gaan tot aankoop. Beter is te wachten tot de kinderziektes eruit zijn. Het is nooit anders geweest. Nieuw is niet per definitie beter, elk nieuw product evolueert in de tijd. Ik weet wel, je betaald genoeg geld om een goed product te krijgen, maar hiervoor heb je je dealer. Die moet de fabrikant bijstaan en back-up geven om de onvolkomenheden weg te werken. Als hij dat nalaat is hij jou niet waard als klant. Ik weet niet van welke regio jij bent Ghia, maar er moet in jouw buurt zeker wel een dealer te vinden zijn die jou en je klachten ernstig neemt en verhelpt.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Knippie »

Niet helemaal met je eens Tall. Hoewel het begrip kinderziekte natuurlijk erg subjectief is. Voor mijn talisman heb ik een 1e generatie Volvo V40 gereden zonder problemen, echt 0 die auto heeft in 4 jaar tijd 4x bij de garage gestaan voor jaarlijks onderhoud. Zelfde had ik met een nieuwe Lancia Delta daarvoor en juist toen was ik op alles voorbereid;) Mijn Talisman is ook absoluut niet slecht (godzijdank) en de kleine dingen die speelden zijn opgelost. Maar als ik dezelfde problemen zou hebben zoals bijv. bij Ghia of anderen hier, dan vind ik dat geen kinderziekte. De rammel in de hoofdsteun, schaar ik onder een kinderziekte, maar die is opgelost.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Ik verwachte wel ergens wat 'kinderziektes' maar een dramatische uitlijning van de carosserie had er gewoon nooit moetn bijgeweest zijn. + de opvolging van de garage maakte het erg aanslepend. Dat R-link gedoe was zeer jammer (na 20km volledige uitval en de rest kent iedereen wel). Alleen was de oplossing van Renault wel èrg laat. De 4control die lawaai maakte heb ik begrip voor. De zelfscheurende voorruit, de vervanging duurde te lang + de discussie dat dit niet kon etc was me teveel. De ophanging is voor mij persoonlijk nog een zeer storend iets. Hoewel ik ondertussen maar zelf voor een 'lapmiddel' gezorgd heb). Door wat problemen met de passagierszetels ken ik ondertussen het binnenwerk van de voorzetels. Binnenkort dan zelf maar eens kijken voor het 'gekraak' tijdens de massage. Rekening houden dat in de laatste periode ik dan nog een zwangere vriendin had maakte wat extra stress :D
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Onderstel is idd een mislukking
Spoorstangen die rammelen
Stuurkogels met tekort schroefdraad
4 control unit die het begeeft na 15 k km
Ik vraag mij af hoe het gaat na de garantie periode

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Mijn 4control is bij 5000km al vervangen en deze nu maakt ook terug lawaai (maar hebben ze nog niet willen vervangen)
Na 1,5jr heb ik 17000km, ik vrees dat ik de meeste issues na de waarborg zal tegenkomen vrees ik (qua onderstel).
Zijn er verder TB's gekend betreffende het onderstel bij Renault?
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PaulZ
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2017 20:31
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door PaulZ »

Na 3,5 maanden en 18.000 km geen enkel probleem, rammeltje of iets anders.
Alleen de slechte radio ontvangst is jammer.
Vanaf 1 juni 2017:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Gris Cassiopee - Bose 8,7" met CarPlay - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising - (software 3.3.16)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Elmac
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 dec 2016 11:31
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Elmac »

Niet het voorgaande bericht citeren aubModerator
Kijk, zo kan het dus ook!

Heb je de RLink 2 update al kunnen laten uitvoeren? Dat verbetert de ontvangst.
Talisman sedan Initiale Paris 160 EDC - mei 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Zit er 4 wielsturing op de uitvoering 110 edc?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 133
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Frankko »

Jazeker


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MarcelP
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 23
Berichten: 104
Lid geworden op: 11 apr 2017 14:26
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door MarcelP »

Niet standaard op elke uitvoering toch? Ik dacht pas vanaf de Intense.
Talisman Estate 110 EDC Intense - Beige Dune - 8.7" Bose - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 42
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Tall »

Ook niet standaard op de Intens.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DUCMANs
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 aug 2017 18:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door DUCMANs »

Dat ligt aan de uitrusting: vanaf Intens en hoger (tenminste in NL).
Talisman Estate 130dCi Intens 2017 -
Megane Estate GT-Line 130 dCi '12 - '17
Laguna Estate GT 180 dCi '08 - '12 :clap:
Laguna Estate 2.0 Dyn. (LPG) '05 - '08

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

In B pas vanaf de IP.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ppoetsma
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 46
Lid geworden op: 24 apr 2017 14:44
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door ppoetsma »

Ik heb een 110 EDC Intense en 4-control zit er standaard op. Dit betreft NL bouwjaar april 2017.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 133
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Frankko »

Ik ook. 110dci edc intens uit 11-16 met 4 control.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hans C
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 525
Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
Actief als: particulier
Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Hans C »

Vandaag tijdens mijn werk vandaag een T kunnen bekijken. Alle naden mooi gelijk, achterlichten gelijk. Tussen voor en achterdeur de rubbers net uit elkaar, al was het nipt.

De wagen had lichte schade aan de achterbumper links, dit was waarschijnlijk de reden dat de de bumper niet goed aansloot aan die kant.
Al met al een nette Talisman van ongeveer 9 maanden oud, begin 01/17 op nummerplaat gezet
Gtn van ant zeetje, Hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mils
lid
lid
Posts in topic: 52
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 jan 2017 01:00
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Mils »

Das ook eens positief nieuws :D :thumb:
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



NicolasL
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 39
Lid geworden op: 20 sep 2017 10:35
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door NicolasL »

Gisteren merkte ik op dat de speaker(s) aan de bestuurderskant van mijn Talisman uitgevallen waren, dus maar even naar de garage. Ik heb mijn Talisman Intens 130 EDC nog maar sinds augustus, maar had toch al een lijstje met (kleine) opmerkingen klaarliggen. Dat lijstje heb ik dan ook meteen mee afgegeven.

Na controle bleek dat er een lijst van +- een volledige A4 met foutmeldingen uit de wagen kwam, veel kleine dingetjes maar ook een aantal grotere problemen waarop al een aantal terugroepacties zijn geweest. Vooral op gebied van elektronica en software bleek er van alles mis te zijn.

Volgende week gaat hij dus even binnen om hopelijk nog fijner en vlotter de garage terug uit te komen. Alle lof voor de dealer die meteen een oplossing bood en ook heel snel een afspraak kon inplannen, ondanks hun drukke agenda.

Het blijft een mooie en aangename wagen, die Talisman, maar Renault doet z'n reputatie toch weer alle eer aan op gebied van elektronica zo blijkt. M'n vorige wagen (Renault Clio Grandtour uit 2015) had zo ook regelmatig z'n kuren...
Renault Talisman Intens 130 EDC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mrsmit01
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 59
Lid geworden op: 29 jan 2016 16:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door mrsmit01 »

Ik heb een nieuw mankement net nadat ik de Rlink2 softwareupdate heb gekregen. Beide voorportieren gaan niet meer op slot. Het rare is dat het bij 1 begon (passagierskant). Daarvoor afgelopen vrijdag bij de dealer geweest, ze hadden al een nieuw slot besteld en op voorraad. Maar na een uur kwamen ze vertellen dat ook het nieuwe slot het niet deed. Afgelopen zaterdag constateerde ik dat ook de bestuurderskant niet meer op slot ging. Morgen moet ik hem weer brengen en dan gaan ze verder onderzoeken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TBiRD
lid
lid
Posts in topic: 41
Berichten: 131
Lid geworden op: 06 jun 2016 18:38
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door TBiRD »

mrsmit01 schreef:Ik heb een nieuw mankement net nadat ik de Rlink2 softwareupdate heb gekregen. Beide voorportieren gaan niet meer op slot. Het rare is dat het bij 1 begon (passagierskant). Daarvoor afgelopen vrijdag bij de dealer geweest, ze hadden al een nieuw slot besteld en op voorraad. Maar na een uur kwamen ze vertellen dat ook het nieuwe slot het niet deed. Afgelopen zaterdag constateerde ik dat ook de bestuurderskant niet meer op slot ging. Morgen moet ik hem weer brengen en dan gaan ze verder onderzoeken.
Dit is gewoon lachwekkend

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 133
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Talisman Kinderziektes

Bericht door Frankko »

Typisch Renault. Iets werkt niet dan onderdelen vervangen ipv kijken wat probleem is. Bij mij de stabilisatorstangen en bose speaker reeds vervangen beide wegens kraken. Bleken steunrubbers en een deurkaart die resoneerde te zijn. Dus invetten en wat kit was de oplossing. Wel auto 4 dagen kwijt geweest omdat probleem niet verholpen was door zaken te vervangen die niet defect waren.

Hoe groot is de kans dat een Böse speaker, beide stabilisator stangen of sloten bij een nieuwe auto defect zijn.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



NicolasL
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 39
Lid geworden op: 20 sep 2017 10:35
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door NicolasL »

NicolasL schreef:Gisteren merkte ik op dat de speaker(s) aan de bestuurderskant van mijn Talisman uitgevallen waren, dus maar even naar de garage. Ik heb mijn Talisman Intens 130 EDC nog maar sinds augustus, maar had toch al een lijstje met (kleine) opmerkingen klaarliggen. Dat lijstje heb ik dan ook meteen mee afgegeven.

Na controle bleek dat er een lijst van +- een volledige A4 met foutmeldingen uit de wagen kwam, veel kleine dingetjes maar ook een aantal grotere problemen waarop al een aantal terugroepacties zijn geweest. Vooral op gebied van elektronica en software bleek er van alles mis te zijn.

Volgende week gaat hij dus even binnen om hopelijk nog fijner en vlotter de garage terug uit te komen. Alle lof voor de dealer die meteen een oplossing bood en ook heel snel een afspraak kon inplannen, ondanks hun drukke agenda.

Het blijft een mooie en aangename wagen, die Talisman, maar Renault doet z'n reputatie toch weer alle eer aan op gebied van elektronica zo blijkt. M'n vorige wagen (Renault Clio Grandtour uit 2015) had zo ook regelmatig z'n kuren...
Net als vele anderen is het ook hier nu wachten op de update om een groot deel van de problemen op te lossen. Dit waren ze 'vergeten' te vermelden toen ik m'n auto na 4 dagen in de garage ging ophalen :roll: . Met wat geluk deze maand nog aan de update, anders zal het voor november zijn.

Franse constructeurs en elektronica, het zal nooit een geslaagde combo zijn... :fp:
Renault Talisman Intens 130 EDC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 70
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Rcupra »

Heeft iemand ondertussen de trillende bijrijdersstoel (hoofdsteun) weten op te lossen of laten oplossen? Ik heb er ook last van :(.
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

CerielK
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 90
Lid geworden op: 23 nov 2016 12:23
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door CerielK »

Dat zou ík ook graag willen weten, van die hoofdsteunen... staat ook op mijn 'lijstje'.

En ik weet het niet zeker, maar heb ik nou ook ooit een reactie gelezen hier over windgeruis aan de linkerkant voor ? Buitenspiegel als ik me niet vergis ? Als iemand dit probleem met oplossing had, zou ik dat ook graag horen, alvast bedankt ! :)
17-.. : Talisman Initiale Paris 200Tce Noir Amethyste 19"
12-17: Citroën DS5 Hybrid4 Blanc Nacré 19"
09-12: Laguna Coupé 2.0 16v T170 Dynam. Noir 18"
05-09: Mégane CC 1.6 16v Priv. Luxe Noir 17"
01-05: Clio RS 2.0 16v Gris Iceberg 16"
99-01: 19 16v Phase I Noir 16"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 133
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Talisman Kinderziektes

Bericht door Frankko »

Ja hebben ze bij mij opgelost door de geleiders te vervangen. Rammelvrije auto nu. Echt top!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

De geleiders zijn hier ook vervangen (helaas alleen passagierskant), 'mijn' zijde zijn ze helaas vergeten.
Het lawaai van dat is alvast weg, nu nog de rest.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Knippie »

Frankko schreef:Ja hebben ze bij mij opgelost door de geleiders te vervangen. Rammelvrije auto nu. Echt top!

Graag gedaan...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

reinierb
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Berichten: 69
Lid geworden op: 28 jan 2011 16:38
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door reinierb »

Na een nieuwe versnellingsbak inclusief koppeling in de eerste 2 weken en na een jaar wederom nieuwe koppeling en vliegwiel vanwege centrifuge effect is nu mijn interne afwateringkanaal kapot, gevolg alles achter de achterbank werd heel nat in September. Nu wordt alles vervangen achter de achterbank(denk aan speakers DAB antenne inclusief bedrading, maar dat gaat niet makkelijk ,om de kabelboom te plaatsen moet de achteruit verwijderd worden en natuurlijk weer worden geplaatst. Zal mij benieuwen of ik straks weer een dicht achterkantje heb. ik verwacht dat de auto 1 week bij de dealer zal staan(heb toevallig nu een Talisman Sedan te leen)
2012 Renault Megane estate 1.5 dci GT line(14%) blue malte
2014 Volvo V70 D4 Nordic plus Blue
2016 Renault Talisman estate Intens 1.5 dci (21%) wit
En ook eigenaar van Renault Megane cabrio 1998 geel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



yamarik
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 nov 2016 14:43
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door yamarik »

hallo iedereen.

Met mijn initiale paris Tce 200 kan ik niet meer handschakelen met mijn automaat met nu reeds 11000 km op teller, wie van de talismannen heeft dit ook eens voor gehad en wat was de oorzaak?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 28
Berichten: 1445
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door larsdijkstra 16v »

[pb]
yamarik schreef:hallo iedereen.

Met mijn initiale paris Tce 200 kan ik niet meer handschakelen met mijn automaat met nu reeds 11000 km op teller, wie van de talismannen heeft dit ook eens voor gehad en wat was de oorzaak?
Even langs de dealer, heb je direct antwoord. Succes!
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



yamarik
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 nov 2016 14:43
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door yamarik »

Mag maandag binnen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht